Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Ciężko pali..

Dodane przez Szalinkofura dnia 17-07-2013 11:15
#1

Siemka :) jak wiecie mam katane w full setupie oprocz wariatora i paska i jest mały problem zaczeło sie jakies 3 dni temu katana nie chciała odpalic pokopałem z 5 min odpalila na 2 dzien znów nie chciala pokopalem gaznik wyczyscilem i odpalila zmieniilem paliwo myslalem ze jakies wadliwe nic to samo dzisaij tak samo z 5 min kopałem i dopiero odpalila gdy kopne 2 razy katana łapie lecz gasnie dopiero po rozgrzaniu dajmy na to 5 min kopania dam leciutko gazu i pali dodam iz iskra jest wszystko jak nalezy zmienialem swiecie i ogolem all i problem 2 nie moge przekroczyc 100km/h jak dam calą manete katana slabie i gasnie :/ na 1/3 idzie jak rakieta :<< za pomoc dam pomógł ;P

Dodane przez lukasz2221 dnia 17-07-2013 11:52
#2

A nic Ci się z cylem nie stało ? Kompresja jaka ? A co do palenia to ssanie sprawdz i dawkę paliwa jaką ma :) jak gasnie na ful manecie to coś pewnie z mieszanka . Za bogata lub zbyt uboga :)

Dodane przez valavme dnia 17-07-2013 12:09
#3

Sprawdzaj szczelność silnika, bo jak gaźnik czysty a wcześniej wszystko było dobrze to musisz mieś gdzieś nieszczelny silnik, sprawdzaj uszczelniacze, krócieć itp, myślę że wiesz o co chodzi ;) Ale najpierw daj inną świecę i zobacz co będzie, Sprawdź stan zaworka membranowego, ode mnie narazie tyle :)

Dodane przez Szalinkofura dnia 17-07-2013 16:04
#4

Wszystko szczelne musi byc byl wymieniany wał łozyska i uszczelniaze wszystko skladalem na nowych karterach nie ma mowy o niesczelnosci raczej ten zawór sprawdze a valvame co sadzisz o tym gasnieciu na calej manecie ?

Dodane przez valavme dnia 17-07-2013 16:08
#5

to napewno coś z paliwem, sprawdź jeszcze raz gaźnik, jeżeli czysty to przytykaj jakas tasma filtr powietrza po troche i zobacz jak jedzie jak bedzie normalnie na przytkanym to znaczy ze za mala dysza albo cos przytkane w gaxniku ;)

Dodane przez Szalinkofura dnia 17-07-2013 16:10
#6

Probowalem zmienialem na stozek itp sproboje zakleic i zobaczymy co bedzie dalej a mozliwe ze trzeba wyregulowac?

Dodane przez Katanka2001 dnia 17-07-2013 17:43
#7

z tm odpalaniem to może być ten kranik podcisnieniowy, taki jeden tak miał to paliwo mu ciągle leciało nawet bez podciśnienia
Ale może być to ssanie prztkaj ręke do gaznika tam gdzie przykrecasz filtr i odpalaj :)
A co do tej manetki jak rozwiążesz ten problem to napisz mi PW co się stało ponieważ mam ten am problem
:)

Dodane przez Szalinkofura dnia 17-07-2013 17:46
#8

Jutro rozbieram wariator bo cos sie trzepodcze takie obroty ma jak by przeciwtalerz o kape tarl rozbiore tez gaznik i wyciagne membramy sprawdze co i jak i dam znac

Dodane przez Katanka2001 dnia 17-07-2013 17:53
#9

A jeszcze grzeje ci się dekiel tam gdzie kopka bo jak przejade z 10-15 km to masakra gorący dotknąć się nieda masz tak ?

Dodane przez Szalinkofura dnia 17-07-2013 19:04
#10

nie tylko po prawej stronie od dzwonu ale to normalne

Dodane przez Katanka2001 dnia 17-07-2013 19:42
#11

To u mn się coś w silniku dzieje :(
A chyba wiem co może być przyczyną tego przerywania u mnie jest luzna fajka na świecy jak docisne przejade 50 m to znowu troche spadnie to chyba bedzie to :)

Dodane przez Szalinkofura dnia 17-07-2013 20:23
#12

U mnie to nie moze byc bo mam motorforce :p

Dodane przez Szalinkofura dnia 18-07-2013 13:13
#13

Temat do zamkniecia powodem okazały sie zuzyte plytki membramowe i przeswity załozylem serie to ma gorszy zryw reakcje na manetke ale od strzala pali :)

Dodane przez valavme dnia 18-07-2013 14:36
#14

Widzisz :) A gaśnia na calej manecie jeszcze czy już ok? ;p

Dodane przez Szalinkofura dnia 18-07-2013 21:20
#15

gasnie gasnie nawet slabiej chodzi na seryjnej membramie wgl jak zpuszcze go z obrotow to jechac nei chce

Dodane przez valavme dnia 19-07-2013 11:06
#16

a przytykales (zaklejales) filtr?

Edytowane przez valavme dnia 19-07-2013 11:07

Dodane przez Szalinkofura dnia 19-07-2013 11:58
#17

ta dla mnie to jest wina membram bo na tych bardzo slabo chodzi nie wkreca na obroty itp