Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: 99' Daily Bitch project...

Dodane przez arnold95 dnia 27-08-2012 19:09
#160

Wzmacniany przeciwtalerz mojego pomysłu gotowy. Seryjny przeciwtalerz został rozwiercony, w rozwiercone miejsce został wprasowany pierścień z ząbkami na wał, wykonany ze stoczonego zbieraka na kopniak :) Wszystko razem z wiatrakiem zespawane w 4 miejscach i stoczone na gładko. Ząbki są mocniejsze, szersze i na pewno nie grozi im ścięcie ;)

Założyłem go i wszystko trzyma elegancko. Nie ma już spadków prędkości, musiały być spowodowane tym przeciwtalerzem. Jeszcze dzisiaj wymienię sprzęgło :D

Teraz pytanie do was odnośnie regulacji, zdecydowałem się w końcu na stożek gąbkowy w obudowie, dysza główna siedzi bez zmian 90. Wkręciłem śrubkę regulacji składu mieszanki maksymalnie, wtedy skuter jest rakieta do 50km/h, potem przestaje przyspieszać, gdy wykręcę śrubkę od mieszanki jest tylko gorzej - także powietrza musi być mniej. Myślę, że muszę założyć większą dyszę główną - ktoś z doświadczenia wie na jaką przeskoczyć ? 100, 105 ?

EDIT:

Ale ruch w temacie :D

Wymieniłem sprzęgło na TEC Evo Racing z czerwonymi sprężynkami Hebo i taki zestaw mogę polecić każdemu ! Poprawa startu jest bardzo mocna, poprzednio miałem seryjne sprzęgło z czerwonymi hebo i skuter miał muła 0-10km/h, a teraz nie ma wcale - start jest z bardzo wysokich obrotów :)

Wymienię to dyszę główną i mam nadzieję, że w końcu będzie odpowiednio wyregulowany.