Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Suzuki Katana 50 LC by KloceQ (Ravcio)

Dodane przez KloceQ dnia 11-04-2012 16:42
#1

Siemanko. Chciałbym wam przedstawić moją katanke. W 2009r. w grudniu znalazłem ją na allegro. Było to jakieś 40km ode mnie. Pojechałem z tatą na oglęndziny. Była to suka z 2002 roku sprowadzona z Anglii. Miała jakieś 10tys przebiegu. Była zima odpaliła z 2 kopa. Mechanicznie była w bdb. stanie, optycznie już trochę gorzej. Ale jak za 2tys to nie ma co narzekać. Więc ją kupiłem. Była zima(ferie) więc zaczęliśmy się brać do roboty. Trochę pokleiliśmy plastiki i pomalowaliśmy ramę. Wyregulowaliśmy go i ładnie śmigał, aż do czasu gdy zacisk hamulcowy zblokował tyle koło i urwało się jego mocowanie które skrzywiło oryginalna (szarą) felgę. Sukę oddaliśmy do mechanika który tą aluminiową część pospawał. Po tym wszystkim suka jeździ aż do teraz. Jest w bdb. stanie jej v-max to 70km/h a przyśpieszenie to ok 8sec do 60km/h. Jest bardzo mocny pod górkę wyprzedzam autobusy xd. Oto kilka fotek

s1.pokazywarka.pl/bigImages/1017966/3377647.jpg

s1.pokazywarka.pl/bigImages/1017966/3377654.jpg

s1.pokazywarka.pl/bigImages/1017966/3377656.jpg

s1.pokazywarka.pl/bigImages/1017966/3377685.jpg

s1.pokazywarka.pl/bigImages/1017966/3377686.jpg

Tutaj te wszystkie fotki do pobrania a przy tym filmik jak katanka pracuje:

http://speedy.sh/...Ravcio.rar

W katance planuje pomalować lub okleić przednią czasze na kolor niebieski i pomalować przednią felgę na kolor biały.
Jeżeli seria nie bd mi wystarczać założę przełożenia od apriilli sr+top racing. Oceniajcie i komentujcie ;)

Edytowane przez Aroni dnia 11-04-2012 21:52

Dodane przez beaavis dnia 11-04-2012 16:49
#2

Identyczny kask posiadam ;p;p

Dodane przez mat199222 dnia 11-04-2012 18:00
#3

Muszę przyznać ze pierwszy raz widzę tak dobrane kolory ale jak dla mnie sie nawet podoba, tylko ten blotnik z tylu feeee

Dodane przez Wojtek007 dnia 11-04-2012 18:06
#4

Kolorowa ;D

Dodane przez KloceQ dnia 11-04-2012 19:29
#5

Mnie się tam błotnik podoba:D. A co do koloru no to muszę zmienić.

Dodane przez Aroni dnia 11-04-2012 21:53
#6

No kolorowo:D Ja jednak bym całą na nowym lakierem pomalował na jeden kolor. A tak to fajnie, w miarę zadbana, choć parę rzeczy przydało by się poprawić.

Dodane przez roogat dnia 11-04-2012 22:37
#7

Albo zrobić rasta suke xDDDD Z Jointami przy wydechu :P

Dodane przez KloceQ dnia 28-04-2012 13:00
#8

Planuje sprzedać katanke, ponieważ przesiadam się na coś z biegami. Może chce ktoś kupić? Wszystko napisane jest w pierwszym poście. Pisać tutaj lub dzwonić 8860239337. Mam na oku 2 sendy, Jeździł ktoś na tym? Tutaj linki do tych send pomóżcie mi wybrać:D. http://allegro.pl...46222.html ,http://otomoto.pl...37427.html . Mi bardziej podoba się pierwsza. Ale oglądnę obydwie bo mam po drodze.

