Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: dlaczego muł

Dodane przez KATANA1999S dnia 27-03-2008 20:27
#1

cześc wam załozyłem skruconą tulejke i motorek na początku ma takiego muła motor ze musze zejsc i go pchac zeby pojechał a jak dojdzie do 20 to dopiero sie rozkręca i super przyspiesza rolki mam 5g

Dodane przez BoniuBOSS dnia 27-03-2008 20:36
#2

Regulacja napędu. Zależy też o ile skróciłeś tą tuleje.

Dodane przez tomek_kr dnia 27-03-2008 20:39
#3

mi po skróceniu tulejki wraz z wariem przyśpiecha polepszyła się...

Dodane przez KATANA1999S dnia 27-03-2008 21:06
#4

a gdzie jest regulacja napędu?? a skruciłem o 3mm

Dodane przez bartekkatana dnia 27-03-2008 21:06
#5

Za dużo skruciłeś

Dodane przez BoniuBOSS dnia 27-03-2008 21:14
#6

Jak to [cenzura] gdzie! ROLKI, SPRĘŻYNA I SPRĘŻYNKI!

Dodane przez EVOVIII dnia 27-03-2008 22:32
#7

Za miękkie sprężynki sprzęgła !!!

Dodane przez KATANA1999S dnia 27-03-2008 23:28
#8

rolki mam 5g spręzynki zielone

Dodane przez Scubii dnia 28-03-2008 07:19
#9

Po co tak psujecie sobie katany jak katana od 0 do 60 ma takie przyspieszenie ??(moja ma od 0 do 60 to w parę sekundek )

Dodane przez Smaku dnia 28-03-2008 08:10
#10

tobie to 60 km/h (w parę sekundek) wystarcza, ale innym nie ;)

Dodane przez BoniuBOSS dnia 28-03-2008 08:24
#11

Boże napisz co masz w tym sqt jeśli chcesz żeby ktoś Ci pomógł w wyregulowaniu napędu. Inaczej się reguluje na serii a inaczej przy jakimś tunie.

Dodane przez EVOVIII dnia 28-03-2008 13:43
#12

Sprężynki zielone są prawie jak seryjne. Ja mam teraz niebieskie i sa dosyć miękkie. Zapodaj czerwone.

Dodane przez Scubii dnia 28-03-2008 14:14
#13

Smaku ale ja nie mam żadnej blokady sciągniętej i mi idzie 60 i niewiem wlasnie jak kupie tłumnik sportowy czy nie bedzie mi molila ?

Dodane przez BoniuBOSS dnia 28-03-2008 14:18
#14

Gratuluje EVO, wsadź czerwone sprężynki (+50%) do serii i zobacz jak jeździ o ile w ogóle ruszy. hahahaha!

Dodane przez Smaku dnia 28-03-2008 19:09
#15

Scubii napisał/a:
Smaku ale ja nie mam żadnej blokady ściągniętej i mi idzie 60 i nie wiem właśnie jak kupie tłumik sportowy czy nie będzie mi muliła ?

ej sory ale przecież @BoniuBoss napisał w jednym temacie że tłumik seria to jedna wielka blokada, to jak ci sie może mulić jak założysz sportowy komin?:|

Dodane przez tomek_kr dnia 28-03-2008 19:37
#16

po wymianie wydechu może nastąpić muł... chociaż to zależy od wydechu... wtedy trzeba regulować napęd...

Dodane przez wander dnia 28-03-2008 19:42
#17

Na pewno po zmianie wydechu musisz zmienić rolki na lżejsze bo sportowe wydechy zazwyczaj pracują o wiele lepiej na wyższych obrotach i lekkie rolki właśnie pozwalają to silnikowi osiągnąć, Pozostawiając seryjne rolki na sportowym wydechu możesz się spodziewać spadku(drastycznego) v-maxa i przyśpieszenia, bo silnik nie wejdzie nigdy na te najlepsze obroty.

Dodane przez Smaku dnia 28-03-2008 19:48
#18

ale teraz do większości wydechów i tak jest dodawana sprężyna centralna i dwa komplety rolek więc nie ma problemu ;)

Dodane przez wander dnia 28-03-2008 19:59
#19

Zależy do jakich wydechów... Ale wracając do tematu zawsze możesz odzyskać dawne osiągi zakładając podkładkę o grubości np 3 mm pomiędzy tulejkę a przeciwtalerz.

Dodane przez BoniuBOSS dnia 28-03-2008 22:45
#20

Rolki i sprężyny są dodawane tylko do [cenzura]ianych wydechów. Lepiej załóż podkładkę o grubości 1mm i reguluj napęd.

Dodane przez EVOVIII dnia 29-03-2008 10:41
#21

BoniuBOSS, jakoś mój qzyn ma w Katanie czerwone sprężynki i jakoś lepiej rusza od mojej ;). Jak to wytłumaczysz? Ja mam niebieskie.

Dodane przez BoniuBOSS dnia 29-03-2008 13:18
#22

Jeśli du zupełnej serii to nie uwierzę. Jak ma sportowy wydech i do tego cięższe rolki to ruszy i w to jestem jeszcze w stanie uwierzyć. Zależy od konfiguracji napędu ale ogóle nie wkłada się takich sprężyn do seryjnego sprzęgła bo za 500KM możesz już nie mieć okładzin.