Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Cylinder...Pomocy

Dodane przez valavme dnia 17-03-2012 21:27
#1

Witam Panowie mam pewien problem
1. Od czego mógł pęknąć pierścień (cylek po szlifie docierany 500km a po 1000km pękł pierścień) dodam że coś tarakało słabo w silniku na początku a potem w czasie jazdy 10razy mozniej zgasiłem i już chyba pierścień pękł,aha i jeszcze dodam że od pierścienia wyrobił się po 1k km próg (wiecie o co chodzi ten dokąd dochodzi pierścień na gładzi cylindra.

2.Zatarty cylinder (malossi sport 70) oddać do 2 szlifu i nowy tłok czy china cylinder 50ccm lub 70ccm? może nowy cylek malossi sport?? Zaproponujcie coś bo szlag mnie trafia już z tym silnikiem, ciągle się pier**li.Czy może jakiś inny cylek, seryjny??

Sory że tak zamotałem, ale inaczej jakoś nie mogłem. ;((

Dodane przez qscvbe dnia 18-03-2012 08:57
#2

może zua:) rada ale jak ci się tak pi$%^&li to może zrób swapa na p/g:) za cene nowego cylindra będziesz mial niezły silnik :)

Dodane przez valavme dnia 18-03-2012 10:39
#3

ale silnik p/g + isntalacja bedzie troche kosztowała i to seria a tu mam full sporta ktory się pie****li więc nie wiem sam co robić...

Znaczy się chodził ładnie dopóki nie pękł pierścień ( Więc jak myślicie ile by kosztowała instalacja i silnik p/g? Sprzedawać cały silnik na części? Czy może to co w 1 poście?

Edytowane przez valavme dnia 18-03-2012 10:43

Dodane przez qscvbe dnia 18-03-2012 11:13
#4

nie wiem ale chyba berciu jeszcze ma za wszystko 300 zł ;)

Dodane przez dawidzio28 dnia 18-03-2012 11:54
#5

no ma chyba ten silnik p/g

Dodane przez valavme dnia 18-03-2012 12:20
#6

Niech wypowiedzą się jeszcze inne osoby( Czytaj 1 i 3 post) :)

Edytowane przez valavme dnia 18-03-2012 12:25

Dodane przez kefir95_95 dnia 18-03-2012 13:42
#7

pisz do bercia;]
on ma silniczek z 2005roku na chodzie z kołem seria p/g za 300zł;)
z tego co pamiętam to część elektryki katanowskiej podejdzie;)

a odnośnie zatartego malossiego pisz do mnie bo raczej bym go wziął;)

Dodane przez dawidzio28 dnia 18-03-2012 14:17
#8

Ej nie nie pisz do mnie bo może ja go wezme a tak to pisz do Bercia ma go dalej tak jak powiedział kefir

Dodane przez kefir95_95 dnia 18-03-2012 14:44
#9

pisz :D
28196221:D

Dodane przez valavme dnia 18-03-2012 16:09
#10

chłopcy poczekajcie muszę najpierw zobaczyć co t
am się stało ale prawdopodobmie pierścień pękł, jutro zobaczę, jak tak to możliwe że szlif i tłok;inny cylek;inny silnik a ten na części więc jeszcze nic nie wiadomo

A jakbym sprzedawał to ile byście dali za ten cylek z nowymi (1k km) uszczelkami w bdb stanie i resztą?? ;)

A tak poza tym niech wypowiedzą się jeszcze inne osoby((Czytaj 1 i 2 post)

Edytowane przez valavme dnia 18-03-2012 16:14

Dodane przez Aroni dnia 18-03-2012 19:18
#11

Ja bym robił szlifa + dobry tłok i tyle w temacie. Swap też nie głupi pomysł, ale to tylko jeśli masz czas, kase i chęci się w to bawić.

Dodane przez valavme dnia 18-03-2012 20:12
#12

http://allegro.pl...34808.html Co sądzicie o tym tłoku?Czy to ten sam co ten http://allegro.pl...33660.html ????

Edytowane przez valavme dnia 18-03-2012 20:15

Dodane przez kefir95_95 dnia 18-03-2012 22:27
#13

bardzo dobry tłok firmy meteor, ale ale...
to co znalazłeś to jest do p/g.xD
poszukaj czegoś do morini, też znajdziesz meteora ale do 70cc to poradziłbym Ci Vertexa;)

Dodane przez valavme dnia 18-03-2012 22:48
#14

kefir95_95 napisał/a:
bardzo dobry tłok firmy meteor, ale ale...
to co znalazłeś to jest do p/g.xD


juz kupiłem przed 1k km oryginał malossi za 200 zł i nie mam zamiaru znowu 200zł pchać tylko coś tańszego, a tak poza tym to dlaczego ten tłok od p.g nie pasuje kiedy wymiary się zgadzaią? Możesz podesłać link do tłoka do 150zł do malossi sport na 2 szlif(1 był 47,40 a drugi będzie chyba 47,80)

Dodane przez valavme dnia 19-03-2012 20:10
#15

kefir95_95,dawidzio28 odpiszcie na p/w ;)

Edit: Sory za PPP :/

Edytowane przez valavme dnia 19-03-2012 20:11