Edytowane przez KloceQ dnia 28-04-2012 13:00

Dodane przez widok100 dnia 28-04-2012 21:16
#9

Na pokrywce spray czy polerka.:)

Dodane przez Felipe_97LBN dnia 28-04-2012 23:41
#10

Siemanko ;) akurat dzisiaj jeździłem naDerbi Sendzie 50cc w wersji SuperMoto ( oponki szosowe ala ścigacz ). Motorek jest niesamowity jak dla mnie. Z wyglądu wygląda jak co najmniej 125 i wzwyż. Jak na 50cc jest bardzo żwawy. V-max 115 ;) koleszka obalił mit że 110 (na full serii oczywiscie)
Biegi wchodzą łatwo. Jak na razie musze sie zadowolić katanka ale w przyszłym roku też bd polował na Sendę bo jest to bardzo fajny motorek na początek ;) Tylko jesli sie na niego zdecydujesz to tylko w wersji supermoto no chyba że chcesz tylko na wieś zeby po polach latac i lasach ;) Jak coś bdzsz chciał wiecej nt Sendy to pisz ;)

Dodane przez KloceQ dnia 29-04-2012 10:58
#11

Pokrywa jest malowana. ;). A o sendzie słyszałem same dobre rzeczy:D więc w najbliższym czasie jadę oglądać te 2(linki wyżej). A może ktoś chce kupić moją sucze?:P

Edytowane przez KloceQ dnia 29-04-2012 10:59

Dodane przez KloceQ dnia 23-06-2012 13:48
#12

OK. Mam zamiar na wakacjach pokleic wszystkie plastiki i odmalować ją cała na orginalny kolor niebieski ze złotymi felgami ala subaru i czerwonymi zaciskami i amorem. Do tego planuje kupić wydeszek Leo Vince ZX lub Tecnigas Next-R(jeżeli miał by ktoś na sprzedasz to pisac). Potem planuje zrobić Prawko kategorii A1 i przesiąść się na coś z silnikiem rotax 125.

Dodane przez skibusiek2 dnia 24-06-2012 11:50
#13

mam sende drd pro bardo dobrze się jezdzi . a sendy są obie sendy są dobre

Dodane przez KloceQ dnia 29-06-2012 12:34
#14

Temat send juz dawno nie aktualny.. Tutaj kilka nowych fotek katanki :

s1.pokazywarka.pl/i/1171982/336779/dsc00229.jpg
s1.pokazywarka.pl/i/1171982/235883/dsc00230.jpg

Dodane przez KloceQ dnia 30-09-2012 18:25
#15

Dzis zrobilismy maly wypadzik na skuterkach, natluklismy 30km. Razem ze mna byli
1. Niemiec- Piaggio Nrg DD 2007 gaznik
2. Mateusz- Barton Sprint
3. Garczek- Romet jakis tam;d
No to teraz moze ocenie skuterki. Najszybszy z nich jest Piaggio oraz Barton poniewaz osiagaja niewiele ponad 80km/h. Pod gorki najmocniejsza jest katanka i rowniez ma przyspieszenie nieco lepsze niz piaggio. Romet jak to romet daje rade osiaga ok 65km/h. Tutaj 2 fotki robione telefonem
s1.pokazywarka.pl/i/1370366/736974/dsc00305.jpg
s1.pokazywarka.pl/i/1370366/900915/dsc00306.jpg

Dodane przez dawidzio28 dnia 30-09-2012 18:50
#16

I jak katanka sie sprawowała w trasie ??;)

Dodane przez KloceQ dnia 30-09-2012 18:52
#17

Bardzo dobrze nic sie nie grzala. nie tracila mocy tylko na prostej jej troche brakuje-przez te pieprzone przelozenia ;/

Dodane przez Szalinkofura dnia 30-09-2012 22:05
#18

to zmieniaj :D a nie przejmuj sie :D

Dodane przez KloceQ dnia 01-10-2012 08:18
#19

Chyba tak zrobie bo slychac mi na dodatek lozysko w przelo.

Dodane przez KloceQ dnia 24-11-2012 16:59
#20

No i w zimie prawdopodobnie beda male zmiany. Z powodu zepsutego gaznika (Keihin 16mm) idzie do mnie nowka Arreche 17.5. Z tego co wiem sa tam dysze 60 i 90. Ktora bedzie lepsza do serii? Ma ktos ten gaznik? Czy sa jakies problemy z zamontowaniem go?

