Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Witam

Dodane przez zbibro dnia 24-07-2014 18:08
#1

Planuję zakup Suzuki Katana ay wr lc 2003r. i mam taką na oku w bardzo dobrym stanie.Nie wiem czy to dobry wybór czy nie lepiej kupić gilere runner 2005r Skutery sa w podobnej cenie +- 2500zł ,czy wyżej wymieniona katana też będzie blokowana na przełożeniu i czy ten model jest na gaźniku.Skuter dla 15 letniego syna,sam śmigam na vtr1000 2003r Co proponujecie

Edytowane przez zbibro dnia 24-07-2014 18:19

Dodane przez NOBI78 dnia 24-07-2014 19:08
#2

moze dasz jakies zdjecia ?

Dodane przez zbibro dnia 24-07-2014 19:22
#3

Nie posiadam fotek oglądałem ale nie zrobiłem skutery w oryginalnym stanie nic nie kombinowane-przerabiane.

Dodane przez NOBI78 dnia 25-07-2014 07:38
#4

Ja myśle że katana bedzie lepsza , chociarz mozna poszukac cos z minarelli bo wiecej czesci dostepnych . :)

Dodane przez M-vapor dnia 25-07-2014 09:09
#5

no niestety, taka prawda o morini że rynek części zamiennych/tuningowych jest trochę ubogi i drogi :D
jestem zdania co kolega wyżej ;)

Edytowane przez M-vapor dnia 25-07-2014 09:09

Dodane przez Krupnik 2 dnia 25-07-2014 09:19
#6

Które już lepsze to nikt nie wie, jak juz ma sie psuć to i oba będą się psuły. NIby silniki gilery lepsze, wiecej dostępnych cześci, no ale nikt nie wie jak ten akurat egzemplaz bedzie bez awaryjny. Ja musze powiedzieć że od kiedy kupilem swoją katane to nic poważniejszego się nie działo, jedynie ostatnio musialem wymienić łożyszka na wale. A co do tych przełożeń to powinna nie mieć bo te WR-ki oryginalnie nie miały blokowanych i zapewne jest na gaźniku (wtrysk miały juz te ostatnie modele od 2005 albo 2004). A jakie te sprzęty mają przebieg? Musisz się popytać czy było w nich wymieniane takie rzeczy które po pewnym czasie jednak trzeba wymienić (tłok, łozyska, pasek, sprzęgło i wariator), bo jak się bda tak się ma. Jeśli wyniaeniał te cześci w odpowiednim czasie to nie powinno być problemów. Znajomy miał Aprilie Sr z silnikiem morini (te same co w Katanie) i latał z przebiegiem 50 000km i nic sie nie działo. Przy kupowaniu to trzeba mieć farta żeby trafić trafić na takie egzemplaz który będzie nam służył długo. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania to pisz :)

Dodane przez zbibro dnia 25-07-2014 10:34
#7

Krupnik 2 . Katana ma przejechane 15500km był wymieniany zawór dozownika oleju ponoć i tłumik na leovenice ZX,poza tym sprzedający nic nie robił.Lakier wszystko w oryginale.A gilera ma przejechane 13000km i jest sprowadzona,sprzedawca mi nie powie czy było coś zmieniane.Ale jest w oryginale łącznie z tłumnikiem

Dodane przez KloceQ dnia 25-07-2014 15:32
#8

Osobiscie miałem Katane, zablokowane przełożenia v-max 65 i ani grama wiecej, zmienilem na te od srki v max 70-80km/h zalezy od wiatru, silnik chodzil dobrze, raz sie cos zepsulo, rozebralem caly silnik i dalej cos nie tak bylo, dopiero mechanika musiala odwiedzic, ogolnie ,mialem mieszane uczucia co do niej, Sprzedałem. Jeździłem Piaggiem NRG w nowej budzie oraz Aprilką SR Factory, obydwa na gaźniku 17,5 dellorto, w porównaniu do Katany to miały super odejście, bardziej żwawsze, szybsze, ładniejsze. Ogólnie jak by Gilerka była w dobrym stanie to brałbym Gilerke.

Dodane przez zbibro dnia 27-07-2014 19:53
#9

Mam jeszcze jedno pytanie czy katanka z 2007r na wtrysku,jest bardzo awaryjna jakie to ma osiągi,oczywiście w oryginale.

Dodane przez zbibro dnia 05-08-2014 10:43
#10

Kupiłem Peugeot Speedfight 2