Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Katana problem

Dodane przez Dexios dnia 04-05-2012 15:30
#1

Witam.
Dzisiaj jechałem z kolegą na katance, i nagle na prostej przy 20km/h katana dostałą takiego muła, że w ogóle jechać nie chciała. Przez ok. 100m tak jechała po czym przy 30km/h zaczęła przyspiesza, ale gorzej niż kiedyś. Potem wyjechaliśmy na nową prostą i było już w miarę normalnie bez tego muła, ale też przyspieszała tak jakby nie mogła. Z czym to może być związane?
Z góry dziękuję za odpowiedź.

Dodane przez Nitropet12 dnia 04-05-2012 15:31
#2

Możliwe że tłok spuchł .

Dodane przez KatanaSRT8 dnia 04-05-2012 16:19
#3

Podzielam...
A ile tak razem przejechaliście ciągiem?
AC czy LC ?

Dodane przez Dexios dnia 04-05-2012 16:33
#4

Katana 1999r LC 14tys przebiegu. Przejechaliśmy we dwóch tak może z 1.5km. Ale wcześniej jeździliśmy i było wszystko dobrze.

Dodane przez KatanaSRT8 dnia 04-05-2012 17:06
#5

Sprawdź kolor dzwonu sprzęgła

Dodane przez Dexios dnia 04-05-2012 17:58
#6

Nie dzwon jak patrzyłem jest dobry. Może to ma związek z cylindrem. Mój ma kompresje 7 barów, a powinien mieć chyba 9.

Dodane przez Kamilksc dnia 04-05-2012 23:05
#7

Kolego przy 7 barach to cylinder prosi się już o nowego tłoka, przy takiej kompresji szału z przyśpieszeniem czy jazdą we dwóch nie będzie. Sprawdź stan gładzi cylindra jeżeli będzie ok, to kup nowe pierścienie ale możesz mieć problem z dokupienie, więc drugą alternatywą jest kupno nowego tłoka o takim samym rozmiarze lub szlif cylindra o 0,25mm + nad wymiarowy tłok.

Dodane przez Dexios dnia 05-05-2012 15:55
#8

No dobra. Dzięki za odpowiedź. Będę chyba tak jak ty mówisz, robił szlifa i do tego jakiś tłok. Tylko ma ktoś może taki tłok na sprzedaż? Albo jak by ktoś podał jakieś linki to byłbym wdzięczny :)

Dodane przez Szalinkofura dnia 05-05-2012 18:37
#9

Dexios jest masa tego na allegro.pl 5 minut poswiecic i znajdzie 50 takich tłoków :D więc nie ma co szukac i sprawdz stan gładzi cylindra koniecznie bo mozesz bardziej zajechac cylek

Dodane przez Kamilksc dnia 05-05-2012 19:51
#10

Oczywiście nie polecam polecam chińskich tłoków, lepiej wydać koło 100zł na meteora lub niecałych 200zł na Vertexa i mieć pewność, że troche na tym pojeździsz.

Dodane przez Dexios dnia 06-05-2012 13:05
#11

No dobra. Tutaj znalazłem parę tłoków, tylko nie wiem czy będą pasować. Tam niby piszą że do tuningowanych cylków polini, ale może będą też pasować do seryjnego :)
http://allegro.pl...16275.html
http://www.agmot....-A80-JAPAN
http://www.agmot....ING-METEOR

Edytowane przez Dexios dnia 06-05-2012 13:06

Dodane przez qscvbe dnia 06-05-2012 15:12
#12

nie ten rozmiar!

Dodane przez Kamilksc dnia 06-05-2012 17:58
#13

Jeżeli twój cylinder jest nominalny, to będziesz potrzebował tłok na pierwszy szlif czyli 41,25. Ja osobiście tłoka zamawiałem u smugglera, meteoer kosztuje 105zł + przesyłka , łap gg do niego 3076937.

Dodane przez Dexios dnia 06-05-2012 20:30
#14

Dzięki wielkie. Poleciał pomógł :)

Dodane przez Dexios dnia 07-05-2012 21:16
#15

Sorry że tak truję ale jeszcze jedna sprawa. Smuggler powiedział że ma tylko 41.5mm. Czy jest jakaś różnica w szlifu cylka o 0.25 a 0.50?

Dodane przez dawidzio28 dnia 07-05-2012 21:39
#16

Po prostu chyba będzie musiał więcej zeszlifować ;)

Dodane przez Aroni dnia 08-05-2012 18:51
#17

No i skasuje Cię 2 razy drożej pewnie... Ja ostatnio oddałem cyl do szlifu na 43mm to 100zł sobie policzył:o A normalny szlif 40...