Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Nie dostaje paliwa.

Dodane przez orzeszkis dnia 27-04-2014 14:33
#1

Cześć :)
Mam problem ze swoją kataną. Żeby odpalić musze odkręcić korek paliwa i dmuchnąc w bak. Pochodzi chwile do czasu wypalenia dawki która wdmuchałem i gaśnie czasem również strzelając z tłumika. Świeca wporządku , iskra bardzo dobra, gaźnik wyczyszczony, przewody przedmuchane. Jaka może być przyczyna nie zasysania paliwa z baku?

Dodane przez Wojtas dnia 27-04-2014 14:41
#2

Miałem tak samo. :) Kranik do wymiany :)

Dodane przez orzeszkis dnia 27-04-2014 15:26
#3

Jaki kranik? Chodzi Ci o zawór podciśnieniowy? Bo żadnego kranika nie mam.

Dodane przez Wojtas dnia 27-04-2014 19:41
#4

O ten :
http://shop.mielo...9311.bhtml

Edytowane przez Aroni dnia 28-04-2014 14:54

Dodane przez piotrek131353 dnia 27-04-2014 20:00
#5

dolatuje paliwo do gaźnika ? jeśli tak to dobrze jeśli nie to dmuchnij w wężyk od podciśnienia dmuchaj i zasysaj przez chwilę i w tedy zobacz czy doleci jak to nie pomoże to zamień te 2 wężyki wlatujące do kranika wtedy będzie leciało cały czas bez względu na podciśnienie

Dodane przez orzeszkis dnia 27-04-2014 20:20
#6

Po zachowaniu widać , że dolatuje tylko w przypadku jak dmuchne w bak tak jak napisałem. Ok sprawdze jutro to co mówisz.

Dodane przez wydrus dnia 27-04-2014 20:36
#7

stawiam na uszkodzony zawór podciśnienia

Dodane przez orzeszkis dnia 27-04-2014 21:00
#8

Jeszcze tylko prośba do kogokolwiek, mam przeczucie, że źle po różnych pracach poprzykręcałem wężyki , jeżeli ktoś może niech wrzuci zdjęcie jak ma podłączone , tak żeby na jednym zdjęciu było widać i gaźnik i kranik podciśnienia.

Dodane przez piotrek131353 dnia 27-04-2014 21:22
#9

masz 2 wlotowe , 1 wylotowy do gaźnika i jeden u samej góry to jest podciśnienie, można się pomylić przy wlotowych idących z baku jeśli są źle podłączone to bęzyna płynie cały czas a jeżeli dobrze to po dmuchnięciu w podciśnienie zacznie dopiero lecieć do gaźnika

Dodane przez Aroni dnia 28-04-2014 15:08
#10

http://suzuki-kat...post_90501

W pierwszym poście masz zdjęcie jak poprawnie to podłączyć.

Dodane przez orzeszkis dnia 17-05-2014 07:52
#11

No więc tak, z tym się uporałem, kupiłem nowy zawór membranowy i gaźnik. Skuter pali na manetce odkręconej do końca, strasznie kopci na biało i nie ma mocy. Co teraz?

Dodane przez suzukikatana1727 dnia 17-05-2014 08:11
#12

Regulacja gaźnika ;p

Edytowane przez suzukikatana1727 dnia 17-05-2014 08:12

Dodane przez orzeszkis dnia 17-05-2014 11:38
#13

Z tym, że nawet na maxymalnie wkręconej śrubce od obrotów nie trzyma i gaśnie. Wymieniany też był cylinder. Gdzieś zapodziałem głowicę 50 to siedzi 70. Za pierwszym razem lał się płyn chłodniczy z tłumika okazało się , że uszczelka źle się ułożyła. Myślę, że może płyn jest w komorze silnika. Da się to jakoś spuścić?

Edytowane przez orzeszkis dnia 17-05-2014 11:40

Dodane przez orzeszkis dnia 19-05-2014 10:29
#14

Odkryłem kolejną niespodziankę:
http://zapodaj.net/3df30cbe0a83b.jpg.html

cóż może robić to pęknięcie pod centralną?
coraz bardziej sie zastanawiam czy nie oddać na złom tego bzyka.

Dodane przez piotrek131353 dnia 19-05-2014 19:15
#15

to maż chyba tylko taką podkładkę zdejmij sprzęgło to zobaczysz