Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Jaki silnik moc!!!!!

Dodane przez widok100 dnia 07-05-2012 00:01
#1

Muszę zrobić skuter dla kolesia z ok 2 tysiące. Czy opłca sie pakowac części w silnik od katany czy polecacie jakiś inny?:)

Dodane przez Nitropet12 dnia 07-05-2012 01:01
#2

Na swap najlepszy P/G ponieważ mocowania prawie takie same;)
Elektrykę tylko trzeba przerobić;)

Dodane przez widok100 dnia 07-05-2012 15:27
#3

Elektryka to nieproblem.

Dodane przez Nitropet12 dnia 07-05-2012 20:17
#4

No to działaj;)

Dodane przez Wojtek007 dnia 07-05-2012 21:31
#5

no i p/g są najmocniejszymi silnikami 50cc ;]

Dodane przez Nitropet12 dnia 08-05-2012 13:47
#6

No można tak powiedzieć bo jeszcze MH;D

Dodane przez k4t4n4 dnia 08-05-2012 14:01
#7

swap p/g lub minarelli bo w morini nie warto cis kase swap wyjdzie cie ok 500zł za 1500zł możesz zrobic wyjebany tuning :D

Dodane przez widok100 dnia 08-05-2012 14:29
#8

Muszę zrobić taki tuning żeby startowała jak rakieta. V-max żeby minimum ok80km/h(wymagania małe,:) ale start najważniejszy).

Dodane przez k4t4n4 dnia 08-05-2012 14:38
#9

cyl airsal 70 t6 racing gazior 17,5 lub 19 wał wzmacniany wydech pożądny i jak starczy to wariator sportowy powinna być rakieta na takich czesciach ;D wydech można kupić używany ;p

Dodane przez widok100 dnia 08-05-2012 15:16
#10

http://www.ebay.c...5423634091


Ten się nad??a :D

Dodane przez valavme dnia 08-05-2012 17:56
#11

tu bedziesz mial robote z mocowaniem, ten skut kolegi to katana tak? lc czy ac? Ale za te 2k to chyba lepiej do katany wsadzić części bo swap sporo bedzie kosztwał a części do katany kupisz za tyle samo, tylko z wydechem byłby mały problem

Dodane przez widok100 dnia 08-05-2012 19:30
#12

TAk to katanka lc taka sama jak mojaz 1999:)

Dodane przez Szalinkofura dnia 08-05-2012 20:57
#13

no to kupuj silnik piaggio/gilera inaczej silnik p/g a nie od yamahy bo bedziesz mial w cholere roboty a tutaj w p/g silnik pasuje prawie tylko lekko przerobic bo mocowania są do dołu :)

Dodane przez wiesio159753 dnia 08-05-2012 21:05
#14

nie ma nawet co robić swapa bo za tą kase to tuning klasy sport-midrace a w morini też da się taki tuning zrobić;)

Dodane przez Wojtek007 dnia 08-05-2012 21:49
#15

to jak juz niechcesz swapa robić to kupujesz tylko malossi sporta 70cc + yasuni r + łożtska na wał + jakis gaśnik +wario polini sp + sprzegło malossi fly + odblokowaną przekładnie od sr i top racing i juz jest jakas spokojna rakietka :D mozesz zaoszczędzić na przekąłdni od sr bo wyszarpiesz za 80zł , używka wydech

Dodane przez valavme dnia 08-05-2012 21:56
#16

+ porting cylka żeby był dobry start jak tak chcesz, albo Airsala tech racing i do tego porting jeszcze zrobić i by była rakieta

Dodane przez Aroni dnia 09-05-2012 15:52
#17

Nie rób swapa, zresztą wiesz czy mu by to pasowało? Dużo więcej roboty ze swapem, a efekt tuningu będzie ten sam co przy inwestowaniu w MORINI. Za tą kasę wyrwiesz dobry cyl Airsala T6, wydech używany Yasuni R, wał Top Racing Evo, wario jakieś, przeło SR + Top Racing, gaźnik 19mm i jest moc!.

Dodane przez wiesio159753 dnia 09-05-2012 16:23
#18

lepiej kupić cyla od minarelli np. Stage6 Racing

Dodane przez dawidzio28 dnia 09-05-2012 16:52
#19

wiesio159753 skąd wiesz czy podchodzi pod morini???

Dodane przez wiesio159753 dnia 09-05-2012 17:05
#20

Swojego czasu miałem pożyczony cylinder od kolegi na tydzień od aeroxa(streetrace). Daliśmy pompkę płynu i chłodnicę i działał. Tylko młotkiem cylinder nabijaliśmy bo szpilki były za szeroko. Sworzeń miał na 12mm więc wchodziło na korbowód. Tłumik też był od minarelli bo lepiej leżał niż od morini. Nawet kiedyś headhunterz jeździł na cylindrze od minarelli

Dodane przez widok100 dnia 09-05-2012 22:59
#21

http://www.ebay.d...41524cc7e2

Wario na poczatek

Dodane przez suzun dnia 09-05-2012 23:31
#22

zamiast multivara moglby dac sobie polini lepiej a nie