Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Filtr i gaźnik - mułek

Dodane przez arnold95 dnia 07-08-2012 22:05
#1

Witam was!

Otóż mam mały problem z regulacją mojego skutera.

Jest to Suzuki Katana z silnikiem Morini na setupie:

-Airsal 50 Sport (docieram)
-Wał Top Racing
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5 (dysza 90, iglica A12, seria)
-Membranki TEC Sport
-Rolki 6,6g
-Króciec Ditech
-Wariator Malossi Multivar
-Ssanie ręczne Stage6
-Sprężynki sprzęgła czerwone Hebo
-Centralka Polini niebieska
-Pasek Polini Race


Skuter jest świeżo poskładany i na dotarciu, na początek założyłem stożek siatkowy (jedyny jaki miałem pod ręką, seryjny filtr mi się teraz nie mieści), na nim skuter jeździł prawidłowo, nie miał muła, elegancko reagował na manetkę...
Ale to siatka - wiadomo, nie chcę zatrzeć nowego cylka więc muszę coś z tym zrobić.
Dołożyłem cienką warstwę gąbki nasączonej olejem : póki silnik był nierozgrzany odpychał się tak jak bez gąbki, przyspieszenie i reakcja na manetkę bardzo dobra, niestety jak silnik się rozgrzeje, zaczyna mulić, słabo reaguje na manetkę i ma problem z przyspieszaniem (bez gąbki jechałem 50km/h na połowie manetki, z gąbką muszę dawać 3/4), czasem dostaje kopa i muł znika, kiedy zawieje chłodny wiatr w stronę filtra (wzrost 15km/h bez ruszania manetką !).
Po przyjechaniu do Bydgoszczy (przejechana trasa 50km oczywiście z postojami i ze zmiennymi obrotami silnika) zajechałem od razu do sklepu po gąbkowy stożek, zakupiłem kopię Malossi E5 z obudową. W garażu założyłem filterek i wyjechałem na test - do 30km/h zbierał się przyzwoicie, jednak potem jakbym wcisnął hamulec, koniec przyspieszania i muł... Zdjąłem obudowę - muł na całym paśmie obrotów :(

Proszę was o pomoc, w którą stronę się kierować ? Mniejsza/większa dysza główna ? Przestawienie iglicy (jest na środku)? A może jeszcze coś innego mi poradzicie ;)

Od razu zaznaczam, montaż seryjnego filtra jest niemożliwy, z tym gaźnikiem i króćcem po prostu się nie zmieści :wink:

Z góry dzięki :)