Dodane przez dawidzio28 dnia 24-11-2012 19:50
#21

hehe masz tą samo wersje katanki co ja :D gaźniczek 16 miałeś kruciec 19mm

Dodane przez piotrek131353 dnia 25-11-2012 00:10
#22

a skąd wiesz że masz 16mm jak serie miały 14,5 chyba

Dodane przez Krupnik 2 dnia 25-11-2012 07:06
#23

seria ma 12mm

Dodane przez KloceQ dnia 25-11-2012 08:16
#24

seria ac ma 12mm seria lc ma 14.5mm a katany wypuszczane na rynek angielski (moja i dawdzia) maja 16mm. Nie wierzycie to moge dac wam foty z mierzenia sówmiarka:)

Dodane przez Krupnik 2 dnia 25-11-2012 08:34
#25

a jak rozpoznać czy się ma "english edition" :P bo ja też sprowadzałem z angli

Dodane przez KloceQ dnia 25-11-2012 10:17
#26

zmierz czy masz gażnik 16mm i króciec 19mm. Tutaj fotki z mojego gaźnika s1.pokazywarka.pl/i/1519510/377385/dsc00089.jpg

s1.pokazywarka.pl/i/1519510/521754/dsc00092.jpg

s1.pokazywarka.pl/i/1519510/403956/dsc00090.jpg
Jak widzicie na wszystkie sposoby próbowałem odkrecić śrubę od regulacji i nic. ;/

Dodane przez dawidzio28 dnia 25-11-2012 10:22
#27

Mnie tak samo czeka albo wymiana gaźnik jeśli tej ,srubki nie odkrece ;)

Dodane przez piotrek131353 dnia 25-11-2012 10:57
#28

ja tu przy samej końcówce też mam 16mm ale tam glęboko w środku to jest 12mm a kryciet co 13,5mm

Dodane przez valavme dnia 25-11-2012 12:07
#29

właśnie wy żle mierzycie, tak mierząc to moje dellorto 17,5 ma 21mm trzeba mierzyc tam przy przepustnicy

Dodane przez KloceQ dnia 30-11-2012 13:41
#30

Dobra założyłem tego arreche 17.5 wszystko ładnie pięknie ale za uja nie mogę go wyregulować! Jest w uj mułowaty i wgl nie da się jechać. Regulowałem jak się tylko da. Dodam ze na wysokich przerywa. Jest z nim dysza 60. Co radzicie? Większa, mniejsza dysza czy jak?

Edytowane przez KloceQ dnia 30-11-2012 13:42

Dodane przez valavme dnia 30-11-2012 15:31
#31

cyl seria? wydech seria? filtr seria?

Dodane przez KloceQ dnia 30-11-2012 16:48
#32

Wszysciutko seria. Teraz przedmuchałem wszystkie wezyki od paliwa, podcisnienia itd. Podregulowalem i jest troszeczke lepiej. Na stopce wkreca sie idealnie na 1/4 manety potrafi wejsc na full obroty i zaczyna przerywac, tak jakby skakac, ale jak jade to jest tak: dam mu gaze załapie do 10km/h dalej lipa i ledwo ciagnie do 45km/h i zaczyna przerywac. Na keihinie 16mm bylo dobrze ale tez mial mula.

Dodane przez valavme dnia 30-11-2012 16:56
#33

spróbuj iglice podnieść, apo co zmieniales gaxnik na wiekszy? seryjny by starczyl :P

Dodane przez KloceQ dnia 30-11-2012 17:39
#34

Wiem ze by starczył. ;) Tak apropo to poczytaj moj ostatni temat. Tam jest opisane co sie z keihinem stało.

Dodane przez KloceQ dnia 01-12-2012 12:11
#35

No panowie. Tata gadał ze znajomym mechanikiem i mowil ze ten mul to nie wina gaznika ale pierscieni lub uszczelki pod głowica. I tutaj pytanie. Czy dostane gdzies pierscienie do orginalnego tłoka morini? Lub pierscienie pasujace do tego tłoka?

Dodane przez valavme dnia 01-12-2012 12:15
#36

oczywiście że dostaniesz, ale skąd wiesz że to pierścienie jeżeli jak miałeś gaźnik seryjny ładnie chodził tak? Sprawdź mu kompresję i wtedy będzie można popisać więcej ;P

Dodane przez KloceQ dnia 01-12-2012 12:46
#37

No wlasnie ze na orginalnym gazniku zle chodzil. Bylem na przejazdze z kumplami zrobilismy 70km(z przerwa) no i pierwsze suka zaczela skakac to poczekalem chwilke pochodzila na wolnych i git. Zajechalismy pod szkole i poczekalem 15min. Odpalilem i git jade dalej. Potem byla taka gorka i buuu spadla z mocy, prawie zgasla i cos zaczelo syczec, Wracam do domu straszny muł max 40km/h. Patrzymy z tata co to moze byc, probowalismy regulowac stary gaznik ale srubka od regulacji byla zapieczona. No to kupilem Arreche 17.5 i dalej to samo. Znajomy mechanik mowił ze to moze byc uszczelka pod głowica lub pierscienie. Dzis bedziemy to sprawdzac. To dasz tego linka do pierscieni do morini lc?

