Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Sprzęgło Polini 2G Evolution

Dodane przez cineklab dnia 18-03-2008 21:04
#1

Miał ktoś z Was do czynienia ze sprzęgłem Polini 2G Evolution?? jak tak to proszę powiedzieć czy warto w nie zainwestować...bo w servisie doradzili mi żebym kupił sprzęgło nowe bo jeżeli seryjne bym wyregulował to długo bo nie chodził...mam tłumik Metrakit i po jego wymianie skuter ma słaby ciąg na niskich obrotach

Dodane przez BoniuBOSS dnia 18-03-2008 21:09
#2

Sprzęgło dobre a nawet za dobre jeśli masz tylko tłumik wymieniony. Stykło by w zupełności RMS Pro.

Dodane przez bartekkatana dnia 18-03-2008 21:26
#3

W katanie nie potrzebne ci takie sprzęgło bo nie ma sportowego dzwonu a serie to szybko zjedziesz.

Dodane przez cineklab dnia 18-03-2008 21:33
#4

no wybrałem te dlatego że można je bez problemu poddać regulacji

Dodane przez BoniuBOSS dnia 18-03-2008 22:18
#5

Każde można poddać regulacji.

Dodane przez bartekkatana dnia 18-03-2008 22:32
#6

BoniuBOSS napisał/a:
Każde można poddać regulacji.

Da sie jakoś rms poddać regulacji oprócz sprężynkami

Edytowane przez wander dnia 18-03-2008 22:48

Dodane przez BoniuBOSS dnia 19-03-2008 08:11
#7

Nie bo w RMS regulujesz tylko sprężynkami podobnie jak w większości sprzęgieł a w Polini 2G Evo regulujesz sprężynami oraz naciskiem na te sprężyny (jest to najprecyzyjniejsze sprzęgło jeśli chodzi o stronę regulacji ale jak sama nazwa mówi jest to tylko przydatne w Tunie EVO).

Dodane przez katana2001 dnia 19-03-2008 11:48
#8

Zajebiste sprzegło ok tylko jeśli nie chcesz zajechać seryjnego dzwonu trzeba wywiercić w seryjnym dzwonie dodatkowe dziury żeby było lepsze chłodzenie.

Dodane przez cineklab dnia 19-03-2008 14:40
#9

katana2001 napisał/a:
Zajebiste sprzegło ok tylko jeśli nie chcesz zajechać seryjnego dzwonu trzeba wywiercić w seryjnym dzwonie dodatkowe dziury żeby było lepsze chłodzenie.


a Ty je posiadasz??...co do regulacji cvhodziło mi że można bez problemowo bo nie trzeba wymieniać tych sprężynek tylko się podkręca te co są lub się nacisk zmniejsza

Edytowane przez cineklab dnia 19-03-2008 14:41

Dodane przez katana2001 dnia 19-03-2008 15:12
#10

miałem takie ale sprzedałem bo potrzbowałem na gwałt kasy ale kupie takie bo było zajebiste

Dodane przez cineklab dnia 20-03-2008 10:47
#11

zamówiłem sprzęgło i zrobię tak jak kolega wyżej doradził z dzwonem...zamontuję je po świętach i powiem jakie efekty

Dodane przez Romanno14 dnia 20-03-2008 17:33
#12

cineklab to montuj i powiec jakie masz osiągi bo jestem bardzo ciekaw:))

Dodane przez BoniuBOSS dnia 20-03-2008 21:04
#13

Z jakim dzwonem, do Katany nie ma tuningowych dzwonów a więc..?

Dodane przez cineklab dnia 20-03-2008 21:24
#14

BoniuBOSS było przeczytać to byś wiedział...ale mniejsza o większą kolega katana2001 powywiercał więcej otworów w dzwonie by miało lepsze chłodzenie...Dziś zacząłem projekt polerka pokrywy..I etap zakończony czyli już lakier zdjęty

Dodane przez cineklab dnia 31-03-2008 20:52
#15

zamontowałem sprzęgło...jest zawodowe jednym słowem ..dziury już nie ma i ciągnie pięknie od początku do końca tylko jest problem...zmieniłem przy tym tunie rolki z 5,5g na 4,4g i teraz katanka ciągnie pięknie do 70km/h a do 80km/h już gorzej, a przy rolkach 5,5g ładnie jechał do 80km/h... a doradzono mi na tym forum żebym zmienił przy tym sprzęgle rolki do 4,0g ale sądziłem że troche są to za lekkie więc zamówiłem i zamontowałem 4.4g ...co robić na jakie rolki zmienić może cięższe?? i może na Vmaxie może coś wykrzesam jeszcze...mój tun to brak wszystkich blokad<prócz przełożeń>, wydech MetraKit Hand Made, sprzęgło Polini 2G Evolution

Dodane przez tomek_kr dnia 31-03-2008 21:00
#16

załóż spowrotem te 5,5 i sprawdź...

Dodane przez BoniuBOSS dnia 31-03-2008 21:51
#17

Pasek się ślizga bo dałeś lżejsze rolki i silnik ma wyższe obroty, daj sprężynę +15% albo +22%. Mam na sprzedaż jak coś.

Edytowane przez BoniuBOSS dnia 31-03-2008 21:52