Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Wymiana przełożeń pierwotnych.

Dodane przez slomek97 dnia 18-07-2012 17:20
#1

A więc słuchajcie :D Postanowiłem wymienić swoje przełożenia pierwotne na Top Racing.Kupiłem je od razu sprasowane.Nie bylo ich na mielochu w magazynie no ale w koncu po upływie trzech tygodni przyszły.Wziąłem się za wymiane.Stare zdjąłem nowe założyłem wszystko złożyłem i odpalam...
Chodzi tak jak powinna po wymianie czyli tu charata tam gwiżdze no ale nic,postanowiłem sie przejechac.Na początku katana szła 75-80kkm/h ze sportowym wario i wydechem.Po wymianie skąd moje WIEELKIE rozczarowanie katanka idzie tyle samo no moze z 1-2km/h wiecej ale jest to nie zauwazalne.Stąd moje pytania:
-zrobiłem coś źle?
-ile trybów musi mieć przełożenia pierwotne bo tpo racing które kupiłem ma 16/49 a moje to stare ma 16/51 i moze poprostu miałem już odblokowane te przełożenie pierwotne.
-może być przyczyną że wlałem za dużo oleju albo coś?

Słyszałem ze TP z wtórną seria powinna dac cos ok 10km/h a mi to nic nie dało także naprawde nie wiem.
Dodam że wtórne to seria.
Jakies propozycje? :D

pozdro :D

Kilka fotek z montażu:

img846.imageshack.us/img846/198/dsc1249q.jpg
img405.imageshack.us/img405/9030/dsc1250x.jpg
img836.imageshack.us/img836/1831/dsc1252i.jpg
img834.imageshack.us/img834/1779/dsc1254n.jpg
img542.imageshack.us/img542/5901/dsc1255k.jpg
img406.imageshack.us/img406/9013/dsc1256y.jpg
img526.imageshack.us/img526/5081/dsc1258y.jpg
img213.imageshack.us/img213/3232/dsc1259t.jpg
img850.imageshack.us/img850/8352/dsc1260e.jpg

Dodane przez KloceQ dnia 18-07-2012 17:36
#2

Na pewno zle nie zalozyles bo wtedy to by ledwo jechalo. Musisz chwilke pojezdzic moze sie uloza i dadze te 85km/h. A przed i po wymiane sprawdzales ile masz obrotow dzwona na jeden obrot kola? Jeżeli masz mniej niz 13.8 to odblokowane miales a jesli miales wiecej niz 13.8 to zablokowane. Widze tez ze masz rzadko spotykana wersje katany i wydaje mi sie ze przekladnie miales wlasnie odblokowane. A i policz ile masz zabkow na tej duzej przekladni jesli masz 64 to masz odblokowane.

Dodane przez slomek97 dnia 18-07-2012 17:39
#3

Ząbków na dużej mam 65 zablokowane.A obrotow dzwona miałem ponad 14.

Dodane przez KloceQ dnia 18-07-2012 17:42
#4

No to wyglada na to ze miales zablokowane tylko wtorne. Bo ja mam zablokowane i pierwotne i wtorne bo mam az 16 obrotow. Musisz jeszcze dokupic przekladnie wtorna od aprilii sr di-tech wtedy na 99% v-max powinnen sie zwiekszyc.

Dodane przez slomek97 dnia 18-07-2012 17:43
#5

Czyli nie potrzebnie kupilem te TP? :D

Dodane przez KloceQ dnia 18-07-2012 17:44
#6

No na to wyglada:P

Dodane przez slomek97 dnia 18-07-2012 17:48
#7

W takim razie bede próbował sprzedąć te stare jak są odblokowane,może ktoś z forum kupi.

Dodane przez Dandusiek dnia 18-07-2012 19:22
#8

Połączenie wtórne + pierwotne powinno ci dać większe osiągi, więc na pewno się nie zmarnowały, a nawet odwrotnie - lepiej wszystko będzie pracować ze sobą :)

Dodane przez filipek25 dnia 18-07-2012 21:10
#9

ostatnio od kumpla wziolem przełorzenia on mial silnik od jakiejs Yamahy i czy podejda te przełorzenia do Suzuki?
mala z ukosnymi zebami ma 47/12
a ta druga z tym dlugim bolcem 36
sorki, ale nie wime ktora jest pierwotna a ktora wtorna ;/

Dodane przez valavme dnia 18-07-2012 22:33
#10

LUDZIE PIERWOTNE PRZEŁOŻENIA WE WSZYSTKICH KATANACH SĄ TAKIE SAME I NIE BYŁY BLOKOWANE ZROZUMCIE TO W KOŃCU!!

Dodane przez piotrek131353 dnia 19-07-2012 16:56
#11

vavlame ma racje niektórzy piszą aby wpełni odblokować katane trzeba kupić wtórną od srki i np. tp a to nie prawda bo tylko wtórna jest blokowana bo ma o 3 ząbki więcej

Dodane przez valavme dnia 19-07-2012 17:49
#12

piotrek131353 napisał/a:
bo ma o 3 ząbki więcej


To też zależy bo jedni mają jeden ząbek więcej inni 2 a jeszcze inni x ząbków więcej dlatego niektórzy mają 14,5 a inni 16,5 obrotu dzwona na 1 koła

Dodane przez piotrek131353 dnia 19-07-2012 18:05
#13

mi to 15 wychodzi

Dodane przez valavme dnia 19-07-2012 20:50
#14

ja mialem 16,5 ;P

Dodane przez dawidzio28 dnia 19-07-2012 20:52
#15

Ja mam równiutkie 15 :D

Dodane przez slomek97 dnia 19-07-2012 21:12
#16

Ja ma troche ponad 14 także coś tam odblokowane mogło być,ale zamawiam juz wtórne od apki także damy rade :D

Dodane przez filipek25 dnia 19-07-2012 21:39
#17

ja ma 16,5 obrotow na jedno kolo, i tzn ze nie warto przekladac seryjnych?

Dodane przez dawidzio28 dnia 19-07-2012 22:57
#18

Za ile zamówiłes od Apki??

Dodane przez valavme dnia 20-07-2012 12:51
#19

filipek25 napisał/a:
ja ma 16,5 obrotow na jedno kolo, i tzn ze nie warto przekladac seryjnych?


to znaczy ze masz zablokowaną, i najlepiej jakbys dal od sr jak chcesz szybciej jechac ;p

Dodane przez piotrek131353 dnia 21-07-2012 22:56
#20

ja cały czas szukam od apki i nie moge znaleść wszystkie są na wałek 22

Dodane przez dawidzio28 dnia 22-07-2012 08:59
#21

No bo nie ma apek na wałek 17mm kupuj od apki na wałek 22mm i przebijesz sobie na swój wałek

Dodane przez piotrek131353 dnia 22-07-2012 10:53
#22

niby jak musiał bym otwur w kraterze rozwiercać czy coś ? jak to trzeba zrobić ?

Dodane przez piotrek131353 dnia 22-07-2012 10:58
#23

no kurde to ja pełno poznajdywałem rożne apki na części miałem okazje za 40zł kupić ale nie bo na wałek 22jest a tu kurde dobrze że mi powiedziałeś bo bym nadal apki z wałkiem 17 szukał