Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Co to jest, co to k**** jest ??? ...
Dodane przez roogat dnia 24-04-2012 18:36
#1
No i się porobiło ... Kupiłem tłumik i przejechalem się :P Wszystko suber, przyspieszenie jeszcze lepsze ale potem chcialem jechać zatankować i jeb przejechalem 3 metry i stanol i nie odpala :/ To zaphałem go do garażu rozbieram i patrze że wentylator wariatora lata jak chce ... no to odkręcam śrubę i ściągam przeciwtależ i na nim widze że ząbki na nim są całkowicie wytarte ... i kur.wa na wale się wytarły ząbki .... no ja pie.rdole ... :/ A wentylator to w ogóle rozdwoił się za małą "podkładkę" i resztę wentylatora zresztą zobaczcie :P
Foty:
No i teraz muszę kupić przeciwtależ od apki to wiem :D ale co z wałem ??
Edytowane przez roogat dnia 24-04-2012 18:40
Dodane przez suzukos dnia 24-04-2012 18:48
#2
jeżeli będziesz musiał zmieniać to weź Top Racing (300zł buli, więc do ogarnięcia).
Skoro teraz już Ci siadł to chyba najlepiej wziąć nówkę i masz pewność, że już Ci się nie sypnie ;] Poza tym chyba już nic ze starym nie zrobisz, bo z tymi ząbkami to już raczej lipa.
Dodane przez roogat dnia 24-04-2012 18:50
#3
No kurde jak bym bral to jakis do przynajmniej 16 tys obr :/ bo mam zamiar kupić zatarty polini for race, przeszlifować go i zrobić porta :D
Dodane przez suzun dnia 24-04-2012 19:07
#4
do poli FR wystarczy TopRacing STD
Dodane przez roogat dnia 24-04-2012 19:10
#5
Ale po porcie ??
Dodane przez suzun dnia 24-04-2012 19:19
#6
tak, tylko oczywiscie przy takiej wymieniae bedziesz musial wymienic wszystkie uszczelniacze i lozyska itp...
Edytowane przez suzun dnia 24-04-2012 19:19
Dodane przez roogat dnia 24-04-2012 19:29
#7
A jak się rozpoławia silnik to tam jest jakaś uszczelka czy na uszczelniaczu się to trzyma ???
Dodane przez suzun dnia 24-04-2012 20:07
#8
jak rozpolowisz korpus silnika to przed tym musisz odkrecic sruby od strony magneta i waria pomiedzy nimi jest uszczelka pomiedzy korpusem waria a korpusem magneta tam tez pasowaloby nowa wstawic uszczelke
Dodane przez roogat dnia 24-04-2012 20:40
#9
czyli to jest na uszczelkach ?? To chyba takiej pojedynczej nie kupie więc muszę kupić zestaw wszystkich :/
Dodane przez k4t4n4 dnia 25-04-2012 07:33
#10
ehh no własnie dokładnie to samo mi sie stało w jet forciee ;/ ale nie rozumie czemu zgasł przeciez przekładnia nie ma nic do odpalania oO skuter powinien odpalic nawet bez waritaroa paska itp ...
Dodane przez Aroni dnia 25-04-2012 10:21
#11
Nieźle go ścięło.... No i teraz czeka Cię wymiana przeciwtalerza i wału, bo na tym samym wale po krótkim czasie znowu ścięło by nowy przeciwtalerz. Jakbyś miał LC to znacznie lepszy był by TR Evo, a tak to do AC zostaje tylko STD. Pod względem wytrzymałości da radę, ale jednak nie jest on wypełniony i szkoda, bo masz trochę mniejszy potencjał silnika. A między karterami jest uszczelka, ale możesz dać silikon wysokotemperaturowy, bo jak zauważyłeś 1 uszczelki nie dostaniesz, tylko w zestawie. A silikon spokojnie da radę, tam nie ma dużych obciążeń więc nic się z nim nie stanie.
Dodane przez roogat dnia 25-04-2012 12:39
#12
a niema lepszych ?? Podawajcie jakie są najlepsze :P najlepiej Racing :P
A i właśnie mam zamiar kupić przeciwtależ od apki, tam są takie fajne od razu z wentylatorem :D Słyszałem że one podchodzą do moriniaków w katanach ???? :D
Edytowane przez roogat dnia 25-04-2012 12:42
Dodane przez Aroni dnia 25-04-2012 15:16
#13
Lepszych niestety do AC nie znajdziesz, oprócz tego TR jest jeszcze Motoforce, ale to też tyle samo warte. A przeciwtalerz z apki oczywiście podejdzie, sam taki mam i jest jak najbardziej ok;)
Dodane przez roogat dnia 25-04-2012 15:26
#14
przeciwtależ kupuje za 20 zł :P Więc tak kupuje wał Top Racing :P I nie wiem gdzie są te uszczelki do wału , pod cylinder malossi sport i zimeringi , był bym wdzieczny gdybyś mi Arku znalazł :D
Edytowane przez roogat dnia 25-04-2012 15:32
Dodane przez Aroni dnia 25-04-2012 15:46
#15
Też nie widzę nigdzie uszczelki pod kartery. I jak przeczytałem parę wypowiedzi z jakichś tam forów wszędzie piszą, żeby na silikonie / specjalnym kleju składać, więc to chyba jedyne wyjście. A uszczelki do cylka AC masz tutaj;
http://www.shop.m...0994.bhtml
Jeśli chodzi o uszczelniacze to jeśli byś brał łożyska to będziesz miał razem z nimi, jeśli same uszczelniacze to potrzebujesz uszczelniacze o wymiarach;
17x27-6
24x43-6
25x37-6
A kupić je najlepiej w jakimś sklepie motoryzacyjnym bo wyjdzie taniej niż przez internet.
