Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Gaśnie na niskich
Dodane przez valavme dnia 14-02-2012 20:18
#1
Witam mam problem z wyregulowaniem motorka, a dokładnie to na wysokich i średnich obrotach chodzi normalnie i jedzie ok ale gdy juz puszczę gaz to pochodzi 5-10 sec i gaśnie (obroty wolniej wolniej i zdycha) świeca kawa z mlekiem jak na średnich i wysokich chozdi a jak na niskich to mokra (Czy to może być wina króćca? bo mam taki samoróbke) Gaźnik to dellotro 17,5 jakby co od p/g
2 problem polega na tym że gdy mam włączone kierunki i wcisne hamules-stop to kier kierunki przestaja migać co to może być pomocy :/
Edytowane przez valavme dnia 14-02-2012 20:33
Dodane przez roogat dnia 14-02-2012 20:47
#2
Jeśli króciec jest szczelny to samoróbka nie robi problemów.
Edytowane przez roogat dnia 14-02-2012 20:47
Dodane przez Aroni dnia 14-02-2012 20:48
#3
Sprawdź rozmiar dyszy biegu jałowego, może być za duża i go zalewa na wolnych.
Co do drugiego problemu, to moze masz jakieś przetarcia na kablach czy coś jest nie tak i robi się zwarcie jak wciskasz ten hamulec. Innych możliwości za bardzo nie ma i ta jest najbardziej prawdopodobna.
Sprawdź te rzeczy i najwyżej dalej pomyślimy.
Jakby króciec był nieszczelny, to były by problemy w całym zakresie obrotów, na które w ogóle nie chciał by się wkręcać...
Edytowane przez Aroni dnia 14-02-2012 20:50
Dodane przez roogat dnia 14-02-2012 20:51
#4
No tak nie pomyślałem sorka :/ Ale dzisiaj jakoś wyłączony jestem :/
Dodane przez valavme dnia 14-02-2012 20:53
#5
króciec jest szczelny ale ma taki rowek jakby bo jest metal na metal guma nasadzona i potem gaźnik wciśnięty w gumę :) i ten gaźnik nie dostaje do tego metalu i tam jest taki rowek. dysza wolnych obrotów ma rozmiar 32
Dodane przez Aroni dnia 14-02-2012 20:59
#6
Dysza ok. Masz ssanie ręczne czy automat? Nie zacięło się przypadkiem?
Dodane przez valavme dnia 16-02-2012 13:41
#7
ssanie automat nie wiem czy nie zacięło się wcześniej miałem problemy z zamarzaniem tego gaźnika podczas jazdy-przepustnica zsamarzała.A ssanie da się kupić ręczne? znaczy sam ten tłoczek i obudowe bo linke to bym znalazł.a jak sprawdzić czy ssanie działa? możliwe że kable są źle podłączone bo byly one odcinane i lutowane inne Czekam na dalsze wypowiedzi
Edit: Pomoże ktoś??
Dodane przez Aroni dnia 16-02-2012 17:13
#9
Możesz dokupić manualne ssanie, albo te przerobić jak chcesz. A jak chcesz sprawdzić, czy działa, to podłączasz pod akumulator i po paru min powinien tłoczek się wysunąć. Ja bym to rozebrał, przedmuchał wszystkie dysze i kanaliki, sprawdził te ssanie i poskładał.
Dodane przez valavme dnia 17-02-2012 21:00
#10
wczoraj po przejażdzce zdjąłem filt powietrza i ręce mi opadły co tam zobaczyłem po prostu gaźnik od środka zamarźnięty taki szron osadzony i dziurki te prawie pozamarzane... a te manualne ssanie taniej sie nie kupi, i ten mój gaźnik to nie PHBN tylko PHVA?
Pomoże ktoś??
Dodane przez valavme dnia 18-02-2012 19:14
#11
Problem rozwiązany był urwany kabelek od ssania i przez to zalewało go, można dokupić ssanie manualne phva?