Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: DiTech - Opinie

Dodane przez KatanaSRT8 dnia 06-02-2013 11:17
#1

Cześć

Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś mi podał + i - DiTech'a.
Słyszałem,że jak się rypnie to duże koszta są, w jakicg granicach te koszty?
Skolei podobno super osiągi przy spalaniu 4T..?

W każdym razie prosiłbym Was o wykazane mi zalet i wad Katanki na wtrysku.


Pozdrawiam :))

Dodane przez Katana9797 dnia 06-02-2013 14:33
#2

wtrysk - jak mieszkasz blisko serwisu i masz duzo kasy to go bierz.
Usowanie usterek,wgrywanie map itd. - tylko serwis.
gaznik naprawisz í ustawisz - wtrysk nie.
jak padnie to slono placisz.
A co do ci nie powiem

Dodane przez nikodem11210 dnia 06-02-2013 16:26
#3

Ja posiadam wtryska i moge sie wypowiedzieć.Silniczek chodzi elegancko na seri dobre osiagi na seri nic nie zmieniałem prócz swiecy,no ale zaczął sie tuning silniczek ma prawie wszystko sportowe i sprawuje sie rewelacyjnie.Jesli potrzebujesz nowych map to nie warto ich wgrywa tylko kupić jakieś inne ecu w cenie 100-150zł.Ja polecam w 100% nie zamienił bym na gaźnik chociażby z powodu spalania paliwa :D

Dodane przez KatanaSRT8 dnia 06-02-2013 16:32
#4

Ecu?
Spalanie na jakim poziomie?
Ile na serii osiągałeś v-max? jak z przyśpieszeniem?

Dodane przez jakub123 dnia 06-02-2013 17:41
#5

Plusy wtrysku - większe osiągi ,mniejsze spalanie i to chyba tyle
Minusy wtrysku - do 14 tyś km i po wtrysku .

Jeśli chodzi o naprawę bo coś cieknie albo coś to zestaw naprawczy kosztuje 300zł więc jak wtrysk ma około 5 tyś km to bierz, bo 9tyś km to zajmie ci trochę czasu (czasem wtrysk pada jak masz około 11tyś km) , mi zajęło 109,5 km potem 2km pchania do domu :P

Dodane przez valavme dnia 06-02-2013 17:43
#6

jak Ci się di-tech spierdzieli to słono płacisz albo przerabiasz na gaźnik

Dodane przez jakub123 dnia 06-02-2013 17:45
#7

Jeśli chodzi o spalanie to 2,5 l/100km ,a osiągi miałem nawet do 95-100km/h

Dodane przez Szalinkofura dnia 07-02-2013 14:24
#8

Ja miałem ditecha i nie polecam -.- 2k km i po wtrysku komputer sie jebał cały czas spalanie małe osiagi nawet dobre ale nie polecam gaźnik jest 100x lepszy :)

Dodane przez KatanaSRT8 dnia 09-02-2013 13:24
#9

Czyli nie brać DiTech'a mówicie?
Bo np. u mojego kolegi się nie da dobrze wyregulować gaźnika, i nie chce odpalać bez gazu.. czasem nawet zgaśnie na światłach, nawet w serwisie nie umieli tego zrobić.

Dodane przez nikodem11210 dnia 09-02-2013 13:39
#10

Kupuj techa nie słuchaj tych co go nie mieli :)

Dodane przez Krupnik 2 dnia 09-02-2013 14:51
#11

u mojego kolegi się nie da dobrze wyregulować gaźnika

W Di Techu nie ma gaźnika tylko wtrysk

Dodane przez Szalinkofura dnia 09-02-2013 15:24
#12

nikodem11210 napisał/a:
Kupuj techa nie słuchaj tych co go nie mieli :)


Gosciu miałem ditecha i go przerobiłem po 2,800km chcesz to kupuj ale ci nie radze a miałem ditecha nowego z salonu 7k zapłaciłem -.- mało jezdziłem bo mlody byłem a zjebał się niedługo po koncu gwarancji

Dodane przez piotrek131353 dnia 09-02-2013 17:08
#13

jak ci się zrąbie to możesz przerobic na gaźnik, a to nie jest taki duży koszt

Dodane przez KatanaSRT8 dnia 09-02-2013 18:47
#14

Krupnik 2 napisał/a:
u mojego kolegi się nie da dobrze wyregulować gaźnika

W Di Techu nie ma gaźnika tylko wtrysk


Kolega ma gaźnikową wersje, o to właśnie chodzi...