Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Gaśnie na niskich

Dodane przez valavme dnia 14-02-2012 20:18
#1

Witam mam problem z wyregulowaniem motorka, a dokładnie to na wysokich i średnich obrotach chodzi normalnie i jedzie ok ale gdy juz puszczę gaz to pochodzi 5-10 sec i gaśnie (obroty wolniej wolniej i zdycha) świeca kawa z mlekiem jak na średnich i wysokich chozdi a jak na niskich to mokra (Czy to może być wina króćca? bo mam taki samoróbke) Gaźnik to dellotro 17,5 jakby co od p/g

2 problem polega na tym że gdy mam włączone kierunki i wcisne hamules-stop to kier kierunki przestaja migać co to może być pomocy :/

Edytowane przez valavme dnia 14-02-2012 20:33

Dodane przez roogat dnia 14-02-2012 20:47
#2

Jeśli króciec jest szczelny to samoróbka nie robi problemów.

Edytowane przez roogat dnia 14-02-2012 20:47

Dodane przez Aroni dnia 14-02-2012 20:48
#3

Sprawdź rozmiar dyszy biegu jałowego, może być za duża i go zalewa na wolnych.

Co do drugiego problemu, to moze masz jakieś przetarcia na kablach czy coś jest nie tak i robi się zwarcie jak wciskasz ten hamulec. Innych możliwości za bardzo nie ma i ta jest najbardziej prawdopodobna.
Sprawdź te rzeczy i najwyżej dalej pomyślimy.

Jakby króciec był nieszczelny, to były by problemy w całym zakresie obrotów, na które w ogóle nie chciał by się wkręcać...

Edytowane przez Aroni dnia 14-02-2012 20:50

Dodane przez roogat dnia 14-02-2012 20:51
#4

No tak nie pomyślałem sorka :/ Ale dzisiaj jakoś wyłączony jestem :/

Dodane przez valavme dnia 14-02-2012 20:53
#5

króciec jest szczelny ale ma taki rowek jakby bo jest metal na metal guma nasadzona i potem gaźnik wciśnięty w gumę :) i ten gaźnik nie dostaje do tego metalu i tam jest taki rowek. dysza wolnych obrotów ma rozmiar 32

Dodane przez Aroni dnia 14-02-2012 20:59
#6

Dysza ok. Masz ssanie ręczne czy automat? Nie zacięło się przypadkiem?

Dodane przez valavme dnia 16-02-2012 13:41
#7

ssanie automat nie wiem czy nie zacięło się wcześniej miałem problemy z zamarzaniem tego gaźnika podczas jazdy-przepustnica zsamarzała.A ssanie da się kupić ręczne? znaczy sam ten tłoczek i obudowe bo linke to bym znalazł.a jak sprawdzić czy ssanie działa? możliwe że kable są źle podłączone bo byly one odcinane i lutowane inne Czekam na dalsze wypowiedzi

Edit: Pomoże ktoś??

Dodane przez roogat dnia 16-02-2012 14:18
#8

http://sklep.miel...4b216238fd

Dodane przez Aroni dnia 16-02-2012 17:13
#9

Możesz dokupić manualne ssanie, albo te przerobić jak chcesz. A jak chcesz sprawdzić, czy działa, to podłączasz pod akumulator i po paru min powinien tłoczek się wysunąć. Ja bym to rozebrał, przedmuchał wszystkie dysze i kanaliki, sprawdził te ssanie i poskładał.

Dodane przez valavme dnia 17-02-2012 21:00
#10

wczoraj po przejażdzce zdjąłem filt powietrza i ręce mi opadły co tam zobaczyłem po prostu gaźnik od środka zamarźnięty taki szron osadzony i dziurki te prawie pozamarzane... a te manualne ssanie taniej sie nie kupi, i ten mój gaźnik to nie PHBN tylko PHVA?

Pomoże ktoś??

Dodane przez valavme dnia 18-02-2012 19:14
#11

Problem rozwiązany był urwany kabelek od ssania i przez to zalewało go, można dokupić ssanie manualne phva?