Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Pomocyyy!! ;/

Dodane przez k4t4n4 dnia 17-05-2012 21:55
#1

Siemanoooo piszee tutaj z problemem bo na forum z jeta c[cenzura]a pomoagajaaa a nie wiem co jest :( a konkretnie : mam problem z moim jetem tsdi wiec tak przed zima rozwaliło mi przeciwtalerz pasek itp ... wiec sobie postanowiłem to zrobic przez zimee dzisiaj skonczyłem poskładałem wszystko i chce odpalaac a tu [cenzura] ;/ przez cały dzien zapalił tylko raz z tego musiałem trzymac cały czas full gaż na obrotomierzu było 1,5 obr i sie nie chciał wkrecic po ok 10s trzymania na full gazie wkrecił sie na normalne oborty i przy gazowaniu go na tych wyzszych normalnie sie wkrecał lecz po puszczeniu gazu jet zgasnoł i juz wiecej nie odpalił ;/ jakies pomysły ? bo ja nie wiem ;/ dodam że jak odkrecałem swiece to była zalana iskra bdb tylko co mie nie pokoi plastik na swiecy jest pekniety przez cała długosc myślałem czy to nie przez to co wy o tym myslicie?

Dodane przez suzun dnia 17-05-2012 22:00
#2

po pierwsze ogarnij slownictwo bo zachowujesz sie jak bu rak
po drugie kup swiece nowa wzmacniana do twojego modelu jeta (cylindra) koles w sklepie mechaniczym napewno CI dopowie jaka bedzie świeca pasowala
po trzecie mozliwe ze gdzies przecwtalrz blokuje Ci pasek i datlatego nie chce sie wkrecac posrpawdzaj wszystko jeszcze raz

Dodane przez k4t4n4 dnia 17-05-2012 22:07
#3

przeciwtalerz i wario jest ze stage6 a pasek polini chodzi dobrze juz predzej o rolkach pomyślałem bo wsadziłem z zestawu a w zestawie były 10gr

Dodane przez suzun dnia 17-05-2012 22:10
#4

10g? ostro
zmien sobie na 4,9 albo 5,5
najlepiej kup testowe i sprawdzaj
jak Ci sie nie wkreca po tym to tez moze byc wina sprzeyny doc. sprzeynek itp

Dodane przez k4t4n4 dnia 17-05-2012 22:24
#5

docisk seryny a jet force lubi ciezkie rolki bo seryjnie sa wkładane 7,4 gr na których ma mega kopa a jak kiedys wsadziłem 4,5 gr to zaczoł wyć jak głupi a jechąć możę z 40km/h ... ;p

Dodane przez valavme dnia 17-05-2012 22:55
#6

ale tu masz inną budowę wariatora od seryjnego, wsadzaj dużo lżejsze rolki ;)

Dodane przez k4t4n4 dnia 18-05-2012 01:27
#7

hehh dobra pominmy muła fakt że nie odpala wyczytałem w internecie cos takiego :

jeśli stał on dłuższy czas bez paliwa, lub nawet jeśli miał paliwo a nie był odpalany dość długo to w wtrysku w środku mogła zrobić sie korozja i ci w efekcie odpalenia jego nie odrazu ale stopniowo mogło zacierać wtrysk, przed odpaleniem wtrysku po dłuższym postoju powinno sie go wykręcić i przelać specjalnym preparatem ( może to być nawet WD ) ale jest jedno pocieszenie i nadzieja niektóre przypadki są do uratowania, lecz trzeba jednak wykręcić wtrysk, zatarty wtrysk zamiast rozpylać paliwo leje go po prostu do cylindra ( to by wyjaśniało czemu świeca jest mokra ) i peugeot może odpalać ale zależy od stopnia zatarcia będzie beznadziejnie chodzić lub jeśli wtrysk uległ bardzo poważnym uszkodzeniom może odpalać ale charakterystyka pracy silnika będzie powodować to że po prostu nie nadaje sie do jazdy

co o tym myślicie? brzmi prawdopodobnieee ;/

Dodane przez Szalinkofura dnia 18-05-2012 07:04
#8

nawet bardzo prawdopodobnie to wygląda moim zdaniem . spytaj tego gościa czy warto samemu bawić sie w takie sprawy czy lepiej gdzies oddac albo co zrobic żeby naprawic . bo tutaj raczej nikt dobrze ci nie pomoże bo prawie każdy ma gaźnik .

Dodane przez suzun dnia 18-05-2012 14:37
#9

wtrysk = masz prze jeb ane

ogilnie rozbierz go i wyczysc te wszystkie czesci od wtryskow a jak sie nie znasz na tym daj jakiemus dobremu mechanikowi

Dodane przez Szalinkofura dnia 18-05-2012 16:56
#10

@suzun

za przeproszeniem Ciebie pojebało ? bawić sie samemu w rozbieranie wtrysku to jak wyrzucać pieniadze w błoto :/ mi jak sie zjebal wtrysk to mi taka kwote jebli ze zdołałem kupic inny silnik gaznikowy do katany bo miałem wtrysk i jeszcze zostało wiec radze sie nie bawic w wtryski

Dodane przez suzun dnia 18-05-2012 17:03
#11

Szalinkofura napisał/a:
@suzun

za przeproszeniem Ciebie pojebało ? bawić sie samemu w rozbieranie wtrysku to jak wyrzucać pieniadze w błoto :/ mi jak sie zjebal wtrysk to mi taka kwote jebli ze zdołałem kupic inny silnik gaznikowy do katany bo miałem wtrysk i jeszcze zostało wiec radze sie nie bawic w wtryski


;)
jesli koles sie zna i wie co robic to dlaczego mialby wyrzucac kase
nie zawsze sie oczywiscie mu uda ale jak ma mechanikowi dac sporo to wolabym przczytac poszukac na forach i samemu to zrobic. pozatym jakbys czytal od poczatku to on ma jetforca a nie katane...

Dodane przez k4t4n4 dnia 18-05-2012 17:38
#12

zastanawiam sie nad przeróbka na gaźnik tylko nie wiem czy to opłacalne czy nie lepiej kupić używany wtrysk sprzedać to i kupic jeta w gaźniku albo cos takiego ;p

Dodane przez nikodem11210 dnia 18-05-2012 19:13
#13

Ja tez mam techa weź przeczyść wtryski w tym silniku niema nic skomplikowanego

Dodane przez k4t4n4 dnia 27-05-2012 11:25
#14

dobra wiec tak sciagnołem wtryski i zaczołem krecic silnikiem okazało sie ze wtrysk bardzo ładnie rozpyla paliwo czyli ze jednak wtrysk jest dobry wiec zaczołem kombinować co może być nie tak. postanowiłem mu sprawdzic kompresje i co wyszło? 4,5 bara ;/ wiec od razu wziołem odkreciłem głowice wyciagnołem cylinder tłok i co dziwne ma tylko pare delikatnych rysek których nawet nie czuc ale jak włożyłem same pierscienie do cylindra to sie nie styknoł ;p heh ale co mnie najbardziej zaskoczyło to kanały w tym cylindrze macie foto porównujace kanału z cyla polini sport 70 a cyla seryjnego z jet forca ;D http://pokazywark...