Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: katana nie chodzi na wolnych obrotach

Dodane przez Katanka2001 dnia 29-05-2013 17:41
#1

zmien dysze może zamała :)

Dodane przez KloceQ dnia 30-05-2013 11:32
#2

Nie gadaj ze masz gaźnik 19mm przy serii?

Dodane przez valavme dnia 30-05-2013 19:20
#3

no jak regulowany to niemozliwe zeby gasnął :) żle wyregulowany to on moze i jest ;]

Dodane przez luzik97 dnia 31-05-2013 21:07
#4

ja tak miałem że gasł i w ogóle do 4 liter to się okazało że w gaźniku syf i rura wydechowa zawalona cholera wie czym

Dodane przez lajten23 dnia 31-05-2013 21:18
#5

Koledzy a jeżeli moja Katanak ma na początku wyższe obroty gdy stoi i wtedy więcej pojedzie około 70 km/h a po paru minutach jazdy gdy stoi ma bardzo małe obroty nawet mi raz zgasła i mało tego na tych małych obrotach jedzie mi 10 km/h mniej to wina złej regulacji gaźnika czy wydechu bo jest troche zaszlamiony tym syfem.

Dodane przez luzik97 dnia 01-06-2013 16:36
#6

No ja miałem dosłownie ten sam problem tylko że prawie cały czas jechałem 20 km/h i szarpał jak nienormalny a wież co zrób odkręć wydech i zobacz jak będzie jechał bez nic nie powinno się stać i jeżeli bez wydechu będzie ci śmigał no to problem rozwiązany

Dodane przez manieks818 dnia 02-06-2013 00:23
#7

Bez wydechu lepiej nie jeździj bo pierścienie mogą popękac ;-)

Dodane przez luzik97 dnia 02-06-2013 14:31
#8

a dlaczego moga po pękać .ale jak by sie przejechał raz tylko do maksymalnych obrotów i wrócił to nic nie powinno sie stać ja tak robiłem ale to na postoju bez rury i maneta do końca i nic sie nie stało

Dodane przez Aroni dnia 05-06-2013 11:31
#9

Tak

Dodane przez valavme dnia 05-06-2013 17:06
#10

luzik97 napisał/a:
a dlaczego moga po pękać .ale jak by sie przejechał raz tylko do maksymalnych obrotów i wrócił to nic nie powinno sie stać ja tak robiłem ale to na postoju bez rury i maneta do końca i nic sie nie stało


Duza roznica temteratur i mogą pękać.

Dodane przez cacek14 dnia 06-06-2013 13:54
#11

Hahaha :D
Kur.wa raz to na ch.uj nowy gaźnik można było kupić zestaw naprawczy i tyle ale mniejsza.
Druga sprawa jest taka że masz śrubki na gaźniku. wkręc ja na maxa i mieszankowym delikatnie tylko odkręcaj do 1,5 obr to juz max więc szukaj tej najlepesz. zanim gaźnik sie dostosuje troche ci czasu minie więc od razu go przegazuj i działaj. (najlepiej to wszystko na rozgrzanym silniku) lewe powietrze to chyba najczęściej spotykana przyczyna... posprawdzaj wszystko czy jest podokręcane czy są uszczelki itd.
Do nie trzymania obrotów tez ma sprawe zawór membranowy.
Więc sprawdź czy na nim prześwitów nie ma.
co do gubienia kompresji przez uszczelniacze hmm... coś tam ma napewno ale rozebrać wariator i sprawdzić czy sie uszczelniacz mocno poci to tylko 5min roboty. gorzej z 2 strony :D
Myśle że tyle powinno ci wystarczyć.
Ustaw też iglice dobrze na gaźniku :P
aaa i szczególnie sprawdź jak sie miewa dysza główna (jakiej wielkosci jest)
a tak Ps. to wypier.dol ten gaźnik bo za duży :P Bd ci palić jak smok :D