Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: KATANA GAZNIK problem

Dodane przez widok100 dnia 25-03-2012 15:03
#1

Witam mam SUYUKI AZ50W z 1999roku.
Pali super za pierwszym razem. Ale mam problem. Wczoraj wyregulowalem gaznik i swieca byla w kolorze jesno brazowym, przejechalem sie troche, dzisiaj odpalam ruszam manetka a tu [cenzura] muli jak dam prawie do konce to gasnie. Co może być?

Dodane przez roogat dnia 25-03-2012 15:21
#2

za duża dysza ?

Dodane przez widok100 dnia 25-03-2012 15:28
#3

Może bo kupiłem używany i nie wiem czy coś było grzebane czy nie.

Dodane przez roogat dnia 25-03-2012 16:35
#4

to zobacz jaka jest dysza :P i nam napisz :P

Dodane przez widok100 dnia 25-03-2012 17:49
#5

http://www.ebay.c...4cf8748f51


identyczną mam jak ta na ebay-u tylko w srodku jest ciasniej taka przedzialka jest;):)

Edytowane przez Aroni dnia 26-03-2012 13:08

Dodane przez roogat dnia 25-03-2012 17:53
#6

na takich dyszach się nie znam ale to chyba jest z większego moto :P

Dodane przez widok100 dnia 25-03-2012 18:28
#7

zmienie te dysze w ciagu kolejnych dni i zobacze jak bedzie.

Dodane przez widok100 dnia 25-03-2012 20:21
#8

Też zauważyłem że swieca jest mokra i ciemna. a gaznik jest tylko na pół obrotu ustawiony.

coś sie zrobilo, tylko co?

Dodane przez roogat dnia 25-03-2012 20:24
#9

dostaje za duzo paliwa :P

Dodane przez pimpek11 dnia 25-03-2012 20:25
#10

tam jest jedna dysza od wolnych i wysokich obrotów i w to co n EBAYU wkręca się mniejszą

Dodane przez Aroni dnia 26-03-2012 13:11
#11

To co podałeś w ogóle nie jest dyszą, tylko rozpylaczem. Dysza jest malutka, ma kilka mm średnicy i długości i wkręca się ją w ten właśnie rozpylacz. To tak dla jasności.
Odnośnie problemu to go zalewa. Mniejsza dysza / iglica niżej i regulacja składu mieszanki pomoże.

Dodane przez widok100 dnia 26-03-2012 14:13
#12

Wykręciłem tą małą dyszę i tam jest taki znaczek i 60.
W tej dyszy było cos w rod:)zaju ziarnka piasku wiec może to jest przyczyną. sam nie wiem.

Dodane przez kefir95_95 dnia 26-03-2012 18:23
#13

sam sobie odpowiedziałeś...
pomyśl...
jeżeli ma coś w dyszy.. będzie paliwko swobodnie przepływało? - nie bo będzie jakiś zator...

rozbierz calutki gaźnik wyczyść go porządnie kompresorem poskładaj i wyreguluj dobrze...

Dodane przez widok100 dnia 26-03-2012 18:27
#14

No chyba raczej tak. ale jakbym nie napisał to bym sie nie dowiedział paru rzeczy.
Napiszę potem czy jest lepiej.;) Dzięki wszystki.:D

Dodane przez roogat dnia 26-03-2012 19:50
#15

Boże trochę logiki !!! Trzeba ruszyć mózgiem :P Ja zawsze na spr z fizy przychodze na spontana i z pomocą głowy dostaje często 4 xD

Dodane przez widok100 dnia 26-03-2012 20:51
#16

Z fizyki to też jestem gites, a mechaniki dopiero się uczę, lepiej poprosić o pomoc niż coś zepsuć(PO TO TERZ JESt FORUM-JESLI SIĘ NIE:D MYLĘ). A ze skuterem jest wszystko OK nawet się nie zacina pry starcie. Dzięki bardzo!!!!!:D:D

Dodane przez kefir95_95 dnia 26-03-2012 21:01
#17

TERZ


no polaka też się uczysz dopiero.xD


nie bój się coś szukać w katanie, tylko baw się jak coś będzie nie tak;)
ja się bałem wcześniej a później kilka razy sam się pobawiłem, a teraz coo.. maluję skuterki, robię remonty silników itd:D

Dodane przez roogat dnia 26-03-2012 21:40
#18

w katanie jest silnik 2T więc nic się nie spier.doli :P 4T to wyższa jazda :P Ale myślę że dal bym sobie rade :P

Dodane przez Aroni dnia 26-03-2012 21:57
#19

No to wyjaśnione, zamykam.