Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Piaggio NRG Power by Arnold95

Dodane przez arnold95 dnia 25-05-2013 22:55
#1

Siema ;)

Pewnie już mnie znacie, prowadzę tutaj projekt mojej Katany Louis Vuitton :) Nowy sprzęt to efekt totalnego spontana, cena była tak niska, że idiota by nie kupił :)

Piaggio posiada delikatne modyfikacje:

- wydech Technigas
- stożek
- odblokowany króciec

Kupiłem go z przebiegiem 700km, został wyprodukowany w 2010 roku, lecz pierwsza rejestracja dopiero w lipcu 2012 więc jeszcze świeży :) Kupiony w Polskim salonie od pierwszego właściciela ;)

Muszę teraz pozbyć się Katany aby spłacić pożyczkę na niego, więc będzie mi brakowało tuningów, dlatego tutaj mam delikatne plany :P

-Lusterka F1
-Płaskie, małe ciężarki kierownicy
-Wywalenie tylnego błotnika
-Kierunki "strzałki"
-Kapa polerka/chrom
-Wywalenie stożka, powrót do seryjnego filtra
-Sportowy wariator
-Jakieś drobne optyczne detale

To by było na razie na tyle, czas na zdjęcia:

imageshack.us/a/img203/2338/dsc01708b.jpg


imageshack.us/a/img21/8947/dsc01707xr.jpg


imageshack.us/a/img850/9471/dsc01706q.jpg


imageshack.us/a/img163/6484/dsc01702xs.jpg


imageshack.us/a/img196/9061/dsc01701p.jpg


imageshack.us/a/img836/4637/dsc01703q.jpg


imageshack.us/a/img17/8035/dsc01705mv.jpg

Dodane przez OrzechKatana dnia 25-05-2013 23:26
#2

piekne te zdjęcia robisz ;)) i piekne nrg. Ten skuter ma jakis customowy amortyzator z tyłu ze ten silnik jest tak pod kątem czy to seryjnie ? ;>

Dodane przez KloceQ dnia 26-05-2013 08:09
#3

Ładne ładne szkoda tylko ze AC. A można wiedzieć ile zapłaciłeś?:D

Edytowane przez KloceQ dnia 26-05-2013 08:21

Dodane przez Szalinkofura dnia 26-05-2013 09:11
#4

No,no Maszyna fajna :D Powodzenia w planach ;d

Dodane przez arnold95 dnia 26-05-2013 10:26
#5

Seria ;)

3.000PLN :D Z książeczkami, gwarancją, i wszystkim seryjnym co zostało wymienione na sportowe :)

Dodane przez arnold95 dnia 25-06-2013 00:08
#6

No to wypadało by coś zaktualizować ;)

Ostatnio bardzo zawiodłem się na Piaggio, niestety czerwiec nie był dla niego szczęśliwy...

Zaczęło się od małego FAILa i lekkiego szlifu, ale temat został szybko ogarnięty, trochę folii, po lakier do mieszalni, 2-3 godzinki pracy i nie ma śladu ;)

Wymieniłem filtr powietrza ze stożkowego na fabryczną puchę, z wywalonymi wszystkimi zwężkami, oraz za wielką dyszę 85 na 65 i zmniejszyły się problemy z przylewaniem na starcie, jeszcze lekko za dużo paliwka, ale już o wiele lepiej :)

Niestety, dwa dni później, coś się NRG na mnie obraził i osłabł... Maksymalne obroty na zimnym spadły z 8100 na 7800, po przejechaniu kilometra 7100 i nic więcej :( Objawy puchnięcia jakby, osiągi się znacznie pogorszyły i zacząłem żałować sprzedaży Katany...

Ostatni tydzień to już w ogóle była porażka... Pierdział i turlał się raptem 35km/h - czułem się jak ostatnia sierota i miałem ochotę podpalić Piaggio i patrzeć jak płonie...

Ale w końcu... Zacząłem rozkręcać i sprawdzać stan poszczególnych rzeczy: w przekładni wszystko idealnie, póki nie stać mnie na tuningi nie ma co ruszać... Świeca czorna, jak zwykle za dużo paliwa, mimo iż dysza to tylko 65 myślę sobie, teraz te upały, trzeba mu dać powietrza... Zdjąłem pokrywę filtra i poprawa była znacząca, wrócił etap 7100 obrotów i mimo iż szału nie było to dało się jeździć... Lecz stwierdziłem sprawdzić jeszcze wydech, i to było sedno sprawy... Dla mnie Technigas ma wielkiego minusa... Urwała się przegroda w środku wydechu która pogarszała osiągi i strasznie dzwoniła na dziurach, a nigdy nie mogłem dojść co to tak dzwoni... Ale to nie jest najlepsze... Zaraz za kolankiem wychodzącej z cylindra zrobił się korek ze spalonej waty szklanej (WTF?), który przytykał mi wydech prawie całkowicie w zależności od ułożenia się w wydechu...