Dodane przez valavme dnia 01-12-2012 13:23
#38

Wiesz co, może nie kupuj narazie tych pierścieni tylko sprawdź kompresję, albo zdejmij cylek i zobacz co z nim jest w jakim jest stanie, tłok i pierścienie tak samo, zobacz też czy uszczelniacze masz cale

Dodane przez KloceQ dnia 01-12-2012 13:26
#39

Dobra dzieki posprawdzam to dzis lub jutro. Za Twój wysiłek dostajesz pomogł :)

Dodane przez valavme dnia 01-12-2012 13:51
#40

również dziękuję ;)

Dodane przez BERCIU dnia 01-12-2012 14:56
#41

Założę się że cyl przytarty

Dodane przez KloceQ dnia 01-12-2012 17:00
#42

Hmm ale ona pali dosłownie od kopa. Zobacze jak tata wroci to bedziemy działac.

Dodane przez cacek14 dnia 01-12-2012 17:16
#43

to samo miałem. Sprawdź czy zawór ci nie przepuszcza. na iglicy najmniejszą dawkę paliwa wkręć wszystkie śruby i sprawdzaj kiedy bd dobrze reagować. Oczywiście przekręć odczekaj troche bo to od tak od razu nie działa. Co nie całe pól obrotu rób i tyle.
a głowice zdejmij i na szybki sposób silikonem. do kompresji jak nie masz czym zmierzyc niech ktoś kopnie ty palucha podłóż pod świece odbije palca zaśśie to nie ma tragedi.

Dodane przez KloceQ dnia 02-12-2012 17:34
#44

Ja [cenzura]e... juz nie mam sily do tej suki. Sprawdzalem membrany jest git. Tam przez ta dziurke co sie membrane wklada wyglada wszystko prze pieknie, mam nawet filmik. Kopresja jest dobra bo palca nie moge utrzymac. Gaznik nowy! co mam dalej robic?!

Dodane przez roogat dnia 02-12-2012 17:41
#45

no to regulacja gaźnika :)

Dodane przez KloceQ dnia 02-12-2012 17:55
#46

Chłopie regulowalem jak sie tylko da.

Dodane przez roogat dnia 02-12-2012 19:34
#47

pff ... to jak masz wszystko dobre to może coś ze świecą ??? Daj inną :) Ale jak masz wszystko ok ty nie wiem powinno śmigać :)

Dodane przez valavme dnia 02-12-2012 20:46
#48

sprawdź kolor świecy jak jest kawka to musi być coś z napędem zje*ane

Dodane przez KloceQ dnia 03-12-2012 15:17
#49

Teraz go własnie przylewa i świeca jest koloru czarnego, zakładalem inna i jest to samo. Na tym arrechu chodzi jeszcze gorzej niz na keihinie. Wszystko jest w jak najlepszym porzadku. Na keihinie pali od kopa, na stopce ladnie sie wkreca na obroty ale problem zaczyna sie podczas jazdy. Jak dam jej pelna manete to zbiera sie tak jak dawniej na 1/4 manety.

Edytowane przez KloceQ dnia 03-12-2012 15:17

Dodane przez cacek14 dnia 03-12-2012 15:32
#50

Gdy kolor świecy jest jak kawa to jak najbardziej dobre spalanie :)
Mówie ci. nic ci nie pozostało jak regulacja.
Problem masz taki że masz serie cały silnik. I taki gaźnik 17,19
może być po prostu za duży bo nie jest przystosowane.
Odsprzedaj gaźnik lub zamien za oryginalny z dopłatą oczywiście za sprawny. i powinno być dobrze.
a na tym gaźniku hmm co by ci tu powiedzieć. Full powietrze i kombinuj ustawiaj. Ustawić perfekcyjnie gaźnik to nie robota na 5 min :) tym bardziej pogoda też nie dopisuje bo za ciepło nie jest więc musi sie skuter porządnie rozgrzać i dopiero kombinuj. iglicą obrotami oraz mieszanką.
Tyle ode mnie. Jeśli twierdzisz że wszystko jest ok.
Może być też wada (lewego powietrza)
posprawdzaj czy wszystko masz uszczelnione. Jak zawór łączenie króćca z gaźnikiem itd.

