Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Filtr i gaźnik - mułek

Dodane przez arnold95 dnia 13-08-2012 13:56
#13

Dzisiaj zabrałem się za regulację śrubką i kombinacją z filtrami ;)

Efekty:
Wykręcanie śruby - zwiększanie ilości powietrza nie pomagało, a pogarszało
Wkręcanie śruby - o dziwo poprawiło dużo, prawie maksymalnie wkręcona dała pożądane efekty

Filtr gąbkowy malossi e5 bez obudowy : udało mi się ustawić tak, że przez pierwsze 200m ma bdb przyspieszenie, lekki spadek od 40-50 ale potem ciągnie, niestety, po przejechaniu jakiegoś odcinka i zwolnieniu zaczyna mulić od 30 i średnio mu się chce wkręcać na obroty

Stożek siatkowy z wsadzoną gąbeczką nasączoną i zszytą : kombinacje, kombinacje i udało się, jak w każdym setupie, do 10km/h jest mułek, potem dostaje kopa i trzyma równo na każdej prędkości, przy odpuszczeniu manetki i ponownym dodaniu gazu 1-2 sekundy czasu reakcji ale idzie cały czas równo i dobrze, śrubka mieszanki wkręcona prawie na max.

Aha, jeszcze jedna, ważna zależność, zarówno na siatkowym jak i gąbkowym przy zgiętym kolanku o 45 stopni mulił ostro, na prostym, krótkim kolanku znacząca poprawa na jednym i drugim filtrze, jednak najlepszym obecnym rozwiązaniem jest siatkowy z gąbką :)


Pytanie moje brzmi:

Kto ZNA SIĘ NA REGULACJI i wie co mu potrzeba, żeby założyć ten gąbkowy stożek :) Albo w czym tkwi mój problem :P