Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: 99' BOLF MK4 GTI 1.8T

Dodane przez arnold95 dnia 11-09-2013 17:35
#60

Powoli zacząłem ogarniać komorę... Wszystko wstępnie wyczyszczone, zdjęta pucha Heinekena z filtra. Dzisiaj dotarła do mnie obudowa akumulatora, było więcej roboty niż myślałem, bo jednak nie wszystko pasowało plug&play, trzeba było rozwijać wiązkę i podcinać tył obudowy żeby starczyło kabli, zrobić wcięcie dla kabla zasilającego wzmacniacz i ogólnie 3 godziny zabawy żeby to wszystko porządnie poskładać bez druciarstwa...

Pozostało do zrobienia:

-Montaż uszczelki podszybia
-Nowy oplot linki gazu
-Znaczek na pokrywę silnika
-Pochowanie zbędnych kabli, podłączenie obrysówek
-Przeniesienie modułu zapłonowego na ścianę grodziową w miejsce po "czymś"
-Pomalowanie zbiorniczka wyrównawczego
-Wyczyszczenia/wymiana zbiorniczka spryskiwaczy
-Nowy filtr z airboxem

img833.imageshack.us/img833/3305/9kqc.jpg

img837.imageshack.us/img837/2408/4if6.jpg

Kolejny malutki krok do przodu...

Moduł zapłonowy przeniesiony na ścianę grodziową, linka gazu ogarnięta, już nie szpeci, pokrywa aku pomalowana bo miała jasne otarcia które nie chciały zejść :)

imageshack.us/a/img850/1140/pnwh.jpg

imageshack.us/a/img42/1985/xzzr.jpg

imageshack.us/a/img545/4381/vouh.jpg

A tak wygląda teraz spasowanie elementów przodu:

imageshack.us/a/img703/8541/aj7m.jpg