Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Zbyt wolny

Dodane przez Dodek10 dnia 01-12-2014 18:34
#1

Jest jeden problem. Wyregulowałem napęd, to znaczy zmieniłem centralke i poluzowałem sprezynki ( polini 2G), i od startu leci jak wściekły, poprawiło się o 100%. Ale martwi mnie prędkość, bo na tym setupie ( malossi sport, arreche 17.5, przełożenia malossi 15/40 i polini 20/61, multivar, polini 2G itd.) leci mi tylko 85, w porywach 90. Jest kilka przyczyn: Regulacja gaźnika ( według mnie chyba mało prawdopodobne, żeby o tyle zaniżała), rolki, jeszcze wiecej regulacji miedzy sprezynkami i centralką, albo pasek, bo mam katane w nowej budzie, silnik ze starej, a jak robiłem zamówienie to kupiłem pasek od nowej, który jest dłuższy o 1.5 cm i szerokością o niecałe 2 mm, przez co może nie schodzic na sam dół korektora, albo nie wchodzić na górę wariatora. Która z opcji jest najbardziej prawdopodobna ? ;)

Dodane przez roogat dnia 02-12-2014 14:55
#2

zmień pasek ;) Na pewno Cię nie wyruchali z tymi przełożeniami polini?

Dodane przez Dodek10 dnia 02-12-2014 19:08
#3

Nieee, Dandusiek by mnie w c[cenzura]a nie zrobił ;) poza tym mam 8 obrotów dzwonem na jeden kola, wiec wszystko się zgadza. Pasek nie wchodzi na sama gore waria, zostaje okolo 1.5-2 cm. Na korektorze prawdopodobnie też nie.[img][/img]

Dodane przez roogat dnia 03-12-2014 17:33
#4

No musisz wszystko dopracować na idealnie jak chcesz żeby to fajnie śmigało :D

Dodane przez Dodek10 dnia 03-12-2014 22:20
#5

Okej, kolejny problem. Wyjechałem dzisiaj z garażu rozgrzać silnik do regulacji gaźnika, i całkowicie przy okazji przejechać się kawałek. Wyjechałem i jakiś kilometr od domu nagle zgasł, i pojawił się dźwięk tak jakby brakło paliwa, ale przed wyjazdem przecież dolewałem, prawie pełny zbiornik. Okej, wracam do domu, dopchałem to jakoś i wykrecam świece - sucha. Odkręciłem profilaktycznie głowicę, czy nie stało się nic z cylindrem, ale nie zauważyłem nic niepokojącego. Następnie przeczyściłem dokładnie gaźnik, i dalej sucho... Sprawdziłem kranik - jest okej. Co najgorsze gaźnik też jest suchy. Dopiero jak dmuchnę w podciśnienie to pojawia się paliwo. Ponadto gdy już dmuchnę w to podciśnienie i spróbuję odpalić na zapłonie, kopie się trzy razy lżej, tak jakby nie miał kompresji, a jak wyłącze zapłon i kopnę kilka razy to jest od nowa normalna... Nie mam pojęcia co to jest, ale trzeba będzie chyba rozkładać silnik od nowa ;(

Dodane przez roogat dnia 06-12-2014 15:12
#6

no dziwna sprawa, może czyszczenie gaźnika?