Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Dziwny problem ;/

Dodane przez Poloo dnia 06-08-2012 11:43
#1

Witam. Z góry przepraszam za poemat jaki napisałem, ale nie wiem jak nawet zabrać się do opisania Wam mojego problemu z Suzuki Ay50 WR LC . Zacznę od początku. Gdy kupiłem Katanę, paliła mi 5 litrów/100km i jeździła z licznikową prędkością do 55km/h. Lecz gdy spalanie wzrosło prawie do 6 litrów/100km postanowiłem coś z tym zrobić, bo to lekka przesada. Zawiozłem skuter do mechanika, sprawdził kompesje cylindra, wyszło niecało 3B. Cylek do zmiany. Zdecydowałem się na Tec Eco 50 ccm. Dodatkowo zdobyłem używany tłumik od Bety, firmy Gianelli, nic sportowego, ale z końcówką, zawiniętą do dołu, wygląda jak sportowy. Dysza w gaźniku seryjna, spężynki sprzęgła wymienione na czerwone firmy HEBO. Po pierwszych 100km, wizyta na stacji paliw, ilość wlanego paliwa : 5,5 l . Kolejne 100 km, 5,5l. Po czym skuter stanął na środku drogi. Mechanik. Rozleciało się któreś z łożysk na wale. Wymienione. Spalanie 5,5 do 6 litrów/100km . Przy 50 km/h dziwna dziura, brak przyspieszenia przez kilka sekund, nagle skuter wyrywał do przodu. Przeszkadzało mi to, ale jeździłem tak. V-max- licznikowe 70. Po przejechaniu 1000km, regulacja gaźnika. Skuter rozpędzał się dobrze. Ale miał tę samą dziurę w przyspieszeniu. Dzisiaj odpaliłem skuter, przejechałem kilka kilometrów, zgasiłem. Po odpaleniu i dodaniu gazu na podnóżkach, zaczął przerywać. Dosłownie jak koło zaczynało się kręcić. Wsiadłem, do 45km/h normalnie wszystko. I tutaj problem. Więcej nie chciał po prostej jechać. Dławił się. Przy zjeżdżaniu z górki, nagle rozpędził się do 65km/h i przez 10 km jechał z taką prędkością. Później zgasiłem skuter i po ponownym odpaleniu znów to samo. 45km/h i nic wiecej. Zrobiłem zdjęcie, na głowicy pojawił się jakiś wyciek, oto link: http://www29.zipp.../file.html .
Nie mam pojęcia co robić. Proszę o pomoc. Może wiecie dlaczego ten skuter tyle pali i dlaczego teraz nie chce się rozpędzać ? POMÓŻCIE MI.

Edytowane przez Aroni dnia 06-08-2012 20:23

Dodane przez k4t4n4 dnia 06-08-2012 12:04
#2

sprawdz kranik czy działa w nim podcisnienie , ssanie czy jest dobre bo jeżeli urwał sie jakis kabelek to ssanie działa czas wiec by palił jak smok a na wysokich obrotach sie dławił ;p co do muła w przyspieszeniu to normalne wydech gianelli to sportowy wydech i a sportowe wydechy maja cos takiego jak rezo czyli mół i potem [cenzura]niecie ;D

Dodane przez Aroni dnia 06-08-2012 20:26
#3

Ogólnie to coś z gaźnikiem masz, duży przebieg ma ten skuter? Być może wypadało by kupić przynajmniej zestaw naprawczy, wszystko wyczyścić i porządnie wyregulować. To co wyciekło przy cylku to idzie aż od samej góry głowicy? Wykręć świecę, zrób zdjęcie jak wygląda i pokaż. Narazie to tyle.

Dodane przez Poloo dnia 07-08-2012 00:49
#4

Wykręciłem świecę, była lekko brudna. Wyczyściłem i porządnie zakręciłem. Wytarłem głowicę, więc jeśli pojawi się wyciek to zobaczę go na pewno. Rozkręciłem też cały tłumik i przeczyściłem tyle ile mogłem. Skuter bardziej wyrywa na starcie i jedzie licznikowe 65. Chyba pomogło :>

Dodane przez beaavis dnia 07-08-2012 08:32
#5

Stary wyciąg ten gaźnik rozkręć wyczyść elegancko benzyną na pędzelku przedmuchaj kompresorem i na pewno to coś da. Po prostu jak widzisz że kilka rzeczy wyczyściłeś i widzisz poprawę to przeczyść dalej ten gaźnik itd.

Dodane przez Poloo dnia 07-08-2012 14:17
#6

A wiecie może, dlaczego tyle pali ta Katana? :<