Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: pilna pomoc :)

Dodane przez Pasiaczka123 dnia 30-08-2013 22:35
#1

podczas jazdy silnik padl i juz nie chcial ruszyc...kompresje ma, pompka oleju dziala paliwo lapie na roznych swiecach sprawdzany membrana stan bdb. masa tez jest moze ktos ma jakis propozycje gdzie moze byc wina? krociec alu. przewody fajki /fajka tez sprawdzilem cylek to airsal 70 sport alu, filtr powietrza stozek/ zwyklyczy zero reakcji. Dysze rowniez zmienialem.

Dodane przez valavme dnia 31-08-2013 15:30
#2

iskra jest?, klina nie ścięło? może simeringi padły, zatkaj wlot powietrza gaźnika i sprawdź.

Dodane przez kuba96 dnia 31-08-2013 19:09
#3

Sprawdź wydech może jest zatkany, najlepiej odkręć go i dmuchnij mocno jak powietrze nie przejdzie to to może być winowajca możesz też spróbować zapalić bez tłumika. pozdro.

Dodane przez Pasiaczka123 dnia 31-08-2013 19:39
#4

oki dzieki :) dam znac czy cos cos sie zmieni

Dodane przez Pasiaczka123 dnia 31-08-2013 19:41
#5

co do zatkania wlotu - zalewa go (iskra jest na roznych swiecach)

Dodane przez Pasiaczka123 dnia 31-08-2013 19:45
#6

tez pierwszy raz spotykam z czyms takim i nie wiem co ma na to wplyw... ( przy poprzednim cylku 50 cmm rowniez tak bylo. gdy zatkam wlot powietrza (przy gazniku reka/palcami) przy odpalaniu slychac dzwiek ktory od strony cylka jest. podobny do udezania tarcia przy zalozeniu fitra stozkowego rowniez tak jest...natomiast gdy filt jest seryjny czegos takiego nie ma...

Edytowane przez Pasiaczka123 dnia 31-08-2013 23:21

Dodane przez lukasz2221 dnia 01-09-2013 13:48
#7

Jeśli słychać uderzanie i tarcie to odkręć cylinder .

Dodane przez Pasiaczka123 dnia 01-09-2013 20:00
#8

tak lukasz juz to robilem ale wszystko po rozkreceniu wszystko jest na swoim miejscu

Dodane przez lukasz2221 dnia 02-09-2013 10:41
#9

A łożyska na wale sprawdzałeś ? I cylinder jest bez żadnych rys ?

Dodane przez KloceQ dnia 02-09-2013 11:06
#10

Sprawdz jeszcze uszczelniacze na wale.

Dodane przez valavme dnia 02-09-2013 11:20
#11

sprawdz klin na wale moze ścięlo.

Dodane przez Pasiaczka123 dnia 02-09-2013 20:30
#12

3 ostatnie wpisy jesli mozna to wytlumaczcie blizej jakie powiazania maja te usterki z moim problemem. lub gdy wystapia wymienione usterka jakie beda ich skutki.

Dodane przez Pasiaczka123 dnia 02-09-2013 23:32
#13

ok juz wiem o co chodzi.

Dodane przez Pasiaczka123 dnia 02-09-2013 23:40
#14

do konca tygodnia dam znac co wyszlo. i troszke odbiegne od tematu czy cylek tec eco 50 z powiekszonymi kanalami bedzie lepszy od airsala sr 70 sport alu. pod wzgledem startu spalania i v-max i trwalosci.

Dodane przez qscvbe dnia 03-09-2013 07:38
#15

Nie, nie i jeszcze raz nie.

Dodane przez lukasz2221 dnia 04-09-2013 17:17
#16

W tec eco są słabe tłoki a moc na nim będziesz miał podobną jak w serii . Skutery na cylindrach alu. podobno mniej palą niż na żeliwie bo tarcie jest mniejsze .

Dodane przez Pasiaczka123 dnia 05-09-2013 01:22
#17

z tym ze tloki sa slabe moze masz racje ;) ale z tym o spalaniu nie wiem jak u innych. Ale u mnie mialem 50 zel i 70 sport alu i efekt duze spalanie w obu przypadkach a roznicy mozna powiedziec ze nie ma.odnosnie tego cylka tec`a osoba sprzedajaca twierdzi ze 90/95 latal i ma male spalanie ....a ile prawdy w tym nie wiem.

Dodane przez Krupnik 2 dnia 05-09-2013 14:50
#18

NIe [cenzura] się z jakimiś tec-ami jak chcesz 50 i małe spalanie to kup 50 oryginalną napewno jest wytrzymalsza od jakiegoś chińskiego tec-a a moc podobna.

Dodane przez Szalinkofura dnia 05-09-2013 15:54
#19

Kup airsala 50 ;P

Dodane przez Pasiaczka123 dnia 08-09-2013 02:40
#20

z ciekawosci o 50cmm pytalem (opinie o nim :) a airsal ...70 sport alu sprawdzilem juz i warty polecenia pod kazdym wzgledem ale raczej malossi 70 teraz bede wstawial mimo wszystko

Edytowane przez Pasiaczka123 dnia 08-09-2013 02:41