Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Airsal vs Malossi?

Dodane przez Aroni dnia 17-04-2012 21:09
#9

Jest na pewno wytrzymalszy niż jakiekolwiek cylki żeliwne. To jest w końcu aluminium pokryte nicasilem, co zapewnia mu dużą trwałość, a samo aluminium dobrze przewodzi ciepło, więc chłodzenie przy wysileniu silnika jest znaczniej efektywne. Jeśli chodzi o dbanie o silnik to miałem na myśli właśnie to, żeby go trochę dotrzeć, lać dobry syntetyczny olej, zawsze pilnować temperatury i nie męczyć go bez przerwy jazdą na maxa, bo w takim wypadku to każdy cylek padnie po krótkim czasie. Jak powiedziałem jest to cylek alu pokryty wytrzymałą powłoką, która seryjnie jest już bardzo gładka, przez co te cylindry nie wymagają praktycznie docierania. Jednak warto przez te pierwsze 100 km dać mu trochę luzu, żeby części się dobrze spasowały, pierścionki się też ułożyły i dotarły. Zawsze większa pewność;)