Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Tylna lampa

Dodane przez Aroni dnia 21-05-2012 19:53
#6

tylna lampa świeci zaraz po przekręceniu kluczyka ( nie wiem czy to tak musi być?) ale co najważniejsze nie działa mi w niej stop na żaden z hebli - wymieniałem żarówkę, czyściłem styki - nic ????

Lampa powinna zaczynać świecić dopiero po odpaleniu silnika. Coś ktoś kombinował z elektryką u Cb chyba, albo jakieś przebicia masz. A jeśli stop nie działa to albo oba czujniki musiały paść przy dźwigniach, albo co bardziej prawdopodobne znowu jakieś przebicia i spięcia. Ogólnie to radziłbym Ci przejżeć wiązkę elektryczną.
Czytałem posty o odblokowaniu i zastanawiam się jak to wpływa na zużycie paliwa ?

Zależy jakie blokady... Grzebanie centralnie przy silniku na pewno zmieni jakoś jego parametry, ale jeśli odblokujesz wariator, przełożenia to nic nie zmieni przy pracy silnika, po prostu v-max wzrośnie.
Czy sama wymiana tłumika bez odblokowania innych elementów daje moc ? Czy np : można wybebeszyć oryginalny tłumik i czy to się wogóle opłaca ? Jeżeli nie to który średniej kasy tłumik by był ok ?

To jest silnik 2T, a tłumki w 2T mają bardzo ogromne znaczenie, niemal takie samo jak cylinder. Wybebeszanie to żadne rozwiązanie, tylko rozregulujesz procesy odbicia rezonansowego. Jak chcesz poprawić osiągi to tylko sportowy wydech załatwi sprawę. Do serii starczy coś pokroju Leo Vince ZX, Tecnigas Next R, Yasuni Z.
Co do zwiększania mocy silników, to jest tego pełno na internecie. Zresztą wszystkie tematy były już nie raz poruszane... następnym razem dłużej i dokładniej poszukaj.