Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: dlaczego muł
Dodane przez KATANA1999S dnia 27-03-2008 20:27
#1
cześc wam załozyłem skruconą tulejke i motorek na początku ma takiego muła motor ze musze zejsc i go pchac zeby pojechał a jak dojdzie do 20 to dopiero sie rozkręca i super przyspiesza rolki mam 5g
Dodane przez BoniuBOSS dnia 27-03-2008 20:36
#2
Regulacja napędu. Zależy też o ile skróciłeś tą tuleje.
Dodane przez tomek_kr dnia 27-03-2008 20:39
#3
mi po skróceniu tulejki wraz z wariem przyśpiecha polepszyła się...
Dodane przez KATANA1999S dnia 27-03-2008 21:06
#4
a gdzie jest regulacja napędu?? a skruciłem o 3mm
Dodane przez bartekkatana dnia 27-03-2008 21:06
#5
Za dużo skruciłeś
Dodane przez BoniuBOSS dnia 27-03-2008 21:14
#6
Jak to [cenzura] gdzie! ROLKI, SPRĘŻYNA I SPRĘŻYNKI!
Dodane przez EVOVIII dnia 27-03-2008 22:32
#7
Za miękkie sprężynki sprzęgła !!!
Dodane przez KATANA1999S dnia 27-03-2008 23:28
#8
rolki mam 5g spręzynki zielone
Dodane przez Scubii dnia 28-03-2008 07:19
#9
Po co tak psujecie sobie katany jak katana od 0 do 60 ma takie przyspieszenie ??(moja ma od 0 do 60 to w parę sekundek )
Dodane przez Smaku dnia 28-03-2008 08:10
#10
tobie to 60 km/h (w parę sekundek) wystarcza, ale innym nie ;)
Dodane przez BoniuBOSS dnia 28-03-2008 08:24
#11
Boże napisz co masz w tym sqt jeśli chcesz żeby ktoś Ci pomógł w wyregulowaniu napędu. Inaczej się reguluje na serii a inaczej przy jakimś tunie.
Dodane przez EVOVIII dnia 28-03-2008 13:43
#12
Sprężynki zielone są prawie jak seryjne. Ja mam teraz niebieskie i sa dosyć miękkie. Zapodaj czerwone.
Dodane przez Scubii dnia 28-03-2008 14:14
#13
Smaku ale ja nie mam żadnej blokady sciągniętej i mi idzie 60 i niewiem wlasnie jak kupie tłumnik sportowy czy nie bedzie mi molila ?
Dodane przez BoniuBOSS dnia 28-03-2008 14:18
#14
Gratuluje EVO, wsadź czerwone sprężynki (+50%) do serii i zobacz jak jeździ o ile w ogóle ruszy. hahahaha!
Dodane przez Smaku dnia 28-03-2008 19:09
#15
Scubii napisał/a:
Smaku ale ja nie mam żadnej blokady ściągniętej i mi idzie 60 i nie wiem właśnie jak kupie tłumik sportowy czy nie będzie mi muliła ?
ej sory ale przecież @BoniuBoss napisał w jednym temacie że tłumik seria to jedna wielka blokada, to jak ci sie może mulić jak założysz sportowy komin?:|
Dodane przez tomek_kr dnia 28-03-2008 19:37
#16
po wymianie wydechu może nastąpić muł... chociaż to zależy od wydechu... wtedy trzeba regulować napęd...
Dodane przez wander dnia 28-03-2008 19:42
#17
Na pewno po zmianie wydechu musisz zmienić rolki na lżejsze bo sportowe wydechy zazwyczaj pracują o wiele lepiej na wyższych obrotach i lekkie rolki właśnie pozwalają to silnikowi osiągnąć, Pozostawiając seryjne rolki na sportowym wydechu możesz się spodziewać spadku(drastycznego) v-maxa i przyśpieszenia, bo silnik nie wejdzie nigdy na te najlepsze obroty.
Dodane przez Smaku dnia 28-03-2008 19:48
#18
ale teraz do większości wydechów i tak jest dodawana sprężyna centralna i dwa komplety rolek więc nie ma problemu ;)
Dodane przez wander dnia 28-03-2008 19:59
#19
Zależy do jakich wydechów... Ale wracając do tematu zawsze możesz odzyskać dawne osiągi zakładając podkładkę o grubości np 3 mm pomiędzy tulejkę a przeciwtalerz.
Dodane przez BoniuBOSS dnia 28-03-2008 22:45
#20
Rolki i sprężyny są dodawane tylko do [cenzura]ianych wydechów. Lepiej załóż podkładkę o grubości 1mm i reguluj napęd.
Dodane przez EVOVIII dnia 29-03-2008 10:41
#21
BoniuBOSS, jakoś mój qzyn ma w Katanie czerwone sprężynki i jakoś lepiej rusza od mojej ;). Jak to wytłumaczysz? Ja mam niebieskie.
Dodane przez BoniuBOSS dnia 29-03-2008 13:18
#22
Jeśli du zupełnej serii to nie uwierzę. Jak ma sportowy wydech i do tego cięższe rolki to ruszy i w to jestem jeszcze w stanie uwierzyć. Zależy od konfiguracji napędu ale ogóle nie wkłada się takich sprężyn do seryjnego sprzęgła bo za 500KM możesz już nie mieć okładzin.