Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Cylinder...Pomocy
Dodane przez valavme dnia 17-03-2012 21:27
#1
Witam Panowie mam pewien problem
1. Od czego mógł pęknąć pierścień (cylek po szlifie docierany 500km a po 1000km pękł pierścień) dodam że coś tarakało słabo w silniku na początku a potem w czasie jazdy 10razy mozniej zgasiłem i już chyba pierścień pękł,aha i jeszcze dodam że od pierścienia wyrobił się po 1k km próg (wiecie o co chodzi ten dokąd dochodzi pierścień na gładzi cylindra.
2.Zatarty cylinder (malossi sport 70) oddać do 2 szlifu i nowy tłok czy china cylinder 50ccm lub 70ccm? może nowy cylek malossi sport?? Zaproponujcie coś bo szlag mnie trafia już z tym silnikiem, ciągle się pier**li.Czy może jakiś inny cylek, seryjny??
Sory że tak zamotałem, ale inaczej jakoś nie mogłem. ;((
Dodane przez qscvbe dnia 18-03-2012 08:57
#2
może zua:) rada ale jak ci się tak pi$%^&li to może zrób swapa na p/g:) za cene nowego cylindra będziesz mial niezły silnik :)
Dodane przez valavme dnia 18-03-2012 10:39
#3
ale silnik p/g + isntalacja bedzie troche kosztowała i to seria a tu mam full sporta ktory się pie****li więc nie wiem sam co robić...
Znaczy się chodził ładnie dopóki nie pękł pierścień ( Więc jak myślicie ile by kosztowała instalacja i silnik p/g? Sprzedawać cały silnik na części? Czy może to co w 1 poście?
Edytowane przez valavme dnia 18-03-2012 10:43
Dodane przez qscvbe dnia 18-03-2012 11:13
#4
nie wiem ale chyba berciu jeszcze ma za wszystko 300 zł ;)
Dodane przez dawidzio28 dnia 18-03-2012 11:54
#5
no ma chyba ten silnik p/g
Dodane przez valavme dnia 18-03-2012 12:20
#6
Niech wypowiedzą się jeszcze inne osoby(
Czytaj 1 i 3 post) :)
Edytowane przez valavme dnia 18-03-2012 12:25
Dodane przez kefir95_95 dnia 18-03-2012 13:42
#7
pisz do bercia;]
on ma silniczek z 2005roku na chodzie z kołem seria p/g za 300zł;)
z tego co pamiętam to część elektryki katanowskiej podejdzie;)
a odnośnie zatartego malossiego pisz do mnie bo raczej bym go wziął;)
Dodane przez dawidzio28 dnia 18-03-2012 14:17
#8
Ej nie nie pisz do mnie bo może ja go wezme a tak to pisz do Bercia ma go dalej tak jak powiedział
kefir
Dodane przez kefir95_95 dnia 18-03-2012 14:44
#9
pisz :D
28196221:D
Dodane przez valavme dnia 18-03-2012 16:09
#10
chłopcy poczekajcie muszę najpierw zobaczyć co t
am się stało ale prawdopodobmie pierścień pękł, jutro zobaczę, jak tak to możliwe że szlif i tłok;inny cylek;inny silnik a ten na części więc jeszcze nic nie wiadomo
A jakbym sprzedawał to ile byście dali za ten cylek z nowymi (1k km) uszczelkami w bdb stanie i resztą?? ;)
A tak poza tym niech wypowiedzą się jeszcze inne osoby(
(Czytaj 1 i 2 post)
Edytowane przez valavme dnia 18-03-2012 16:14
Dodane przez Aroni dnia 18-03-2012 19:18
#11
Ja bym robił szlifa + dobry tłok i tyle w temacie. Swap też nie głupi pomysł, ale to tylko jeśli masz czas, kase i chęci się w to bawić.
Dodane przez kefir95_95 dnia 18-03-2012 22:27
#13
bardzo dobry tłok firmy meteor, ale ale...
to co znalazłeś to jest do p/g.xD
poszukaj czegoś do morini, też znajdziesz meteora ale do 70cc to poradziłbym Ci Vertexa;)
Dodane przez valavme dnia 18-03-2012 22:48
#14
kefir95_95 napisał/a:
bardzo dobry tłok firmy meteor, ale ale...
to co znalazłeś to jest do p/g.xD
juz kupiłem przed 1k km oryginał malossi za 200 zł i nie mam zamiaru znowu 200zł pchać tylko coś tańszego, a tak poza tym to dlaczego ten tłok od p.g nie pasuje kiedy wymiary się zgadzaią? Możesz podesłać link do tłoka do 150zł do malossi sport na 2 szlif(1 był 47,40 a drugi będzie chyba 47,80)
Dodane przez valavme dnia 19-03-2012 20:10
#15
kefir95_95,
dawidzio28 odpiszcie na p/w ;)
Edit: Sory za PPP :/
Edytowane przez valavme dnia 19-03-2012 20:11