Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: O co chodzi ?

Dodane przez Volimite dnia 10-06-2014 23:31
#1

Witam, przez zimę przerobiłem moją katanę z 2001 roku chłodzoną cieczą... Mój setup to:
- cylinder kit malossi sport 70cc
- gaźnik arreche 19mm
- wał korbowy top racing evolution ng
- łożyska wału i uszczelniacze rms teflon
- wariator malossi multivar
- wydech leo vince zx
Nie wiem dlaczego mam nie za dobre przyśpieszenie i do tego mały v-max tylko 80 km/h... Czy tylko przekładnia mnie tak blokuje z v-maxem czy ma ona jakiś wpływ na przyśpieszenie ? Co mogę zmienić ? Ile powinna iść na takich częściach ? Z góry dzięki :D

Dodane przez NOBI78 dnia 11-06-2014 07:52
#2

jakis wydech mocniejszy daj mu , wyreguluj naped dobbrze

Dodane przez Krupnik 2 dnia 11-06-2014 21:04
#3

Sprawdz ile masz obrotów dzwonu na 1 obrót koła. Jak masz bodajże 14 obrotów to masz zablokowane, a dobre przeło to podstawa ;p

Dodane przez Volimite dnia 12-06-2014 10:55
#4

Przełożenia mam zablokowane... Jakie polecacie ?

Dodane przez lajten23 dnia 13-06-2014 00:21
#5

Od Aprili SR ( morini) nie drogie i na podobnym setupie jak twoim tylko wario seria leci mi 100 kmh na prostej (realnych) i zbiera się lepiej niż 125 ccm na 4t.
I nie słuchaj gościa co mówi że masz zmienić wydech na mocniejszy ZX bardzo dobry do 70ccm (szczególnie Malossi Sport).

Edytowane przez lajten23 dnia 13-06-2014 00:27

Dodane przez Aroni dnia 14-06-2014 14:04
#6

Części się zgrają, tylko to wyreguluj - napęd i silnik. Do napędu dorzuć dłuższe przełożenia i ciesz się jazdą.