Edytowane przez Aroni dnia 25-04-2012 15:52
Dodane przez beaavis dnia 25-04-2012 16:19
#16
Jak można czemuś takiemu zapobiedz panowie bo coś takiego mi sie zrobiło jak wsadziłem multivara i pasek kevlar ale czemu??? Koś może wie dlaczego??? Przez zle dokręcenie czy co???
Dodane przez beaavis dnia 25-04-2012 16:21
#17
Pepraszam za ppp ale jeszcze jedno pytanie czy jak sie to trochę wyrobi to mogą się pogorszyć osiągi???
Dodane przez roogat dnia 25-04-2012 16:52
#18
nie :P Ale jak ci się to całe zje.bie jak mi to ci się prawie w ogóle nie kręci przeciwtależ i niema chłodzenia wariator :P Ale mam nowe wieści wyklepałem łożyska i jak je zobaczyłem to aż płakać się chce xDD Taki miały stan :P więc zamówiłem nowe SKF, ale to nie tylko jedna rzecz zrąbana :P Zimering środkowy był czły rozwalony xDD w ogóle nie nie był szczelny xDD razem wszystko wyjdzie mnie 500zl :/
Dodane przez Dandusiek dnia 25-04-2012 16:55
#19
Mam wał TOP RANCING STD do powietrzaka nówkę ok.400km przebiegu najechane :) Jak coś pisz gg. 8717867 abo PW.
Dodane przez roogat dnia 25-04-2012 16:57
#20
Ja już kupiłem nowy :P
Dodane przez roogat dnia 25-04-2012 20:40
#21
ja to mam pecha ... kupiłem nową dyszę i chciałem ją wkręcić i pękła :/
Dodane przez qscvbe dnia 25-04-2012 20:53
#22
hahahahahahahahahahahaha człowiek młot, wszystko niszczy:))
Dodane przez roogat dnia 25-04-2012 21:10
#23
xDD dobra znalazłem sposób na wyciągnięcie gwintu z głównej dyszy dyszy xDD :P Tylko muszę nową kupić :/ A nie mam kapony :/
Edytowane przez roogat dnia 25-04-2012 21:15
Dodane przez roogat dnia 26-04-2012 16:19
#24
Jutro mi przyjdzie wszystko więc to złoże i jazda :p tylko mam pytanie czy ten wał trzeba jakoś docierać i czy ten zimering środkowy co jest na pale ma być odwrucony w stronę wariatora czy w stronę korbowodu ??
Dodane przez suzun dnia 26-04-2012 16:22
#25
nigdy nic nie pisano o walach czy nalezy docierac ale rzecz oczywista zebys od razu w [cenzura]* nie dawal po 100km ogien :D
Dodane przez roogat dnia 26-04-2012 16:35
#26
no tak xD ale co z tym zimeringiem która stroną ?? i jak jest uszczelka pomiędzy karterami to na pewno moge to zrobić na samym silikonie silnikowym ???
Dodane przez suzun dnia 26-04-2012 16:46
#27
ja bym preferowal uszczelki oryginalne zawsze jest to bezpieczenstwo ze ni bedzie kapac albo jakis syf sie nie dostanie. przemysl to
Dodane przez roogat dnia 26-04-2012 18:19
#28
No tak tylko takich niema do kupienia :/ chyba pujdę do mechanika i mi wytnie takie papierowe :p Bo tam były papierowe :p
Dodane przez suzun dnia 26-04-2012 19:07
#29
sa na allegro albo na mielochu komplet
Dodane przez roogat dnia 26-04-2012 19:52
#30
Są ale tej niema xDD Nawet jak są zestawy uszczelek i pisze że są wszystkie to tej jednij niema :/ Aroni powiedz coś czy na pewno nie muszę dawać tam uszczelki ??
Dodane przez Aroni dnia 26-04-2012 20:14
#31
Na pewno nie musisz;] W komorze korbowej panują małe obciążenia pod względem termicznym i barycznym, więc jeśli by kartery były idealnie równe, to nawet na sucho by dało radę. A na silikonie wiadomo zawsze szczelniej, a na pewno go ani nie wydmucha, ani nie wypali, więc posłuży długie lata, dopóki tam znowu nie zajrzysz;)
Edytowane przez Aroni dnia 26-04-2012 20:15