Dodane przez KloceQ dnia 12-02-2013 14:49
#51

s1.pokazywarka.pl/i/1745792/556169/dsc00160-1.jpg

s1.pokazywarka.pl/i/1745792/317958/dsc00159-1.jpg

s1.pokazywarka.pl/i/1745792/669604/dsc00157-1.jpg

Panowie to jest mój tłok. Co o nim sądzicie? Przytarty?

Dodane przez valavme dnia 12-02-2013 23:18
#52

jak te pierścienie nie stanęły to jest ok

Dodane przez KloceQ dnia 13-02-2013 08:48
#53

Wczoraj jeszcze gadałem ze znajomym mechanikiem i mowie ze tłok i cylinder są w nienagannym stanie, mówi ze najwyżej pierścionki można zmienić, możecie mi podać link do pierścionków do orginalnego tłoka? I prawdopodobnie mam winowajce, mechanik mówił ze to mogą być uszczelniacze, czy aby je zmienić trzeba rozpoławiać silnik?

Dodane przez Aroni dnia 13-02-2013 12:57
#54

Nie, uszczelniacze akurat możesz wydłubać od zewnątrz i włożyć nowe.
Tłok jest ok, jeśli pierścienie nie mają rys to też je można zostawić.

Dodane przez KloceQ dnia 16-03-2013 15:31
#55

Dobra pasuje cos napisac bo sie duzo zmienilo. No to tak zamowilem:
-Uszczelniacze
-Komplet wszystkich uszczelek
-pierścionki
-przełożenia od SR
-przełożenia Top Racing 16/49
-pasek malossi special
-rolki malossi 6,5g i motorforce 5,5g
-olej przekładniowy malossi 80w90
Rozebrałem cały silnik w drobny mak. Jeden uszczelniacz był całkowicie rozjebany i to chyba jego wina. Wał jak na 15k przebiegu jest w zajebistym stanie, nie ma luzów. Założę jeszcze gaźniczek Arreche 17,5 i zobaczymy jak to wszystko będzie śmigać. Myślę ze 80km/h pójdzie :D. A z optyki to maluje silnik na czarno, felgi prawdopodnie na biało, chodz zastanawiałem się nad fluo pomarańczowym, zobaczymy jak wyjdzie. Także LwG!

Edytowane przez KloceQ dnia 17-03-2013 11:30

Dodane przez KloceQ dnia 18-03-2013 14:05
#56

Sory za PP ale widzę ze zainteresowanie tematem jest zerowe... Tutaj łapcie fotki przeło Top Racing 16/49 i wtórnych od SR:
s1.pokazywarka.pl/i/1845712/603670/dsc00228.jpg

s1.pokazywarka.pl/i/1845712/950942/dsc00227.jpg

s1.pokazywarka.pl/i/1845712/180506/dsc00225.jpg

s1.pokazywarka.pl/i/1845712/321393/dsc00229.jpg

s1.pokazywarka.pl/i/1845712/403817/dsc00231.jpg

s1.pokazywarka.pl/i/1845712/515913/dsc00230.jpg

s1.pokazywarka.pl/i/1845712/571128/dsc00232.jpg
Może jeszcze dziś wrzuce foto silnika.

Edytowane przez KloceQ dnia 18-03-2013 14:05

Dodane przez dawidzio28 dnia 18-03-2013 14:25
#57

Czekamy na foty z prac :)

Dodane przez KloceQ dnia 18-03-2013 17:35
#58

s1.pokazywarka.pl/i/1846354/359457/dsc00235.jpg

s1.pokazywarka.pl/i/1846354/251432/dsc00233.jpg

s1.pokazywarka.pl/i/1846354/163549/dsc00234.jpg

s1.pokazywarka.pl/i/1846354/988766/dsc00236.jpg

s1.pokazywarka.pl/i/1846354/112713/dsc00237.jpg
A tutaj zdjecia silnika ;)

Dodane przez dawidzio28 dnia 18-03-2013 17:38
#59

Widzę że się nie obijasz :)
Dlaczego te kartery takie z czegoś czarnego i pomarańczowego ?? :D

Dodane przez qscvbe dnia 18-03-2013 19:11
#60

bo pewnie malowane były i je zdrapał, złoży i pomaluje znów:)

Dodane przez KloceQ dnia 18-03-2013 19:27
#61

Po poprzednim włascicielu. Zdarłem troche lakieru a to pomaranczowe a wprawdzie czerwone to podkład :D. A pomalowane przez niego to bylo tak ze ja pier...dole xd

Dodane przez KloceQ dnia 18-03-2013 20:05
#62

No i c[cenzura]... probuje zalozyc pierscionki naraku i okazuje sie ze nie wejda w rowek... sa o 0.2mm za duze. Jutro dzwonie do sklepu i zobacze czy maja takie jakich potrzebuje. A w tym tygodniu mial byc first run...

