Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Suzuki katana Ponownie..

Dodane przez Graffer dnia 17-03-2012 22:42
#1

Wszystko pięknie ładnie, postanowiłem że pojeżdżę kataną jeszcze dłużej i nie bd sprzedawał, więc zabieram się do regulacji gaziora dokręcenie tłumika.
1 Problem który rozwiązałem. --> Nie chciała się wbić na obroty. Wystarczyło naładować akumulator a nie jak wy mówiliście że filter do wyczyszczenia albo gaźnik.
Ale jedziemy dalej.
Wbija się wszystko ładnie na obroty, więc dokręcamy tłumik z tatą zaczął się trochę dławić. Regulacja gaźnika, męczyliśmy się koło 3 godzin. Wyregulowaliśmy . pełny entuzjazmu wyjechałem na podwórko, pięknie chodzi , jadę na ulicę, przejechałem 2 km, jebut w bramie mi zgasł.
Dopycham go do garażu i próbujemy kopać.
Prawie załapuje ale słychać taki swist i gaśnie..
Ostatnio był robiony remont, więc chyba mało mozliwe żeby pierścień jebł.
Ale fakt chu**jowo dotarty bo nie miał pojęcia jk to robić a teraz już wiem ..
Więc co to może być.?
Jak wy nie pomożecie, to idzie na złom . <-- tak dobrze widzicie bo złom wyrzuca się na złom.
Więc .
Gdy się go kopie to prawie łapie, ale słychać świst i nie odpala.

Dodane przez pimpek11 dnia 17-03-2012 23:46
#2

naładował aku i w obroty wchodzi hahaha

Dodane przez qscvbe dnia 18-03-2012 08:52
#3

na złom? a ile za nią byś chciał :)??

Dodane przez Graffer dnia 18-03-2012 12:37
#4

pimpek11 napisał/a:
naładował aku i w obroty wchodzi hahaha

No to Sobie [cenzura] wyobraź że nikt nie pomyślał nad ssaniem automatycznym.

qscvbe napisał/a:
na złom? a ile za nią byś chciał :)??


A ile byś dał.?

Edytuj posty!

Edytowane przez Aroni dnia 18-03-2012 15:36

Dodane przez qscvbe dnia 18-03-2012 12:52
#5

więcej niż na złomie XD jaki stan?

Dodane przez Graffer dnia 18-03-2012 13:11
#6

qscvbe napisał/a:
więcej niż na złomie XD jaki stan?

Napisz na g. 21375657

Dodane przez kefir95_95 dnia 18-03-2012 13:52
#7

No to Sobie [cenzura] wyobraź że nikt nie pomyślał nad ssaniem automatycznym.
Cwaniaki jeba*e..


ej kur*wa synek wyluzuj i trochę grzeczniej, bo my tu staramy Ci się pomóc a nic nie pisałeś że masz akumulator rozładowany to jedno, a drugie co ma ssanie automatyczne do wkręcania się w obroty?

ssanie polega na tym że jak jest zimny silnik to żeby nie zgasnął... silnik się nagrzeje, ssanie się wyłącza... ja mam ręczne i włączam je może na 30-40sekund później wyłączam i normalnie skuterek chodzi i nawet jeździłem dużo ze ssaniem automatycznym nawet jak miałem aku rozładowany i wszystko hulało tylko że elektryka wariowała ale silnik pięknie chodził, więc się nie sap jak nie wiesz...

Dodane przez Graffer dnia 18-03-2012 14:11
#8

kefir95_95 napisał/a:
No to Sobie [cenzura] wyobraź że nikt nie pomyślał nad ssaniem automatycznym.
Cwaniaki jeba*e..


ej kur*wa synek wyluzuj i trochę grzeczniej, bo my tu staramy Ci się pomóc a nic nie pisałeś że masz akumulator rozładowany to jedno, a drugie co ma ssanie automatyczne do wkręcania się w obroty?

ssanie polega na tym że jak jest zimny silnik to żeby nie zgasnął... silnik się nagrzeje, ssanie się wyłącza... ja mam ręczne i włączam je może na 30-40sekund później wyłączam i normalnie skuterek chodzi i nawet jeździłem dużo ze ssaniem automatycznym nawet jak miałem aku rozładowany i wszystko hulało tylko że elektryka wariowała ale silnik pięknie chodził, więc się nie sap jak nie wiesz...


To wytłumacz mi ten fakt że jak naładowałem ten aku. to się nie dławił, i normalnie wkręcał.?

