Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Rejestracja całkowicie wyrejestrowanego motocykla

Dodane przez qscvbe dnia 29-11-2012 13:59
#1

Siema. Miał ktoś do czynienia z rejestracją wyrejestrowanego motocykla?? Motocykl został wyrejestrowany 7.02.1997r. Posiadam do niego dowód rejestracyjny ( obcięty), tablica była zdana i mam pieczątkę na dowodzie o tym informującą i umowę zakupu motocykla od pierwszego właściciela. Czy rejestracja jest droga i problemowa??

Dodane przez k4t4n4 dnia 29-11-2012 16:10
#2

z tego co ja wiem że jak sie wyrejsture cos to potem juz nie idzie tego zarejstrować ale nie jestem pewny ;p

Dodane przez BERCIU dnia 29-11-2012 16:24
#3

chyba żę to jest zabytek.

Dodane przez kefir95_95 dnia 29-11-2012 17:19
#4

kiedyś słyszałem, że się da ale to wtedy zgłaszasz, że kupiłeś takowy pojazd i kilka innych rozbitych i złożyłeś z nich jeden dobry, tylko że wtedy musisz liczyć się z ostrym i dokładnym przeglądem, wybiciem nowych numerów ramy i w dowodzie będzie wpisane "składak" czy jakoś tak..

Dodane przez qscvbe dnia 29-11-2012 19:25
#5

nie, wszystko w nim jest oryginalne i nic nie muszę składać. Ta wska to zabytek, 81r

Dodane przez kefir95_95 dnia 30-11-2012 16:55
#6

nie zrozumiałeś mnie..
w świetle prawa ten motor nie istnieje, bo skoro jest wyrejestrowany to albo poszedł na części, albo recykling..
dlatego zgłasza się, że odzyskałeś z niego ramę i odbudowałeś go na nowo, tylko wtedy musisz przejść ostre przeglądy, grawerowanie nowych nr ramy i dowód z wpisem "składak"

Edytowane przez kefir95_95 dnia 30-11-2012 16:56

Dodane przez roogat dnia 01-12-2012 14:31
#7

a jaką to ma pojemność ???

Dodane przez valavme dnia 01-12-2012 16:06
#8

jak wsk to 125 albo 175 ;P

Dodane przez dawidzio28 dnia 01-12-2012 17:08
#9

valavme dokładnie :)

Dodane przez roogat dnia 01-12-2012 18:20
#10

no tyle to wiem xDD Ale 125 czy 175 ?? :) To ma 3 biegi czy 4 ?

Dodane przez qscvbe dnia 01-12-2012 19:48
#11

125, 3 biegi. Dobra poradziłem sobie z tym wszystkim, numery ramy znalazły się poza tabliczką więc wszystko będzie legalnie. Motor przygotuję do rejestracji jako UNIKAT, na normalnych białych tablicach. Taka rejestracja to koszt około 550 zł. Potrzeba do tego rzeczoznawcy PZMOT(200-300zł) a reszta to dalej normalna rejestracja:)
WSK już wygląda nieźle i jeździła w sezonie też na prawdę całkiem porządnie. Wyciągnięta z jakiejś wiaty, po 10 latach odpaliła po zalaniu paliwem i wyczyszczeniu platynek:) teraz do naprawy jest gaźnik, ale z tym trzeba czekać do wiosny.
Warunek rejestracji to minimum 25 lat i 95% oryginalności, co jest z pewnością. Silnik ma plombę jeszcze między karterami a cylindrem i ma 7k przebiegu. I takie cudeńko za 300zł:)

Edytowane przez qscvbe dnia 01-12-2012 19:53

Dodane przez dawidzio28 dnia 02-12-2012 10:21
#12

No to masz szczęście do kupowania :)

Dodane przez qscvbe dnia 02-12-2012 11:52
#13

do tego jeszcze komplet części nowych z PRLU, wszystkie łańcuchy, kartery, wał, cylinder, tłoki, pierścienie, cały silnik bez skrzyni :)

Dodane przez k4t4n4 dnia 03-12-2012 15:45
#14

Silnik ma plombę jeszcze między karterami a cylindrem i ma 7k przebiegu. I takie cudeńko za 300zł:)

ostatnio widziałem chyba na tablicy takowy silnik za 1200zł ;D z plombami i ogólnie wszystko igła nówka stan ;D