Edytowane przez KloceQ dnia 18-03-2013 20:05

Dodane przez KloceQ dnia 06-04-2013 13:28
#63

No [cenzura] mac! Nie mam sily do tego scierwa. Ma zalazony nowy tlok, uszczelniacze, rolki, pasek, przelozenia. i pali od szczala. Ale znowu nie wchodzi na obroty po prostu szlak mnie trafia! Jak tylko ja zrobie to sprzedaje, nigdy wiecej silnika morini!

Dodane przez patriko0202 dnia 06-04-2013 14:02
#64

a regulacjia gaziora ?

Dodane przez KloceQ dnia 06-04-2013 14:23
#65

Właśnie sie za to zabieram ale i tam mam jej w c[cenzura] dosc!

Dodane przez patriko0202 dnia 06-04-2013 17:12
#66

no to o co ty płaczesz ?
nie wyregulowałeś to jak ma zbierac obroty ?

Dodane przez KloceQ dnia 06-04-2013 18:54
#67

Czlowieku czytaj wczesniejsze posty.. Zalozylem na starym gazniku z ro[cenzura]ona sroba od regulacji ale na nim chodzil wczesniej dobrze a teraz [cenzura].. Teraz arreche zakladam i bd sprawdzal.

Dodane przez KloceQ dnia 18-05-2013 16:30
#68

Dobra, po wielu nerwach, bluzgach i powypadanych włosach katana znowu jeździ. Dałem ja do mechanika i zrobił to może w 2h ale nie powiedział co to było. Za usługę wziął 100zl czyli nie tak drogo. To teraz powiem jak to jeździ na obecnym setupie:
-tłok meteor 41mm
-przekładnia pierwotna Top Racing
-Przekładnia wtórna od Apki SR Di-Tech
-Pasek Malossi special
-Rolki Motoforce 5,5g
-Keihin 16(w domu leży Arreche 17,5 ale narazie nie zakładam)
Suczka ma zajebiste przyspieszenie, aż zrywa z siedzenia i ciągnie do samego końca czyli +-80km/h. Moze w najbizszym czasie dodam filmik z jazdy, z optyki sie nic nie zmienilo, ale co tam optyka jak katana super zapierdala. :D

Dodane przez Krupnik 2 dnia 20-05-2013 18:04
#69

Wydech jakiś poszukaj ! :D

Dodane przez KloceQ dnia 20-05-2013 19:52
#70

Marze o wydechu, ale narazie tyle kasy poszlo ze na wydech nie ma. xd

Dodane przez lajten23 dnia 21-05-2013 21:31
#71

Siema czy po założeniu samych wtórnych od SR wpłyneło ci to na v-max? bo ja jak założyłem wtórne od SR to skuter mi nie leci nawet o 5 km/h więcej a poczułem że jest silniejszy i ma lepsze przyspieszenie.I teraz pytanie czy zmiana przełożeń pierwotnych na Malossi lub Top Racing da mi lepszy v-max bo skuter mi jedzie 65km/h na prostej . I też drugie pytanie bo mam ten sam model i rocznik jak Ty a gaźnik mam Keihin 14 czy tą 16-stke kupiłeś gdzieś ?

Dodane przez KloceQ dnia 22-05-2013 15:14
#72

No to moja na orginalnych przelo(15 obrotów dzwonu na 1 obrót kola) tez leciała 65km/h, przy dobrych warunkach jechała 70km/h. Nie zmieniałem na same od SR, tylko odrazu wrzuciłem SR+Top Racing i różnica jest kolosalna. Mam teraz włożone rolki 5,5gr ale są chyba trochę za lekkie i leci mi 75-80km/h z ZAJEBISTYM przyspieszeniem, po górkach tez sobie spokojnie daje rade. Wiec jeżeli wsadziłeś już od SR to wsadź tez Top Racing bo naprawdę warto. Co do gaźnika to chyba zależy od wersji, a dokładniej od tego na jaki rynek zostały produkowane. Moja była sprowadzona z Anglii i dlatego ma 16mm, zresztą kolega z forum Dawdzio28 tez ma katankę z Anglii i tez ma Keihina 16mm, wiec to chyba od tego zależy.