Dodane przez qscvbe dnia 18-03-2012 14:20
#9

pisałem do cb na GG, odpisz:)

Dodane przez kefir95_95 dnia 18-03-2012 14:47
#10

To wytłumacz mi ten fakt że jak naładowałem ten aku. to się nie dławił, i normalnie wkręcał.?


nie mam pojęcia co mogło być, ale nie sap się jak nie chcesz wylecieć z forum bo nic nie pisałeś o rozładowanym aku chociaż i tak wątpię żeby to tym szło... to na pewno nic ze ssaniem...

Dodane przez Graffer dnia 18-03-2012 14:49
#11

qscvbe napisał/a:
pisałem do cb na GG, odpisz:)

napisz jeszcze raz. 21375657

Dodane przez Aroni dnia 18-03-2012 15:43
#12

Po pierwsze Graffer trochę więcej kultury. Nie musisz się bulwersować, bo nikt Ci nie podsunął tak absurdalnego w tym przypadku pomysłu, żeby naładować aku. Jak napisał Kefir, akumulator nie ma żadnego wpływu na pracę silnika, na jego wkręcanie się na obroty. Możesz jechać na totalnie rozładowanym aku a i tak nie poczujesz różnicy, bo ssanie będzie zasilane w tej chwili przez prądnicę. Radzę się douczyć na temat zasady działania ssania. A to że po ładowaniu wszystko wróciło do normy to już prędzej zwykły zbieg okoliczności, albo zrobiłeś jeszcze coś innego co pomogło a sam tego nie wziąłeś pod uwagę. Dlatego nie spinaj się, że wtedy nikomu się nie udało pomóc.

Co do tematu to może byś sprawdził w jakim stanie cylek...?

Edytowane przez Aroni dnia 18-03-2012 15:44

Dodane przez Graffer dnia 18-03-2012 16:06
#13

Co do tematu to może byś sprawdził w jakim stanie cylek...?[/quote]

w sensie.? Ostatnio był po szlifie.

Dodane przez Graffer dnia 18-03-2012 16:35
#14

Chciałem zobaczyć jaka kompresja i przyłożyłem palec w miejsce świecy, próbowałem odpalić z kopki i wyleciała woda. co to oznacza.?

Dodane przez valavme dnia 18-03-2012 16:48
#15

Uszczelka pod głowicą do [cenzura]

Dodane przez Graffer dnia 18-03-2012 16:54
#16

valavme napisał/a:
Uszczelka pod głowicą do [cenzura]

Uszczelka pod głowicą jest nowa.

Dodane przez valavme dnia 18-03-2012 17:05
#17

w takim razie zbyt słabo przykręcona głowica/krzywa głowica/krzywy cylinder(część która przylega do głowicy/lub uszczelka pękła

Dodane przez bunio001 dnia 18-03-2012 19:21
#18

Panowie po prostu źle założył uszczelkę jak kupiłem katanę też ktoś źle założył i wał tłok był zalany cały wodą ;)

Dodane przez Graffer dnia 18-03-2012 20:22
#19

bunio001 napisał/a:
Panowie po prostu źle założył uszczelkę jak kupiłem katanę też ktoś źle założył i wał tłok był zalany cały wodą ;)

Więc jak ją złożyć.?
Nie ma żadnych oznaczeń ani nic..

Dodane przez bunio001 dnia 18-03-2012 20:26
#20

wystarczy dobrze sie przyjrzeć wszystkim otworom ;)

Dodane przez Graffer dnia 18-03-2012 20:48
#21

bunio001 napisał/a:
wystarczy dobrze sie przyjrzeć wszystkim otworom ;)

No nie, zakładałem na ślepo.-.-

Dodane przez bunio001 dnia 18-03-2012 20:56
#22

to okulista kolego ;)

Dodane przez qscvbe dnia 18-03-2012 21:08
#23

to może nie wiem czego ale bunio zauważ że to ironia była :)

Dodane przez bunio001 dnia 18-03-2012 21:23
#24

ja o tym dobrze wiem ;)

Dodane przez Aroni dnia 18-03-2012 23:13
#25

Bez spamu. Uszczelka ma wypustkę na której jest napis UP i tą stroną ustawiasz ją do góry. Sprawdź gładź powierzchni głowicy i cylka czy są równe, jeśli tak to załóż dobrą uszczelką, możesz przesmarować ją lekko sylikonem żaroodpornym i mocno skręć. Jak to dobrze zrobisz to na pewno nie będzie przeciekać.