Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Katana źle przyspiesza.

Dodane przez suzukikatana1727 dnia 12-04-2014 17:04
#1

Witam wszystkich. Zacznę od tego, że mam problem z moją katanką zmieniłem przełożenia na polini+ malossi i rolki 4g oraz pasek malossi special ,wydecg leovince zx od 0 do 30 ma wolne obroty od 30 do 60 ma bardzo wysokie i długo sie trzeba rozbujać do 75km/h i wgl v-max to 77 no ja nwm o co chodzi może centralka czy co czy za lekkie rolki prosze pomóżcie mi bo ja już nie mam sił... ;]

Nie tytuuj tematu pojęciem "Problem" tylko go opisuj.

Edytowane przez Aroni dnia 12-04-2014 18:53

Dodane przez Aroni dnia 12-04-2014 18:48
#2

Pasek na pewno masz dobry, w sensie nie jakiś szerszy czy coś? Bo to się zdarza jak źle kupisz. A jeśli nie to baw się z rolkami, teoretycznie powinny być ok, ale jak widać nie zgrywają się w Twoim przypadku. Najlepiej mieć rolki testowe, jak nie to kup z 3.5, albo 4.5 i testuj. Nikt Ci nie wyczaruje idealnej wagi dla Twojego silnika.

Dodane przez suzukikatana1727 dnia 12-04-2014 19:28
#3

ok spoko a jak z tą sprezyną centralną mogłaby być twardsza czy jak bo mam oryginalną sreyżnę ?

Dodane przez Aroni dnia 13-04-2014 10:55
#4

Jak chcesz, to będziesz miał zamiast lżejszych rolek.

Dodane przez lajten23 dnia 13-04-2014 20:58
#5

Według mnie te rolki są za lekkie na ten wydech, mam ten tłumik i powiem że na serii jak i na cylindrze Malossi Sport 70 z seryjnym wariatorem dałem rolki 5.2 (te z zestawu) i było najlepiej skuter równo przyspieszał i nie miał utrat mocy, a na rolkach 4g (też były w zestawie z wydechem) było beznadziejnie skuter był cały zamulony i się wlekł. Dla tego polecam tylko 5.2g na seryjny wariator, a żeby nie było muła na starcie to jakieś średnie sprzęgła wystarczą (np. Stage6 pomarańczowe, Hebo niebieskie) i nie trzeba wymieniać centralki nawet nie ma sensu zostaw serie.

Dodane przez suzukikatana1727 dnia 18-04-2014 21:48
#6

No bo muła ma tylko do tych 30 a później sie powolutku buja nawet do tych 85/86 km/h ;p odpaliłem Katankę, zdjąłem pokrywe przekładni, i na wolnych obrotach już sie koło krecić zaczeło a dzwon to sie cały czas kręcił nawet przy bardzo wolnych obrotach nie stał w miejscu... a chyba powinien nie krecić się.. :]

Dodane przez lajten23 dnia 18-04-2014 23:32
#7

Powolutku ? Bo na ZX-e wyregulowanym powinieneś mieć kopa aż się zsuwasz z siedzenia. A ten muła na starcie to pewnie sprężynki sprzęgła. Wymienisz je na jakieś średnie to będziesz miał tego kopa od 0 ale trzeba się liczyć że skuter będzie ruszał z wyższych obrotów czyli może to troszkę podnieść spalanie i skuter zrywnie rusza i jest trochę niewygodnie jeździ.

Edytowane przez lajten23 dnia 18-04-2014 23:32

Dodane przez suzukikatana1727 dnia 19-04-2014 14:24
#8

lepiej niech rusza z wyżych obrotów niż ma z wolnych, muła mieć i sie dławić ma. Przeczyściłem dzisiaj gaźnik, był cały zasyfiony. Nie wiem czy membranki mi nie poszły bo tak jakby sie zalewał bo czasami przerywa... jak coś to pomóżcie bo czasami jest ten problem a czasami go wgl nie ma i jeździ jak należy.. i tak jakby paliwo sie cofało do filtra powietrza bo mokry wkład był i pachnął paliwkiem.. jak możecie pomóżcie dajcie dobre rady, przypuszczenia może ktoś wie..

Dodane przez Wojtas dnia 19-04-2014 20:02
#9

Jak masz hajs to zmień gaźnik. Kolega walnął do Aeroxa teraz z seryjnej 12mm na 19mm i chodzi o niebo lepiej. Fakt może spali troszkę więcej ale chyba warto.
Aerox seria po za membranami i wariem S6 :)

Dodane przez suzukikatana1727 dnia 20-04-2014 19:58
#10

Przerywał mi bo okazało się że iglica była źle ustawiona [ na środku i za mało paliwa dostawał, a za dużo powietrza ] a skład paliwo-powietrze ok świadczył o tym kolor świecy.

Dodane przez suzukikatana1727 dnia 25-04-2014 17:28
#11

mam pytanie czy spreżyna centralna polini + 33 % da rade z spreżynkami stage6 medium, czy centralna ma odpowiednią twardość ?