Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Nie śmiga z gazu na koło. PILNE, bardzo proszę o pomoc

Dodane przez BoniuBOSS dnia 03-04-2008 15:37
#1

Witam

Mam Katane WR chłodzoną cieczą z 2001 roku. Potrzebuje drobnej porady i pomocy w regulacji napędu. Z gaźnikiem już się uporałem, świeca ma kawowy kolorek. Z tego co się doczytałem w necie to inne sqt przy bardzo zbliżonym tunie do mojego śmigają na kole z gazu a moja Katanka coś nie chce. Uważam że to problem z regulacją i stąd ten post.

TUN:
Cylinder Hebo Manston Replica
Wydech Yasuni R
Gaźnik 21mm + króciec 21mm
Zawór Stage6 Vforce
Wariator Hebo NG
Sprzęgło Hebo R + seryjny dzwon
Przekładnia Malossi + Polini

Katana ciągnie bardzo dobrze od samego dołu aż do końca, bez żadnych dziur. Napęd w tej chwili jest tak skonfigurowany: rolki 3g i 3,5g (układ mercedesa), sprężyna +60 i sprężynki sprzęgła +30 (niebieskie Hebo).

PS. Proszę o pomoc albo jakieś wyjaśnienie dlaczego ona nie chce iść z gazu na koło.

Dodane przez EVOVIII dnia 03-04-2008 16:16
#2

Pojedź do Mielocha i powiedz że chcesz tylko regulacje napędu. Jak móisz że gaźnik masz ok.

Dodane przez BoniuBOSS dnia 03-04-2008 17:53
#3

Człowieku nie wydam 600 zł na regulacje + ewentualne części czyli zmiana wariatora itp.. wyraźnie napisałem "Proszę o pomoc albo jakieś wyjaśnienie dlaczego ona nie chce iść z gazu na koło"!

Dodane przez Smaku dnia 03-04-2008 18:41
#4

człowieku ale wyluzuj . . . EVOIII ci tylko podbowiada;)

Dodane przez majer93 dnia 03-04-2008 19:22
#5

Jabym zainwestował w kilka kompletów rolke testowych i się bawił to skutku. Sprężynki troche słabe, postaraj sił z czerwonymi. A dzwon w jakim stanie?

Dodane przez BoniuBOSS dnia 03-04-2008 19:22
#6

Takich podpowiedzi nie potrzebuje bo sam wiem że mogę dać komuś do regulacji tylko jak na razie nie znalazłem kogoś taniego kto by mi za to skasował 150-200 zł.