Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: problem z regulacia npędu

Dodane przez 200894 dnia 30-07-2014 13:48
#1

Siemka mam taki problem gdyż mianowicie mam swoją aprilie se morini gaźnik to ten sam silnik co w katanie już 2 lata i w żaden sposób nie mogę wyregulować napędu jest z nim tak że jak wyciągnę wszystko ten korektor wariator i pasek założę z powrotem jeździ normalnie ciągnie równe obroty ale tylko 2 min a później znowu jest buuuu próbowałem regulować na białej malosii i rolki 7,2 ,6,5 g i na żółtej malossi 5g i 3,5 i nw co mam zrobić nic nie pomaga wriator seria w dobrym stanie przciw talerz wariatora nowy sprzęgło tec evo racing i niebieskie sprężynki z kompletu nowy pasek dayco który wydaje mi sie wyinowajcą bo słyszałem złe opinie na jego temat :P gaźnik dobrze wyregulowany pali od kopa świeca ma kolor kawy nw co to może być za co sić zabierać a i co jeszcze zauważyłem to że oska na której jest przykręcony korektor i dzwon jet jakby za długa bo gdy dokręcam dekiel to nakrętka trze o dekiel i na deklu mam dwie podkładki szóstki :P już go tak kupiłem z tymi podkładkami :P aaa i dzwon jest taki fioletowy troche ale to chyba nie przez to raczej na 99,9 % pomóżcie błagam :/

Dodane przez M-vapor dnia 31-07-2014 00:20
#2

spróbuj przejechać sie pez pokrywy orzekładni, moze ta śróba jakoś blokuje.
drugie co mi przyszło na myśl to załuż jakiś stary pasek, lub dla sprawdzenia kupi jakiś china.. :P
sprawdz ślizgi wariarora i rolki czy nie zrobiły się kwadratowe

Dodane przez 200894 dnia 31-07-2014 19:19
#3

a ślizgi wariatora to jak mam sprawdzić ? :D

Dodane przez 200894 dnia 31-07-2014 19:35
#4

tam u góry sie pomyliłem przeciw talerz nie jest nowy nowe jest sprzęgło sorka :P