Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Problem po dotarciu.
Dodane przez Graffer dnia 30-03-2012 22:43
#1
Siemka . Moja kati, przed dotarciem szła powyżej 70.;D
Ale po dotarciu była seria napraw.
No i dzisiaj mierzyliśmy z tatą autem i najwięcej 55.km/h
Wiem że mogłęm c[cenzura]owo dotrzeć.
Ale sęk w tym. Jak to naprawić na domowy sposób.?:D
Dodane przez valavme dnia 30-03-2012 22:52
#2
Gaźnik chociaż wyregulowany?
Dodane przez Graffer dnia 30-03-2012 22:54
#3
valavme napisał/a:
Gaźnik chociaż wyregulowany?
Tak. u mechaniora jeszcze wczoraj.
Na ciepłym odpala za 1.
Na zimnym 3-4
Więc kondycja nie taka zła.;d
Dodane przez dawidzio28 dnia 30-03-2012 22:58
#4
Dolewałeś oleju dodatkowo do paliwa???? Mógl się poprostu przytrzeć xDDD
Edytowane przez dawidzio28 dnia 30-03-2012 22:58
Dodane przez Graffer dnia 30-03-2012 22:59
#5
Nie . Olej jest w zbiorniczku oddzielnym. ; D
A czy planowanie głowicy ma coś do rzeczy.?:|
Dodane przez orzelek01 dnia 30-03-2012 23:26
#6
Głowe se splanuj ;PP żadne planowanie głowicy ! Kup nowe pierścienie załóż na ten tłok. i dotrzyj to przez jakieś 50-70 km . I będzie git :)
Dodane przez Dandusiek dnia 31-03-2012 00:47
#7
Dobra dobra, wy się tutaj rozpędzacie a nie wiadomo co on tam ma w swojej Katanie. Wszystko serie masz czy jakiś tuning masz oprócz cylka. Odrazu mówię, że zapewne masz blokowane przełożenia i dlatego ten mały v-max.
Pozdrawiam.
Dodane przez Graffer dnia 31-03-2012 14:36
#8
damian0395 napisał/a:
Dobra dobra, wy się tutaj rozpędzacie a nie wiadomo co on tam ma w swojej Katanie. Wszystko serie masz czy jakiś tuning masz oprócz cylka. Odrazu mówię, że zapewne masz blokowane przełożenia i dlatego ten mały v-max.
Pozdrawiam.
Pierścienie były wymieniane.:D
A co do planowania głowicy to wtedy zmniejsza się komora spalania mam racę.?
Wszystko seria --> chyba że tamten gościu o czymś mi nie powiedział. Tak to to jest leo vince zx komin.
Dodane przez makaron dnia 31-03-2012 17:32
#9
Opisz dokładnie co było zmieniane podczas naprawy. Może być, że masz blokade na wariatorze.;)
Dodane przez Graffer dnia 01-04-2012 18:17
#10
makaron napisał/a:
Opisz dokładnie co było zmieniane podczas naprawy. Może być, że masz blokade na wariatorze.;)
Splanowana była głowica i wymieniona uszczelka pod cylkiem.
To wszystko.;d
wcześniej jeździł po 80 km/h coś koło.
Bo mój kolega miał piaggio liberty i na liczniku miał 70 + (bo już więcej nie było)
I brałem go jak chciałem.
Dodane przez Aroni dnia 02-04-2012 17:16
#11
Jak głowica była splanowana to powinien lepiej chodzić, oczywiście przy założeniu, że wszystko inne jest w dobrym stanie no i ciśnienie nie jest za wysokie, co jednak byś oczywiście zauważył. Tak więc sprawdź stan cylka, tłoka i pierścieni przede wszystkim.