Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Gdzie moze byc ten p.... ogranicznik
Dodane przez BarteK dnia 08-03-2007 07:12
#1
Siemka mam maly delemacik..... niewiem gdzie mam ogranicznik a niechce mi sie w niej doglembnie grzebac. Gdy jade na 65km/h i na maxa manetke to tak dziwnie jakkby gaz rozlanczalo na sekunde i z nuw 1 sec gaz i znuw rozlancza, jak myslicie gdzie moze byc ogranicznik?
Dodane przez Djkomuna dnia 08-03-2007 10:08
#2
dziwna sprawa . moze kondesator albo cos na module masz ? moze czopas sie wypowie on wie co i jak w tych sprawach ;)
Dodane przez CzopAss dnia 08-03-2007 13:07
#3
Okej Djkomuna ale nie wiem czy wiem coś w tych sprawach:D:D To może być moduł, bo mówisz, że jedziesz normalnie i to jeszcze manetka dociśnięta i Ci przerywa. Ale! najprawdopodobniej jest to wina słabszego paliwa, załóż na wszelki wypadek filtr paliwa, on powinien pomóc, a jego cena jest mała. PZDR
Dodane przez BarteK dnia 08-03-2007 14:14
#4
wiem cos 8-10zl.... dzisaj kupie i zobacze... ale czemu jedzie tylko 65km/h :/ nawet ze zgurki rozlancza
Dodane przez Bambus dnia 08-03-2007 16:39
#5
za malo paliwa dostaje / mam to samo za mala dysza jade 80 i hamuje mi do 75 i tak w kolko ;)
Dodane przez KATANA2000 dnia 08-03-2007 17:15
#6
To napewno moguł tez tak mialem ale jak wymienilem to przestalo. (tak szarpal delikatnie )
Dodane przez BarteK dnia 08-03-2007 17:38
#7
no tak szarpal..... a jaki jest koszt wymiany modulu? i jaki mi radzicie?
Dodane przez KATANA2000 dnia 08-03-2007 18:51
#8
Koszty nowego odblokowanego modułu to 400 zł ale tea blokada wydluza sie jak wymieniasz czesci np jak dasz wiekszy cylinder to to blokada sie przesunie o jakies 10km/h ale dalej bedzie szarpac i to coraz mocniej
Dodane przez BarteK dnia 09-03-2007 07:34
#9
:/ to mam duzy problem z tym :/ 400zl mnie niestac na odblokowanie skutera.... trudno bede jezdzil na zablokowanym
Dodane przez tomek_kr dnia 09-03-2007 12:43
#10
z tego co sie orientuje to katana nie jest blokowana na module... mi kiedyś tez tak przerywało ale wtedy miałem mase lużną i nie łączyło i jak w dołek wskoczyłem to sie odkrecało...
Dodane przez BarteK dnia 09-03-2007 18:38
#11
to czemu regula jest ze 65km/h ?
Dodane przez Bambus dnia 09-03-2007 22:24
#12
jaki modul ? przeciez to nie wina modulu
Dodane przez BarteK dnia 10-03-2007 08:28
#13
ja tez nie wiem to muwcie gdzie ten ogranicznik? moze byc tego przyczyna ze do swiecy zamiast fajka jest podlonczona to sam przewodzik? bo dzisaj rozebralem katane i wlasnie to zauwazylem
Dodane przez CzopAss dnia 10-03-2007 11:55
#14
Kurde wymień przełożenia, załuż ten filtr paliwa i będziesz śmigał 75 spokojnie.
Dodane przez Fazi dnia 10-03-2007 14:37
#15
jeny... wszystkie blokady i utrudnienia są opisane w " blokadach " Katana nie ma blokady na module , a jak ci tak robi to albo paliwo - za mało dostaje albo świeca do wymiany. Jak byś miał modół spieprz.... to byś nie wystartował ... Filtr paliwa wymieniam 2 razy w sezonie. NIe oszczędzajcie na płynach , lejcie paliwo w dobrych , pewnych stacjach , olej za 10 zł to nie olej... jak coś nie gra to do serwisu albo do mechanika...Ale na forum warto sie spytac...
Edytowane przez Fazi dnia 10-03-2007 14:39
Dodane przez BarteK dnia 10-03-2007 17:05
#16
ok spoko
Dodane przez CzopAss dnia 11-03-2007 11:36
#17
No właśnie:) Zobacz świece, i paliwo, jak z tym filtrem paliwa??
Dodane przez Bambus dnia 11-03-2007 13:32
#18
po co swiece ? co ma z tym swieca wspolnego / Fazi ja tylko kupuje olej z Castrola taki za 40 zł koles mi powiedzial ze inne jakies orleny czy cos to do smietnika bo katana sie katuje na tym
Dodane przez BarteK dnia 11-03-2007 15:17
#19
taki czerwony ?
Dodane przez Bambus dnia 11-03-2007 16:21
#20
co czerwony :confused:
Dodane przez BarteK dnia 12-03-2007 13:23
#21
olej castrol
Edytowane przez BarteK dnia 12-03-2007 13:23
Dodane przez CzopAss dnia 17-03-2007 12:17
#22
Ja jeżdżę na bardzo dobrym oleju shell advance VSX. I zmień też dyszę na większą, Bambus mówi, że mu pomogło.
Dodane przez BarteK dnia 17-03-2007 18:05
#23
ekm ;) nic mam tlumik nie oryginalny z mniejszego skutera moze to przez to. zaloze gianelli zmienie rolki i sie obaczy ;)
Dodane przez CzopAss dnia 18-03-2007 13:22
#24
Możliwe, że przez ten tłumol. Ale napewno przełożenia...
Dodane przez BarteK dnia 18-03-2007 14:01
#25
tylko ze u mnie niema rozmowy o zmianie przelozen bo nikt tego niechce zrobic w mojej okolicy
Dodane przez CzopAss dnia 18-03-2007 20:16
#26
Nawet mechanik samochodowy?? Daj kumplowi jak będzie jechał do większego miasta:P albo sam pojedź.
Dodane przez Fazi dnia 18-03-2007 20:30
#27
sory ze dopiero. czerwony olej to orlen, ja smigam na valoline albo jakiś takim innym ale nazwy nie znam bo daje kase mechanikowi i on mi leje , ale wiem że 1L kosztuje 39zł. I nie dymi mocno i wszystko ok. ( dobre do naszych pocisków są oleje do CROSS`ów...50ccm ) PzDr:bigrazz:
Dodane przez Bambus dnia 19-03-2007 06:53
#28
nie tylko czerwony olej to catrol ja mam czerwony z catrola 2 TT czy jakos tak 40 zł/1l lub 2 l nie pameitam dokladnie ;) i co wymieniles cos bartezz ?
Dodane przez BarteK dnia 19-03-2007 13:33
#29
czekam dalej na tlumik i dzisaj albo jutro z mielocha przyjdzie olej ze swieca no i rolki xD a i te diody zalozylem siatki i na neony czekam w sobote efekt koncowy jak narazie bomba !!!!!!!!!