Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Wasze propozycje

Dodane przez olekpkl dnia 08-05-2014 21:03
#1

Mam katane 2002r AC z setupem:
-wariator Polini Speed Controll ( rolki 7gr)
-cylinder DR Evolution 70
-wał Motoforce STD
-gaźnik Delorto17,5 (dysza 90)
-przełożania wtórne od sr
-wydech Viper
katana ma muła do 50/60km/h po czym łapie rezo i idzie do ok.70km/h.
Moje pytanie brzmi czy dało by się zlikwidować tego muła i zwiększyć v-max.
Jeśli tak to proszę o sugestię

Dodane przez NOBI78 dnia 08-05-2014 21:05
#2

sprezyna centralna , rolki , sprezynki sprzegła

Dodane przez olekpkl dnia 08-05-2014 21:07
#3

jakie rolki?
i jakie sprężyny( ile %)

Dodane przez NOBI78 dnia 08-05-2014 21:09
#4

musisz poszukac w google rozpiske tego

Dodane przez olekpkl dnia 08-05-2014 21:11
#5

dzięki ;D

Dodane przez olekpkl dnia 08-05-2014 21:30
#6

a co myślisz o takim zestawieniu?
centralna Polini +33%
rolki 4.3gr
sprzęgło Tec Evo Racing sprężynki niebieski lub czerwone

Dodane przez Krupnik 2 dnia 08-05-2014 21:30
#7

jest taka zasada jak dajesz twarde sprężynki to centralka musi być miękka i na odwrót. A rolki to proponuje 4,5/5gr. Ja jestem przeciw regulowaniu squta przez internet. Każdy silnik jest inny (nawet tego samego producenta), kazdy inaczej reaguje na regulacje. To co podawłem wyżej jest przykładowe. Możliwe ze twój silnik potrzebuje cięższych albo lżejszych rolek to juz sam musisz sprawdzić. W twoim podpisie zauwazyłem ze masz rolki 7gr, spróbuj wyciągnąć co 2 rolke żeby ci zostały 3 rolki w wariatorze. Odrazu masa rolek ci sie zmniejszy o połowe, czyli w wariatorze bedziesz miał rolki ok 3,5gr i zobacz wtedy jak sie bd skuter zachowywał.

Dodane przez olekpkl dnia 08-05-2014 21:35
#8

Tak zrobię. Zależy mi na tym by v-max był w granicach 100km/h.nie musi wyrywać na koło.

Dodane przez Krupnik 2 dnia 08-05-2014 21:40
#9

Możesz również dać podkładke pod tulejke wariatora, co w rezultacie pasek będzie nizej (pomiędzy wariatorem a przeciwtalezem) i pasek bd łapał od samego początku

p.s tylko nie przesadz z grubościom podkładki. Ja to robiłem metodom prób i błędów. Jak mi spadł v-max to troche zmiejszyłem grubość podkładki szlifierkom, aż ztarłem ją do tej idealnej grubości