Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Kompresja 8 bar

Dodane przez lilo538 dnia 04-11-2011 22:12
#1

Witam wszystkich . Mam problem z kataną ciężko odpala na zimnym silniku , na rozrusznik nie da się odpalić muszę ją kopać z 20 razy żeby odpaliła . Gdy silnik jest rozgrzany to pali narmalnie na rozrusznik . Jak jadę w dwóch to katana nawet nie przekroczy 50 km/h/. Myślice że to będzie przez kompresje ,mechanik powiedział że to jest jeszcze wystarczająca kompresja i powinien normalnie na rozrusznik odpalać . W katanie jest jakiś chiński tłok za 30 zł

Jak wymienię tłok na nowy meteora to kompresja się zwiększy czy muszę robić szlif cylka ?

Dodane przez Aroni dnia 04-11-2011 22:27
#2

A skąd mamy wiedzieć...? Jeśli gładź cylka jest dobra, a tylko pierścienie zużyte, to wymiana całego tłoka załatwi sprawę. W przeciwnym wypadku potrzebny będzie szlif. Ściągnij cylek i obadaj jak to wygląda.
No i przy 8 barach to faktycznie mogą już być problemy z odpalaniem...

Edytowane przez Aroni dnia 04-11-2011 22:27

Dodane przez Wojtek007 dnia 04-11-2011 22:33
#3

obawiam się że też mnie to czeka;/
po prostu się służyło

Dodane przez qscvbe dnia 04-11-2011 22:41
#4

to raczej sprawa cylka, też tak miałem. Najpierw przestał odpalać na zimnym z rozrusznika, na ciepłym było ok, potem już tylko kopniak ( zawsze zapalił za 1 razem) :)

Dodane przez Dandusiek dnia 04-11-2011 22:53
#5

Niby 8 barów to dobra kompresja, no ale jednak coś może być nie tak? jaki v-max miałeś na początku sam a jaki teraz masz, myślę ze to kwestia szlifu albo wymiana tego tłoka. Miałem podobnie ale miałem z 5,5 barów tylko i ciężko było pod górkę iwgl.

Dodane przez lilo538 dnia 04-11-2011 23:02
#6

na początku 90km/h a teraz 75 km/h na 4 gramowych rolkach

Dodane przez kefir95_95 dnia 04-11-2011 23:21
#7

eee chłopie masz prawie dwu krotną moją kompresję:D

ja ostatnio mierzyłem i mam 4,87bar:D rozrusznik kręci ale nie zakręci, a jak kopię to muszę pełny gaz i kopać szybko dopóki nie wskoczy na obroty:D

pod górę to muszę się porządnie rozpędzać ale i tak później strasznie zwalnia i ledwo jedzie:D ale na prostej jak i samemu tak i w trzy osoby 70km/h tylko że dłużej się rozpędza:D słaby V-max przez cylek przez gaźnik którego nie dam rady już wyregulować(wymiana) brak okładzin na sprzęgle(wymiana) progi na wariatorze(wymiana) wgniotki na wydechu(rozcinanie klepanie spawanie) i do nie dawna pasek, ale już zmieniłem:D