Dodane przez OrzechKatana dnia 22-05-2013 15:20
#73

ja teraz mam pierwotne malossi 15/40 i wtorne 61/20 dorabiane na zamowienie i zobaczymy jak to bedzie latało :>>

Dodane przez lajten23 dnia 22-05-2013 16:35
#74

To można stwierdzić że przełożenia SR są na przyspieszenie . A czy skuter bez wydechu może pociągnąć takie Malossi bo doszły mnie słuchy że full seria nie da rady z tym ruszyć.

Dodane przez KloceQ dnia 22-05-2013 16:46
#75

Z Malossi będzie bardzo ciężko na serii, bo Malossi+SR to jest 10 obrotów dzwonem a SR+Top Racing to 11,5 wiec różnica jest strasznie duza. Na orginalnym cylku wydechu itd. i przeło Malossi+SR nie dasz rady, będzie straszny muł a po górkach nie wyjedziesz.

Dodane przez lajten23 dnia 22-05-2013 18:34
#76

Rozumiem czyli brać Top Racing.A czy do serii podejdą sprężynki sprzęgła zielone dobrze to będzie szło bo nie chce mi katana na koło wejść.

Dodane przez valavme dnia 22-05-2013 19:01
#77

Tak dla sprostowania, nie ma katan z gaźnikiem 16mm są tylko 12 i 14mm iezeli chodzi o seryjnego keihina.

Dodane przez KloceQ dnia 22-05-2013 19:14
#78

Bierz te Top Racinga a na pewno będziesz zadowolony. Tak podejda ale moze lepiej daj czerwone to bedzie wieksze obroty na starcie krecil. Valavme moge Ci udowodnic ze byly montowane, nawet dawdzio28 ma Keihina 16mm.

Dodane przez lajten23 dnia 22-05-2013 19:32
#79

A da się kupić ten Keihin 16 mm ? Bo ja mam Katane sprowadzaną z Niemiec i chyba ma 14 mm możliwe żebym miał 16mm bo nie wiem gdzie to się dokładnie mierzy czy w miejscu najwęższym czy największym różnie wychodzi. A z tymi sprężynami to nie zwale sobie dając do serii najtwardsze?A tak poza spotkałem się z gaźnikami Keihin w glebogryzarkach Hondy

Edytowane przez lajten23 dnia 22-05-2013 19:37

Dodane przez KloceQ dnia 22-05-2013 21:12
#80

Keihin 16 nie kupisz, a mierzysz tam gdzie ja mierzyłem, zobacz sobie w moim temacie na 2 stronie, dokładnie przejrzyj gdzieś tam było. No nie wiem, chyba nie, ja mam sprężynki orginalnie, nie zmieniałem bo ładnie smiga a nie potrzebuje żeby szła na koło.

Dodane przez lajten23 dnia 22-05-2013 21:29
#81

Z tego co wiem akurat tam gaźnika się nie mierzy. I miałem ten sam problem co ty ta śrubka od regulacji składu mieszanki na wolnych obrotach nie chciała się kręcić w żadną stronę po prostu się zastała bo nikt nią nie kręcił od 10 lat. Wiesz co pomogło rozwiercenie całej śrubki co zniszczyło nieco gwint i kupno nowej śrubki da się kupić ją tylko w salonie dałem za nią 47 zł .I po moim zabiegu wszystko ładnie da się regulować.A z tymi sprężynami nie ryzykował bym z czerwonymi od razu takie się daję pod większy tun tłumik itp.
Spróbował bym zielone.

Dodane przez valavme dnia 23-05-2013 14:44
#82

I wiesz ze wprowadzasz ludzi w błąd?... Źle to jest zmierzone, ten gaźnik ma 14mm jak masz lc a ac maja 12mm.

Dodane przez KloceQ dnia 23-05-2013 15:06
#83

Ale mierzyłem również Arreche 17,5 w tym samym miejscu i ma idealne 17,5mm, dawdzio tez mówił ze ma 16mm wiec wszystko jest możliwe. Z ta śrubka się nie bawię bo narazie jest dobrze wiec nie będę jej ruszał.

