Dodane przez furiaax dnia 06-08-2013 17:22
#4
Dzięki chłopaki!
Kolejna seria pytań, pewnie ostateczna ponieważ odpowiedzi na te pytania wystarczą mi do wszystkiego. :D
-Skąd wziąć plastik do wygładzenia tyłu bądź coś innego lecz elastycznego boboję się że mata żywiczna popęka mi przy ściąganiu boczków.
-Jak będę mógł odkręcić armortyzator bo widać że jest showany.
Nie mam zielonego pojęcia jak włożyć bak do schowka choć szukałem dużo i nie znalazłem odpowiedzi, jak przyciąć bak żeby było dobrze bo podobno jak sie źle zrobi to zostaje ok litr paliwa w baku i którą stroną bak. Najbardziej zależy mi na dokładnej instrukcji włożenia baku.
-Z tym stożkowym filtrem powietrza jak pogarsza osiągi to nie psuje się nic? Bo chyba jak za mało powietrza to silnik się zaciera. Pomocy o filter stożkowy który nie pogarsza i nie polepsza osiągów, chcę tylko dla optyki i żeby nie był kiepski i dobrze filtrował.
-Jaki uchwyt na rejestracje na przekładni i jakie oświetlenie na to?
-Do mini kierunków led przerywacz led?
-Jak odświerzyć szkiełka od zegarów i są nowe gumki te wokół? Bo pomalować nie bardzo bo popęka samo albo przy odginaniu.
-Jak bym chciał pomalować ten plastik wokół soczewek i atrapę na kolor czachy to żeby był równo wokół bo są rowki to szpachla czy mata? I czy będę mógł ściągnąć czache.
-Co jak krzywa tarcza?
-Jak dopasować plastiki bo niektóre odłażą mimo że zakręcone
-Jaki wężyk kolorowy do oleju chyba że może byc nowy od paliwa.
-Można tylni armotyzator rozebrać bo chciałbym pomalować, mam jakiś zamiennik za ok 100zł
-Są kolorowe śrubki nierdzewki a jak zwykłe to skąd każdą wziąć, nie alu.
-Słabe światło są mocniejsze żarówki czy jakiś patent?
Proszę o odpowiedz, to wszystko mi trzeba :)