Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Nie odpala, pilne !

Dodane przez ArtekRSO dnia 03-07-2014 20:26
#1

Suzuki Katana AY 1998r. chłodzona powietrzem, po remoncie nie daje oznak życia, nowe łożyska na wale, uszczelniacze na wale, nowy cylinder, tłok i pierścienie, nowa świeca, nowy zawór membranowy, nowy gaźnik, wszystkie nowe uszczelki, filtr czysty i nie daje oznak życia, na rozruszniku wogóle nie łapie, z kopki czasami już ma chęć działać ale bez większych efektów, nie wiem już co może być nie tak, myślałem nad przerwą na świecy, proszę o pomoc.

Dodane przez azyl82 dnia 08-07-2014 12:20
#2

Iskra+paliwo+sprężanie = PRACA
jeśli nie masz iskry to są trzy możliwości:
1. sprawdź cewko moduł ( u mnie padł właśnie on)
2. regulator napięcia
3. impulsator

jeśli nie masz paliwa sprawdź:
1. zawór zasilania paliwem gaźnika
2. pływak w gaźniku

jeśli nie masz kompresji sprawdź
1. pierścionki
2. membranę
3. gwint świecy
4. szczelność komory korbowej

tyle ode mnie

Dodane przez wydrus dnia 08-07-2014 20:21
#3

Może kranik paliwa podciśnieniowy nie otwiera sie i gaźnik nie otrzymuje benzyny. Zalej w cylinder z 5 ml benzyny zakręć świecę i spróbuj odpalić. Sprawdź czy jest iskra, sprawdź czy nie rozlazła się wtyczka w takiej gumowej oprawie gdzie jest podłączony rozrusznik, impulsator itd, podociskaj wtyczki przy regulatorze napięcia i cewkomodule

Dodane przez ArtekRSO dnia 08-07-2014 22:14
#4

iskra jest i to mocna, paliwo też dochodzi bo świeca jest jakby zeszklona, dzisiaj odpaliła, pochodziła tak 2 minuty, zgasła i znów to samo

Dodane przez azyl82 dnia 09-07-2014 10:58
#5

u mniej jak siadał cewko moduł też na początku była iskra a potem [cenzura] w końcu padł...

Edytowane przez azyl82 dnia 09-07-2014 11:01

Dodane przez wydrus dnia 09-07-2014 14:07
#6

założyłeś nowy gaźnik, może jest o kilka "oczek" za duża dysza lub za mała i mieszanka jest nie taka, też będziesz miał problem , spróbuj na starym gaźniku i na filtrze serii

Dodane przez wydrus dnia 09-07-2014 14:08
#7

zeszklona świeca? to jakby go zalewało

Dodane przez ArtekRSO dnia 09-07-2014 19:41
#8

no świeca mokra, jutro pobawię się dyszami i zobaczymy, innego gaźnika nie mam niestety, silnik dostaje za dużo paliwa moim zdaniem i nie wiem jak to wyeliminować

Dodane przez ArtekRSO dnia 04-08-2014 15:43
#9

po 2 dniach iskra zrobiła się bardzo słaba, wymieniłem cewkomoduł, iskra wróciła taka jak trzeba ale dalej nie daje znaku życia, przy próbach odpalenia już było widać wym z wydechu, zastanawia mnie tylko dlaczego paliwo zamiast być zasysane do cylindra to jego część wylatuje do filtra powietrza, proszę o pomoc bo już nie wiem co robić

Dodane przez wydrus dnia 07-09-2014 22:43
#10

I jak udało Ci się uruchomić sprzęt czy nadal są problemy?

Dodane przez ArtekRSO dnia 10-09-2014 19:16
#11

byłem dłuższy czas za granicą więc nawet jej nie dotykałem, teraz jest iskra ale trochę słaba, wiesz może jak sprawić cewkomoduł, regulator napięcia i co to może w niej być, dym z wydechu leci, już chce gadać ale nie może...