Dodane przez golono dnia 30-06-2015 23:04
#1
Witam
Jaki polecacie cylinder do Katany LC? Silnik morini... Aktualnie od 2lat założony WM 70cc niestety uszczelki padają jak muchy średnio co 500-1000km - kiepskie wykonanie tego cylindra i głowicy jest straszne. Czy to normalne w LC?
Ogólnie na WM zrobione 3tyś km niestety co pojeździ znów uszczelka pada - macie na to jakiś patent? Grubsza uszczelka?
Próbowałem już kilku modeli uszczelek - oryginały WM pękają ze względu na małą grubość ścianki - zamienniki są w większości lakierowane i po pewnym czasie lakier odpada i od nowa...
w Katanie zostało już wymienione praktycznie wszystko. W co polecacie zainwestować? Airsal? Power Force? Tec? Istotne ,żeby zestaw był z głowicą i najlepiej 50cc.
Miał ktoś może podobne problemy?
Katana ogólnie jeżdżona z głową nie katowana - pełna seria praktycznie poza cylindrem i dyszą w gaźniku.
Podgrzewanie gaźnika seryjnie idzie tylko 1 kablem? (żółty) Nie zauważyłem aby to działało w jakikolwiek sposób
Dzięki za zainteresowanie!
Pozdrawiam,
Patryk
Dodane przez wydrus dnia 05-07-2015 17:32
#2
Jeżeli chodzi o cylinder to najlepiej jakiś firmowy np stage 6 , mallossi, polini. "chińskich nie warto bardzo mała żywotność. Z wymienionych przez Ciebie bierz airsala. Podgrzewanie gaźnika to chyba masz na myśli jak się nie mylę automatyczne ssanie.
Dodane przez Krupnik 2 dnia 15-07-2015 23:26
#3
A ja ci radze tak, kup na olx jakis cyl (oczywiscie oryginalny) do szlifa kup dobry tłok i szczelki i po problemie. A co do głowicy to spróbuj ją splanować. Pewnie jest krzywa i wydmuc[cenzura]e.