Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Witam

Dodane przez Krupnik 2 dnia 25-07-2014 09:19
#6

Które już lepsze to nikt nie wie, jak juz ma sie psuć to i oba będą się psuły. NIby silniki gilery lepsze, wiecej dostępnych cześci, no ale nikt nie wie jak ten akurat egzemplaz bedzie bez awaryjny. Ja musze powiedzieć że od kiedy kupilem swoją katane to nic poważniejszego się nie działo, jedynie ostatnio musialem wymienić łożyszka na wale. A co do tych przełożeń to powinna nie mieć bo te WR-ki oryginalnie nie miały blokowanych i zapewne jest na gaźniku (wtrysk miały juz te ostatnie modele od 2005 albo 2004). A jakie te sprzęty mają przebieg? Musisz się popytać czy było w nich wymieniane takie rzeczy które po pewnym czasie jednak trzeba wymienić (tłok, łozyska, pasek, sprzęgło i wariator), bo jak się bda tak się ma. Jeśli wyniaeniał te cześci w odpowiednim czasie to nie powinno być problemów. Znajomy miał Aprilie Sr z silnikiem morini (te same co w Katanie) i latał z przebiegiem 50 000km i nic sie nie działo. Przy kupowaniu to trzeba mieć farta żeby trafić trafić na takie egzemplaz który będzie nam służył długo. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania to pisz :)