Dałem wydech znajomemu blacharzowi, który zna się na rzeczy, wyciął od tyłu prostokąt aby móc przyspawać przegrodę (to on zauważył i wydłubał ten korek), a na koniec zaspawał i wyszlifował tak, że śladu nie ma :)

Po założeniu od razu jest duuużo lepiej, obroty maksymalne wzrosły do 7500, skuter chodzi lepiej, ma lepszy start i nie dzwoni na dziurach (najśmieszniejsze że tak dzwonił od kiedy go kupiłem więc trochę z tym wydechem się najeździłem :P)

Niestety, prawdopodobnie przez ten wydech prawie nowy cylinder (zrobiłem dopiero 600km, NRG ma łącznie 1190km przebiegu) dostał troszkę po [cenzura] i osiągi już nie wrócą do pierwotnego etapu... Trudno, jest argument żeby zbierać na Stage6 Pro Sport :D

Jutro będzie paczka ze sklepu, z wkładem do filtra Stage6, w końcu zgubioną śrubką od wolnych obrotów i mega ważnym modem - wentylkami Revo Granade :P Wtedy postaram się do wszystko porządnie wyregulować aby osiągnąć jak najlepsze osiągi na tym cylindrze póki nie uzbieram na nowy... Udało mi się dzisiaj rozwinąć 80 na prostej więc myślę że da się jeszcze trochę na nim pojeździć :)

Poza tym wywaliłem ten szpetny błotnik :) Ufff, ale opowiadanie ;) Jako bonus fotki z byłą Kataną w parze, NRG na zdjęciach już po szlifie i ogarnięty ;) Niestety na zdjęciach ma jeszcze błotnik :(

fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/q71/s720x720/296027_517157165018234_1013780630_n.jpg

fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/q71/s720x720/995081_517157228351561_457964488_n.jpg

fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/q71/s720x720/936846_517157185018232_845665430_n.jpg

fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/q71/s720x720/181208_517157135018237_745628719_n.jpg

fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/q71/s720x720/576643_517157078351576_272627011_n.jpg

fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/q71/s720x720/419146_517157025018248_932093881_n.jpg

fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/q71/s720x720/941257_517157125018238_1075366100_n.jpg

fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/q71/s720x720/7156_517157085018242_1870381962_n.jpg

W garażu czeka sprzęgiełko Stage6 i niestety dzwon Wingcooler do Minarelli - może ktoś chce zamienić się na dzwon do p/g albo kupić ? ;)

Dodane przez arnold95 dnia 25-06-2013 16:45
#7

img200.imageshack.us/img200/795/8swz.jpg

Mega UP :mrgreen:

Trzeba będzie poskładać i regulować wierceniem dziur w puszce :)

Dodane przez arnold95 dnia 28-06-2013 12:15
#8

W końcu jest dobrze !

Założona wkładka Stage6, śrubka wolnych obrotów, dysza główna 65, iglica A7 na samym dole, odpowiednia regulacja i skuter jeździ lepiej niż kiedykolwiek :-)

Przyspieszenie jakiego nie miał nigdy, prędkość maksymalna na prostej 85 km/h, trzyma równo wolne obroty, nie grzeje się i co najważniejsze, da się nim normalnie jeździć z włączonym automatycznym ssaniem :frownte: Wcześniej na ssaniu nie dało się przekroczyć 30 km/h :D

Jestem teraz bardzo zadowolony, nie ma sytuacji gdzie brakuje mu mocy, w każdej chwili jestem w stanie wyprzedzić samochód, a pod stromą górę bez wysiłku jedzie 70km/h :wink:

Polecam tą wkładkę do fabrycznego filtra i dobrą regulację :spoko:

Dodane przez qscvbe dnia 28-06-2013 14:33
#9

będzie visual jakiś?

Dodane przez k4t4n4 dnia 28-06-2013 22:16
#10

aaa to juz wiem czemu suka była wystawiona :D szkoda bo fajna była ;p ale nrg tez kozackie nowke sztuke prawie za taka kase to prawdziwa okazja ;) powodzenia w dalszych pracach! :D

Dodane przez arnold95 dnia 30-06-2013 19:45
#11

W prawdzie jeszcze nie doszły, ale pochwalę się :P

2x Lusterko Stage6 SSP

www.racing-planet.pl/images/gross/17025_spiegel_s6_f1_links_schwarz_web.jpg?language=pl&sessID=72475bc9d3c4b8024f738b416eb798dc[/img] <br />
<br />
Kickstarter Stage6 SSP<br />
<br />
[img]http://www.racing-planet.pl/images/more_bimage/13735_kickstarter_stage6_cnc_typ2_schwarz.jpg?language=pl&shop_ID=1[/img] <br />
<br />
Kapa STR8 Extreme<br />
<br />
[img]http://www.scooterkingz.pl/wp-content/uploads/126483_0.jpg

Jeszcze kilka delikatnych pomysłów siedzi w mojej głowie ale wszystko w swoim czasie :)

Dodane przez KloceQ dnia 30-06-2013 19:55
#12

To może zdradzisz co siedzi w tej Twojej główce? xd

Dodane przez arnold95 dnia 03-07-2013 22:30
#13

Coś ostatnio pecha mam do interesów z ludźmi...