Dodane przez valavme dnia 23-05-2013 16:15
#84

tu sie nie mierzy tylko nie wiem jak to powiedzieć, pod przepustnicą, arreche 17,5 moze ma tutaj 17,5 ale i dalej ma też 17,5 przez całą gardziel, a keihin przy króćcu ma te 16 a głębiej już 14mm i tamto się liczy :)

Edytowane przez valavme dnia 23-05-2013 16:17

Dodane przez lajten23 dnia 23-05-2013 16:38
#85

A co powiecie o sprężynkach brać zielone czy czerwone do serii ?

Dodane przez nikodem11210 dnia 24-05-2013 08:00
#86

jak chcesz to mam stage6 czerwone prawie nowe tanio pisz!

Dodane przez KloceQ dnia 31-05-2013 09:46
#87

Obiecałem ze będzie filmik z przyspieszenia katanki wiec jest tutaj: http://www.youtub...tlHwSnyf1A. Od 0-70 bo brakło drogi na v max. Wydaje mi się ze jest nieźle. ;)

Dodane przez lajten23 dnia 31-05-2013 15:14
#88

Ty masz tam seryjny tłumik ?

Dodane przez KloceQ dnia 31-05-2013 15:43
#89

Tak rurka jest seryjna.

Dodane przez lajten23 dnia 31-05-2013 16:01
#90

Troche głośny mój jest strzasznie cichy mój przyspiesza podobnie jak twój ale do 50km/h później to musi wystękać te 60- 65km/h dopiero jak będzie wchodził na wyższe obroty czyli nwm kiedy poleci 70 km/h i trzyma .

Edytowane przez lajten23 dnia 31-05-2013 22:32

Dodane przez KloceQ dnia 01-06-2013 10:08
#91

Chłopie ten wydeszek jest cichutki, tak się tylko zdaje na filmiku, ja w najbliższym czasie spróbuje wsadzić mu Arreche 17,5 i rolki 6,5g i zobacze jak to bedzie latac.

Dodane przez KloceQ dnia 13-12-2013 19:40
#92

No Panowie, Katana dokładnie przed chwilą zmieniła właściciela za kwote 2550zł, myślę ze to dobra cena, dałem za nią 2000zł 4 lata temu, dołożylem 500zł i sprzedałem za 2550zł więc symboliczne 50zł do przodu. Katana porusza się sie teraz w miejscowosci Błażkowa koło Jasła.

Dodane przez Krupnik 2 dnia 14-12-2013 09:37
#93

no to teraz te 2,5k włóż w malage i będzie kosmos :P

Dodane przez KloceQ dnia 14-12-2013 10:05
#94

Malaga będzie tylko malowana, szkoda wkładać 2,5k bo to AC. :D troszke mam kasy odłożone więc najprawdopodobniej będzie jakias biegowka 125 w 2t albo runner 180/50 2t. :D

Dodane przez wydrus dnia 14-12-2013 21:24
#95

Witam wszystkich, Kloceq kupiłem od Ciebie gaźnik Arreche 17,5 i regulacja była ok poza tym że po miesiącu okazało sie że pływak zalewa benzyna bo był nieszczelny, wtedy zaczęły się problemy z regulacją. Nie obwiniam Cię o to bo nikt dziury w nim specjalnie nie robił. Dokupiłem nowy pływak i jest wszystko ok. Gaźnik bardzo dobrze się reguluje na serii jak i na stożku.Osiągi poprawiają się znacznie a mam katanę ac z 2000 roku. Cały myk polega na prawidłowej mieszance benzyna powietrze. Więc trzeba dobrać prawidłowo dyszę ale również ilość powietrza dostarczanego przez filtr jest bardzo ważna. sam się o tym przekonałem.Co do pomiaru gardzieli jedna osoba dobrze się wyraziła, zależy od gaźnika czy wyjście do krućca jest owalne czy stożkowe, średnicę gardzieli mierzy się głębiej a nie z brzegu czy w połowie. średnicę mierzy się zaraz przy przepustnicy. W innym przypadku wyjdą Ci głupoty że gaźnik ma 16mm, twój kolega mierzył w ten sam sposób co Ty i dlatego też mu wyszło 16mm, zmierz głeboko zaraz przy przepustnicy i wyjdzie Ci wtedy prawidłowy pomiar.