Dodane przez BERCIU dnia 27-10-2012 19:20
#9
wiesio159753 napisał/a:
pamiętam tez mialem taki pomysl i pamietam tez jak TY powiedziales mi ze to nie wypali ;dd. W 2t raczej nie bedzie to funkcjonowac bo gaznik jest podcisnieniowy to raz a dwa ze w cylku kanaly dolotowe i kanal wydechowy otwieraja sie w tym samym czasie i bedzie tylko wydmuchiwac mieszanke do wydechu. i nie znajdziesz takiej malej turbiny bo ta co jest na zdj to byla robiona na zamowienie (widzialem gdzies na stronie tego projektu). na tym silniku byl bity rekord na 50ccm i wynosil on 233km/h *-*
PURE JET czyli wtryskowa wersja a więc problem z gaziorem odpada. a co do kanałów wylotowych to nie zapominaj o rezonacji wydechu. Tobie odradzałem turbo bo chciałeś to wjebać do seryjnego gaźnikowego skutera a ja chcę zrobić ramę od podstaw i uturbić silnik na wtrysku. Trwałość i niezawodność schodzi na dalszy plan, u mnie liczy się tylko osiągnięta moc z 50 lub 125.
Czajcie co znalazłem
http://allegro.pl...61184.html może to się nada bo w końcu 4t i na wtrysku.
A jeżeli chodzi o silnik to już moje p/g na wtrysku rozebrałem na części pierwsze, teraz moczy się w benzynce i się czyści. W poniedziałek robię rozeznanie i albo sprzedaję p/g na części i kupuję 125 albo 400 z burgmana albo zostawiam p/g. Zobaczymy co i jak.
Edytowane przez BERCIU dnia 27-10-2012 19:51