Kapy nie będzie... Bo została sprzedana razem ze skuterem o czym dowiedziałem się po 3 dniach... :/

Lusterka i kopka są... Do momentu kupna wszystko było ok, po kupnie dowiedziałem się że muszę skleić mocowanie bo "oderwało się jak miałem w kieszeni", kiedy otworzyłem paczkę okazało się że wewnętrznej części mocowania już po prostu nie ma, gwint na trzpieniu jest odłamany i zostało go z 2 milimetry, obudowa lusterka była klejona w okolicach wcześniejszego mocowania - nosz kur!@#$% :@

W nagrodę za uczciwość przelałem mniej kasy... Trudno. Od południa walczyłem z tym lusterkiem, pojechałem nagwintować trochę więcej żeby było do czego przykręcić, od wewnątrz dałem metalową i gumową podkładkę i skręciłem, lusterko trzyma się solidniej niż fabryka, niestety nie da się już nim regulować na boki a jedynie góra dół, ale widzę w nim dobrze ;)

Graty pozakładane, na poprawę humoru zamówiłem dziś anodyzowane na niebiesko śrubki kapy i ciężarki STR8 Shorty ;)

imageshack.us/a/img825/4564/7c04.jpg

imageshack.us/a/img546/3443/x0gq.jpg

imageshack.us/a/img153/1603/4hwg.jpg

imageshack.us/a/img825/8084/405c.jpg

imageshack.us/a/img802/2659/sxgd.jpg

imageshack.us/a/img27/3584/akjs.jpg

imageshack.us/a/img404/631/vkcd.jpg

imageshack.us/a/img69/3727/xq1o.jpg

imageshack.us/a/img14/3345/bqhb.jpg

imageshack.us/a/img163/4567/z5f0.jpg

Dodane przez arnold95 dnia 09-07-2013 19:37
#14

Dzisiaj założyłem ciężarki i śrubki...

Troszkę roboty było, ale się udało - ciężarki sprawiły troszkę kłopotów...
Byłem pewny, że jak sama nazwa wskazuje - STR8 Shorty, czyli krótkie, niestety się myliłem...
Myślałem że całość wchodzi do środka na tyle głęboko, że widoczna jest tylko ich zewnętrzna stożkowa część, niestety ciężarki pasują tylko razem z gumową tulejką i wchodzą jedynie 2-3 milimetry, wystają na jakieś dwa centymetry i dopiero rozpoczyna się ta ładna stożkowa część... :|
Lipa, trzeba było coś na to poradzić - najprostszy patent: ciężarki w imadło i obcięte brzeszczotem na płasko, potem wypiłowane na gładko pilniczkiem i pomalowane od wewnętrznej strony na czarny matt, do tego nowe śruby z gwintem na całej długości odpowiednio skrócone do potrzeb i ciężarki siedzą przy samej manetce tak jak chciałem :P

Druga sprawa to kolor, na sklepie są dużo jaśniejsze, mają odcień podobny do moich owiewek, jednak po rozpakowaniu okazały się głęboko niebieskie - ale zaczynają już mi się podobać ;)

Koniec "kupowanych [cenzura]reli", teraz czas odkurzyć swoje zdolności manualne i wcielać w życie pomysły z mojej głowy :)

Kilka aktualnych fotek po umyciu, teraz prezentuje się przyzwoicie ;)

imageshack.us/a/img850/7821/ylgq.jpg

imageshack.us/a/img19/2446/06ph.jpg

imageshack.us/a/img689/9053/c1vj.jpg

imageshack.us/a/img855/3220/xc4g.jpg

imageshack.us/a/img14/7426/czz8.jpg

imageshack.us/a/img402/4418/4xs7.jpg

imageshack.us/a/img843/724/s2c7.jpg

imageshack.us/a/img600/9953/ymav.jpg

imageshack.us/a/img585/7938/elqd.jpg

imageshack.us/a/img441/3638/rzdc.jpg

imageshack.us/a/img822/3848/xfe7.jpg

Dodane przez patriko0202 dnia 09-07-2013 19:53
#15

ile takie ciężarki Ciebie kosztowały ? ;d

Dodane przez arnold95 dnia 09-07-2013 20:03
#16

http://www.scooterkingz.pl/ciezarki-kierownicy-str8-shorty

Dodane przez arnold95 dnia 01-09-2013 17:00
#17

Piaggio w stanie jak na zdjęciach jest na sprzedaż ;) Przebieg coś około 1700km, od miesiąca stoi nie ruszany, pierwsza rejestracja lipiec 2012, rok produkcji 2010, stan bardzo dobry, brak wad.

Tuning:
- Zdjęte wszystkie blokady
- Króciec TEC
- Kickstarter Stage6
- Lusterka Stage6
- Ciężarki STR8 CNC
- Śruby silnika STR8
- Wydech Technigas Q-TRE
- Wkładka Filtra Stage6
- Nowe dysze w gaźniku
- Odblokowana Iglica

Vmax na prostej 95km/h licznikowe, z górki max 102 :D

Interesują mnie tylko poważne oferty na PW ;)