Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Honda CBR 125 REPSOL SZALINKOFURA :3

Dodane przez Szalinkofura dnia 26-04-2014 19:17
#1

Witam pany :D zapewne mnie znacię a więc przesiadłem się z katany na Honde :D Łapcie kilka fotek :D Kupiłem po okazyjnej cenie tylko felga rozjebana :C i 500 zł w [cenzura] :D ale dało rade :D
i.imgur.com/F7C5L0x.jpg
i.imgur.com/YpWkpTR.jpg
i.imgur.com/rk5StSW.jpg
i.imgur.com/mSskNWj.jpg
i.imgur.com/5t7rEFH.jpg
i.imgur.com/zeY9bkT.jpg
i.imgur.com/5kPJ8pk.jpg

Dodane przez OrzechKatana dnia 26-04-2014 19:19
#2

o c[cenzura]a ale sprzecior, to jest 4T ? malowanie mega

Dodane przez Szalinkofura dnia 26-04-2014 19:22
#3

tak 4t :D z tego co wiem to najlepszy w klasie 4t w 125 ;p 160 idize wycisnac :3

Dodane przez OrzechKatana dnia 26-04-2014 19:25
#4

no naprawde fajna maszynka, powodzenia ! ;)

Dodane przez Krupnik 2 dnia 26-04-2014 20:58
#5

Serio 160? Coś mi sie nie chce wierzyć ;p NIe lepiej na rotaxie? Większa frajda :D

Dodane przez Szalinkofura dnia 26-04-2014 21:03
#6

2/3l pali a nie 7/8 :/ a idzie 160 bo filmik yt byl :)

Dodane przez KloceQ dnia 26-04-2014 22:00
#7

Rotax nie pali 7/8l, chyba ze go strasznie katujesz. Przy takiej w miare jezdzie pali 5 max 6l. Do do cbr, nawet ladna, ale sczerze mówiac to wyglada troche jak rower, wszystko takie małe, A w te 160km/h to raczej bym nie uwierzyl dopóki bys tego nie udowodnil. ;)

Dodane przez Szalinkofura dnia 26-04-2014 22:03
#8

jak rower to wyglada ta starsza kolego :3 ta jest najgrubsze moto 125 :3

Dodane przez Wojtas dnia 26-04-2014 22:46
#9

Mnie się podoba. :D Tylko ten wydech mi się nie widzi :D
Planujesz jakieś tuningi? :3

Dodane przez Szalinkofura dnia 26-04-2014 22:48
#10

Narazie to musze 450 na felge wylozyc i 150 na malowanie + piaskowanie i potem jeszcez zrobie prway bok bo jest porysowany :) a wydech daje kozak dzwiek :3

Dodane przez piotrek131353 dnia 27-04-2014 00:01
#11

ładna ale więcej niż 130 to tego nie rozbujasz, sam jeżdżę NSR 125 i dla 2t jest to trudne do osiągnięcia a co dopiero 4t

Dodane przez Szalinkofura dnia 27-04-2014 13:49
#12

Dziwne ? poglodaj sobie kolego Youtube a co do tej twojej NSR to pewnie na wykonczeniu bo wczoraj jak byłem po Honde gość miał NSR to po 2 miesiach stania od tyka palila i 150 jechałem :)

Dodane przez Krupnik 2 dnia 27-04-2014 13:59
#13

A jaki masz w niej setup?

Dodane przez Szalinkofura dnia 27-04-2014 14:13
#14

Gość w nsr mial full serie i chodziła jak burza 150 cisnalem i szła jesszcze a w mojej hondzie jest tylko wydech ixil double layer :) więcej mi nie trzeba kolega ma taką sama jak ja CBR tylko ze z salonu i wydech seria to 140 jechałem i jeszcze szła

Dodane przez Szalinkofura dnia 30-04-2014 22:36
#15

Dobra pany fela jest :D kupilem używke bo nowa w salonie 1900 zl dałem za fele 475 zł przełozyłem i smigam cały dzien 60 km zrobiłem ogółem :D Elegancko się jeździ dzisiaj najwiecej na 5 130km/h jechalem :D jeszcze bylo z 3 tys obrtoow i 6 to by sie wydoilo troszke jescze :)

Dodane przez wydrus dnia 25-05-2014 22:11
#16

Pewnie teraz to już się zabijesz na tym sprzęcie

Dodane przez Aroni dnia 26-05-2014 11:49
#17

No osobiście bym tego nie kupił, 4T w 125cc to niezły niewypał. Jedyny plus to ekonomiczność. A i w realu to 130-140 maks, więcej z tego nie wyciśniesz bez modów za nic.
No ale ma się Tobie podobać, więc spoko, zawsze lepsze niż piździk :D

Dodane przez Szalinkofura dnia 26-05-2014 21:17
#18

Hehehe :D 1000km za ponad 100 zł paliwa XDD wiec jest git :D a co do predkosci nie jest tak źle bo jak przykleje sie jak zyletka i na autostradzie pierdzielnie to jest git nawet :D ale i tak pójdzie na handel na next sezon i raczej kupie RS 125 w nowej budzie :3