Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Przeło maossi

Dodane przez jabol123456789 dnia 02-04-2012 18:36
#1

Witam dziś wymieniłem przełożenie na malossi,na stan obecny mam malossi+sr i mam pytanie czy te malossi to muszą się jakoś ułożyć czy coś bo zaraz jak je wymieniłem to się nie dało przekręcić kołem., trzeba było się na siłować, po przejechaniu około 2 km,koło już lżej chodzi ale podczas jazdy tak od jakichś 25 km/h strasznie piszczy w przekładni,i nie wiem czy one się muszą ułożyć czy coś źle zrobiłem?

Dodane przez roogat dnia 02-04-2012 19:29
#2

możliwe że są źle wbite albo łożyska zrąbane :P

Dodane przez dawidzio28 dnia 02-04-2012 19:48
#3

Chyba raczej łożysko źle wbite lub tak jak powiedział roogat zatarte

Dodane przez jabol123456789 dnia 02-04-2012 20:07
#4

przebite są dobrze bo na prasie były robione...

Dodane przez dawidzio28 dnia 02-04-2012 20:13
#5

To łożyska zatarte ;)

Dodane przez Aroni dnia 02-04-2012 20:44
#6

Źle złożone, coś z łożyskami, źle nabite. W każdym razie musisz rozebrać tą przekładnię jeszcze raz i sprawdzić wszystko dokładnie i znaleźć przyczynę.

Dodane przez jabol123456789 dnia 02-04-2012 21:53
#7

aaa i katana na mocy strasznie straciła, tzn muła ma nizłego

Dodane przez dawidzio28 dnia 02-04-2012 21:57
#8

lżejsze rolki jak wymieniasz przełozenia

Dodane przez makaron dnia 03-04-2012 12:51
#9

Muła ma dlatego, że koło ciężko chodzi. Być może podkładki na przełożeniach źle włożyłeś.

Dodane przez jabol123456789 dnia 03-04-2012 14:59
#10

no właśnie z tatą gadałem,bo z nim to robiłęm i mowił że mógł sie machnąc na którejś podkładce, ale jak przejechałem tak ze 2 km to nic się tam nie stało z tymi przeło??

Dodane przez Aroni dnia 03-04-2012 15:22
#11

Z przełożeniami raczej nic się nie stało. Nie jeździj już więcej, rozbierz przełożenia i sprawdź te podkładki, bo bardzo możliwe, że to ich wina. Tu masz schemat jak ma być;
i39.tinypic.com/2hpubd3.jpg

Dodane przez jabol123456789 dnia 03-04-2012 15:39
#12

czyli podkładka jest tylko jedna na dużym, i dwie na małym, a na sprzęgłowym nie ma?(bo jeżeli wnioskując z tego co widac na rysunku to ja niepotrzebnie podłżyłem po wałek sprzęgłowy raczej ale pewności nie mam) więc podkładki powinny być trzy?

Dodane przez Aroni dnia 03-04-2012 15:45
#13

Nie, powinny być tylko 2 na środkowym wałku. Tam na napędowym to nie podkładka, tylko zabezpieczenie trybu.

Dodane przez roogat dnia 03-04-2012 18:16
#14

A jak ja nie dałem podkładek 5 i4 to chyba nic się nie stanie ?? xD

Dodane przez dawidzio28 dnia 03-04-2012 19:59
#15

jak to nic muszą być !!!

Dodane przez roogat dnia 03-04-2012 20:07
#16

no ja nie wiedziałem gdzie je dać to ich nie dałem xDD

Tylko nie dałem tych 4 i 6 ale zabezpieczenie (9) oczywiście że dałem !!

Edytowane przez roogat dnia 03-04-2012 20:08

Dodane przez Szalinkofura dnia 03-04-2012 20:10
#17

6 musi być to jest zabezpieczenie zeby nie wypadło

Dodane przez roogat dnia 03-04-2012 20:14
#18

dobra niech się wypowie Aroni :P Kur.wa nie chce mi się tego rozbierać :/

Dodane przez jabol123456789 dnia 04-04-2012 21:19
#19

haha ja już 4 raz będę rozbierał

Dodane przez Aroni dnia 04-04-2012 23:16
#20

Oj, te podkładki są potrzebne, bo inaczej tryb bezpośrenio może siadać na karter i go niszczyć. Jazda w ten sposób na dłuższą metę może nie być korzystna, warto założyć te podkładki. Nie jest z tym dużo roboty, w pół godz się uwiniesz...