Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Tragedia ..

Dodane przez tadzik12 dnia 08-06-2012 23:12
#1

To tak dziś wracają do domu , Katana nagle zgasła kopałem ją z 20 min i nic nie dało trzeba było pchac 2 km , w domu sprawdziłem , świeca ma iskrę , kompresja dobra , gaźnik wyczyściłem , i czy świeca powinna być sucha po każdej próbie odpalenia??
Help!

Dodane przez bastek434 dnia 08-06-2012 23:15
#2

Z tego co wiem to świeca powinna być mokra, ale bez przesady jeżeli jest sucha to znaczy że nie dostaje paliwa.... dlatego nie możesz odpalić :)

Edytowane przez bastek434 dnia 08-06-2012 23:18

Dodane przez tadzik12 dnia 09-06-2012 00:05
#3

No ale wzięłem , strzykawkę z wężykiem i nalałem do tego Cylka trochę i próbowałem kopać i nadal nic ;(

Dodane przez Szalinkofura dnia 09-06-2012 09:14
#4

zdejmij filter i napsikaj plaku i szybko nałoż go i odpal nie ma bata zeby odpalil moze jakis fus i musi soie to przepalic :)

Dodane przez tadzik12 dnia 09-06-2012 09:16
#5

Nie pomogłoo -,-

Dodane przez Wojtek007 dnia 09-06-2012 14:37
#6

Iskra jest ? paliwa nie dostaje a przez to jak mu dałeś do cylka trochę paliwa to go zalało i [cenzura]. dmuchnij do baku moze pomoże , wymieś świece , umnie w motorynce na każdej świecy jest iskra ale tylko na jednej pali :D wiec wszystko możliwe że wina świecy

Dodane przez tadzik12 dnia 09-06-2012 14:44
#7

wymieniłem świecę i nadal nic , ale czy to może być coś z wałem cylkiem , tłokiem? bo coś lekko go się kopie od tamtej chwili

Dodane przez Wojtek007 dnia 09-06-2012 14:47
#8

sprawdż uszczelkę pod głowicą , moze gdzieś puszczać i traci kompresję

Dodane przez tadzik12 dnia 09-06-2012 15:39
#9

komprecha dobra ;/

Dodane przez Wojtek007 dnia 09-06-2012 16:21
#10

nie możliwe, odkręć głowice i sprawdź uszczelkę

Dodane przez tadzik12 dnia 01-07-2012 09:20
#11

sprawdziłem , uszczelka dobra
już nie wiem co mu mu dolegać -,-

Dodane przez valavme dnia 01-07-2012 10:03
#12

a kompreche sprawdzałeś manometrem czy tylko palcem? Simeringi dobre, wszystkie uszzcelki są ok? Spróbuj wstrzyknąć mu trochę paliwa do cylka i wtedy próbuj odpalić

Dodane przez luzik97 dnia 01-07-2012 11:38
#13

Ej może to komprecha ale kiedyś też miałem komprecha spoko wszystko cacy ale się okazało że uszczelki na wale do wymiany i pierścień wtopił się w tłok :(

Dodane przez tadzik12 dnia 02-07-2012 11:32
#14

kompreche palcem sprawdzałem , uszczelki dobre ,
paliwo już wstrzykiwałem i nic ;>

Dodane przez BERCIU dnia 02-07-2012 12:34
#15

Świeca??? może za mała iskra, weź świecę lekko podważ elektrodę, przeleć papierem ściernym po elektrodzie wkręć i kopaj xD

Dodane przez tadzik12 dnia 02-07-2012 14:45
#16

kupiłem już nową świecę i nadal to samo , no przecież to można się wkurw*ć ! :/

Dodane przez valavme dnia 02-07-2012 19:47
#17

noi co jak podlejesz nawet nie pyrknie, nie strzeli??

Edytowane przez valavme dnia 02-07-2012 19:47

Dodane przez tadzik12 dnia 02-07-2012 21:24
#18

nic kompletnie nic , a teraz nawet kompresja znikła -,-

Dodane przez valavme dnia 02-07-2012 23:11
#19

mi się wydaje że pierścienie wypluł/stanęły/zapiekły się, lub po prostu się zatarł.

Dodane przez Nitropet12 dnia 02-07-2012 23:51
#20

Skoro mówisz że lekko się kopie od tamtego czasu to chyba sam sobie na pytanie odpowiedziałeś .Mała koprecha,zatarłeś,lub pierścionki poszły!!
Tez tak mam i prawdopodobnie tłok do wymiany bo mi pierścienie nie chciały wejść bo się przegrzały i musiałem przypiłować i też [cenzura] nie pali a przed ścągnieciem działał;D
Jutro zasuwam po tłoka;D

Dodane przez tadzik12 dnia 03-07-2012 10:28
#21

kurdee a jakiś miesiąc temu wymieniałem cały cylek z tłokiem ;x

Dodane przez katana_02 dnia 03-07-2012 10:43
#22

A docierałeś dobrze cyl;)

Dodane przez Nitropet12 dnia 03-07-2012 12:00
#23

Ja też dobrze docierałem a zrobiłem 1000km i 230zł poszło się pier...
Pierścienie spuchły i już nie wejdą w tłoka i po robocie i teraz muszę chińskiego tłoka kupić bo kasy nie mam;/

Dodane przez tadzik12 dnia 03-07-2012 12:17
#24

no mechanik kazał docierać 500 km i miałem już zrobione ok 450 , ale na razie kasy niemam zamiaru pakować w sukę bo ciągle sie coś pierd*li -,-

Dodane przez luzik97 dnia 03-07-2012 12:32
#25

chińskiego [cenzura]a nie kupuj bo szkoda kasy na prawdę sam kilka razy wymieniałem i na chiński dotarłem i [cenzura] a to tłok gdzieś pękł lekko a to pierścienie się wtopiły idzie się wku#wić

Dodane przez katana_02 dnia 03-07-2012 13:17
#26

Żeliwne cylindry dociera się do 1000 km, a aluminiowe do 200km;)

Dodane przez kefir95_95 dnia 03-07-2012 13:31
#27

aluminium do 500km;]

Dodane przez valavme dnia 03-07-2012 23:03
#28

aluminium można docierać te 100-200km ale to jest niepotrzebne, najważniejsza jest rozgrzewka alu cylindra 10-15 min przed jazdą, a potem ogień

Dodane przez BERCIU dnia 03-07-2012 23:31
#29

To je amelinium tego nie dotrzesz xD

Dodane przez valavme dnia 03-07-2012 23:33
#30

BERCIU napisał/a:
To je amelinium tego nie dotrzesz xD


Dokładnie tak ;DD

Dodane przez Dandusiek dnia 03-07-2012 23:35
#31

katana_02 napisał/a:
Żeliwne cylindry dociera się do 1000 km, a aluminiowe do 200km;)


Tutaj bym się kłócił z tym docieraniem 1000km przy żeliwnym. Sporo osób i nawet się z takimi spotkałem żeliwne dociera do 500km i potem ogień, oczywiście nie tyra go jak dziką świnie, ale ja to samo docierałem do 500km i myślę, że to wystarczy. Pamiętaj tylko o dolewaniu trochę oleju do baku, aby było lepsze smarowanie. Jak się dociera to po 250-350km można zauważyć/wyczuć jak innaczej zachowuje się silnik, a potem to tylko utrwalić do 500 i jazda :)

AMELINIUM to do 200-300, tylko nie zrobisz szlifa bo to Amelynium.

Edytowane przez Dandusiek dnia 03-07-2012 23:36