Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Montaż paska napędowego. Strzałkami w którą strone?

Dodane przez BoniuBOSS dnia 12-02-2008 09:52
#1

Witam

Mam pasek Polini Kevlar i są na nim takie trzy strzałki. Już zwątpiłem czy montuje się go strzałkami w kierunki wariatora czy w kierunku sprzęgła jak by ktoś wiedział to proszę o odpowiedź.

Dodane przez kielo90 dnia 12-02-2008 11:59
#2

No oczywiście że w stronę w którą obraca się cały napęd:D tzn w stronę wariatora:)

Dodane przez BoniuBOSS dnia 12-02-2008 12:29
#3

Jesteś pewien w 100% że cały napęd kręci się w stronę wariatora?

Dodane przez tomek_kr dnia 12-02-2008 12:40
#4

wystarczy ze zdjętą kapą pokręcić rozrusznikiem i już wiesz w którą się kręci cały układ... kto jak kto ale Ty chyba wiesz w którą stronę sie kręci...:/ czy to znowu jakiś głupawy test z Twojej strony??

Dodane przez BoniuBOSS dnia 12-02-2008 13:11
#5

Hehe nie tym razem Panowie, po prostu zwątpiłem czy dobrze go założyłem a założyłem ze strzałkami w stronę wariatora.

Dzisiaj zdejmę kapę i dla pewności zakręcę rozrusznikiem żeby na pewno zobaczy czy dobrze go założyłem bo szkoda było by uszkodzic taki dobry pasek.

Dodane przez kielo90 dnia 12-02-2008 14:04
#6

Jestem na ziliona procent pewny że dobrze założyłeś:) a napęd kręci się w stronę wariatora:D krótko mówiąc kręci się do przodu:D

Dodane przez bartekkatana dnia 12-02-2008 14:07
#7

Popieram @kielo90

Dodane przez tomek_kr dnia 12-02-2008 14:39
#8

dokładnie... kręci się tak jak tylne koło czyli do przodu...B)

Dodane przez Daniez dnia 12-02-2008 14:41
#9

Odwrotnie do ruchu wskazówek zegara.B) Na moim pasku też są takie strzałki;) i są w stronę waria

Edytowane przez Daniez dnia 12-02-2008 14:41

Dodane przez tomek_kr dnia 12-02-2008 14:53
#10

a czy na każdym pasku są takie strzałki?? bo ja jak wczoraj zmieniałem sprężynę i zdejmowałem pasek to nie zauważyłem tych strzałek...

Dodane przez Daniez dnia 12-02-2008 14:56
#11

Raczej muszą być. Mogą być takie małe słabo widoczne ale powinny być. Tak jak w oponach samochodowych/skuterowych umnie sąB)

Dodane przez BoniuBOSS dnia 12-02-2008 15:03
#12

Ok dzięki za wypowiedzi. Jednak dobrze go założyłem tzn. w stronę wariatora. TEMAT DO ZAMKNIĘCIA.

Dodane przez tomek_kr dnia 12-02-2008 15:12
#13

kurcze to ja muszę sprawdzić bo to może przez to spadł mi v-max..

Dodane przez BoniuBOSS dnia 12-02-2008 15:13
#14

Przez to nie spada v-max jedynie co to możesz szybciej zużyć pasek.

Dodane przez tomek_kr dnia 12-02-2008 15:18
#15

to może pojeżdże odwrotnie to jak go zużyje to tatuś zasponsoruje mi nowy kevlarowyB) a czy te kevlary to podnoszą osiągi czy są tylko wytrzymalsze??

Dodane przez BoniuBOSS dnia 12-02-2008 15:19
#16

Pasek nie ma wpływu na osiągi. Kupuje się trwalsze paski bo te słabsze nie wytrzymują wyższych obrotów i pękają.

Dodane przez wander dnia 12-02-2008 15:36
#17

Pasek kevlarowy jest twardszy przez co jest mniej giętki, spotkałem się z takim czymś że kumpel po zamontowaniu paska kevlarowego stracił na v-maxie i przyśpieszeniu ale nieznacznie. Nie na wszystkich paskach są strzałki. Osobiście mam bez strzałek(nieoryginalny). I chyba go źle założyłem pierwszym razem to po 10km spadł, przełożyłem go odwrotnie i jest wszystko ok;)
Ps. To zamykać temat??

Dodane przez BoniuBOSS dnia 12-02-2008 15:37
#18

Tak zamknij.