Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Zimny = lepsze osiągi, rozgrzany = gorsze osiągi

Dodane przez BoniuBOSS dnia 04-04-2008 14:29
#1

Witam

Czy też tak macie w swoich Katanach że jak chodzi na zimnym silniku to ma lepsze osiągi niż na rozgrzanym?

Dodane przez EVOVIII dnia 04-04-2008 14:31
#2

To chyba normalne co nie? Nawet weź sobie auto jak odpalisz rano to też ma większa moc. To jest normalne, a najbardziej zauważalne w "powietrzakach"

Dodane przez BoniuBOSS dnia 04-04-2008 14:41
#3

Nom gdyby to było dla mnie normalne to by nie było tego tematu. Byłem ciekawy czy wy też tak macie ale skoro mówisz że to normalne to Ok.

Od czego to zależy że jak się nagrzeje to ma mniejszą moc?

Dodane przez Smaku dnia 04-04-2008 14:44
#4

a ja mam na odwrót ;/ jak jest zimny to w ogóle nie ma mocy dopiero jak sie rozgrzeje to dostaje kopa:|

Dodane przez x1x1x1 dnia 04-04-2008 15:46
#5

No i u mnie w AC jest że ma lepsze osiągi jak jest zimny silnik, a szkoda, bo wtedy dużo traci. :|

Dodane przez damian22 dnia 04-04-2008 16:31
#6

Moja katanka LC lepiej chodzi rozgrzana :)

Dodane przez EVOVIII dnia 04-04-2008 18:29
#7

Tych skutery co chodzą lepiej jak są rozgrzane to polecam regulacje gaźnika, bo wiem o co wam chodzi. Po porstu skuter jak jest zimny to mamy włączone ssanie i dostaje za dużo paliwa i automatycznie nie przepala wszystkiego i przymula go, jeżeli już ssanie sie wyłączy, wam sie wydaje że motor jest rozgrzany i lepiej śmiga.

Boniu to chyba jest zależne od rozszerzalności materiału użytego do budowy cylindra.

Dodane przez Smaku dnia 04-04-2008 18:54
#8

u mnie jest tak jakby chciała a nie mogła, wchodzi na wysokie obroty ale nie przyśpiesza tak jak powinna więc wtedy zatrzymuje sie przy gazuje ja trochę ruszam i przez jakieś 5-10min jeżdżenia jak przekręcę jej manetkę na FULL to wtedy sie dusi i nie reaguje w ogóle tylko spada z obrotów, myślicie że to może być rzeczywiście wina regulacji?
ps. bo właśnie ostatnio dałem sqta na przegląd techniczny i wszystko miał mieć regulowane, jeżeli nie jest tzn. że mnie w c[cenzura]a zrobili:|

Dodane przez EVOVIII dnia 04-04-2008 21:13
#9

Zależy jak skuter Ci nie pali dużo przy normalnej jeździe to tak zostaw. Ale z tego co mi wiadomo to skuter na ssaniu powinien lepiej jechać, a nie sie zamulać paliwem, czyli tak jak Ty piszesz.

Dodane przez Smaku dnia 04-04-2008 21:24
#10

ale pewnie w serwisie coś zjebali bo jak kupiłem sqta i nie umiałem nic zrobić to tak mi wymienili klocki że jak zdjąłem koło to wyleciały:| a sqt mi pali ok. 5l przy jeździe na maxa (55km/h bo na razie zablokowany) paleniu gumy (od czasu do czasu) to chyba nie dużo, nie? lepiej zostawić tak jak jest?:)

Dodane przez wander dnia 05-04-2008 01:35
#11

Ja osobiście miałem taki przypadek gdy zamontowałem do tylko odblokowanego scoota cięższe rolki tylko o 0,2 gr. To jak był zimny to chodził(przyśpieszał) normalnie, ale jak sie rozgrzał to miał muła w przyśpieszeniu od 45 do 55 km/h a mi się wydawało ze to trwa wieczność. Teraz jak jest zimny to przerywa(ale to jest normalne) a jak jest ciepły to pracuje normalnie i wtedy właśnie lepiej pracuje

@Smaku raz piszesz że scoota masz zablokowanego, innym razem że zdjąłeś jakieś tam blokady a jedzie ci 55km/h. Zdecyduj sie w końcu czy masz blokady czy nie!!!

Dodane przez Smaku dnia 05-04-2008 11:03
#12

bo nie wiem czy mam zablokowanego czy nie!! na wario i na kominie blokad nie mam! ale może mam gdzie indziej w serwisie mi powiedzieli że muszę mieć blokady a jak gadałem z tobą na gg to powiedziałeś ze to wina tego komina (wiesz o co mi chodzi) na razie jestem w szpitalu ale jak wyjdę kupie komin to będę pewny w 100% czy mam czy nie:|
ps. sory że tak kręcę ale sam nie wiem kogo słuchać:(