Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Twist Control

Dodane przez qscvbe dnia 20-08-2011 10:27
#1

Miał to ktoś w katanie i czy w ogóle da się to założyć?? Czytałem że da radę zrobić samemu, ale nie wiem jak się do tego zabrać:O Proszę o opinie tych co mieli z tym styczność:)

Dodane przez speedy1wrx dnia 20-08-2011 12:22
#2

http://skuterypol...ad_id=2734


O to Ci chodziło ??
Linki podajemy w URL

Edytowane przez Kamilksc dnia 20-08-2011 13:28

Dodane przez szymonkopa dnia 20-08-2011 14:19
#3

Musisz kupic oslonke od innego korektora bo w morinni nie ma tego wygiencia zeby kukli się trzymały albo poprostu kupic wianuszek na wymiar

Dodane przez Bolek dnia 21-08-2011 00:06
#4

czytałem troche na ten temat i opinie są podzielone :) Niby to działa zamieszcze tutorial i w sumie zastanowie się czy nie spróbować zrobić takie coś w morini bo ten twist control kosztuje na allegro ponad 80 zł :)

http://www.youtub...ZwfijG92i8

Edytowane przez Bolek dnia 21-08-2011 00:07

Dodane przez Kamilksc dnia 21-08-2011 11:46
#5

Kolega z inne forum też sam sobie to zrobił i tak się o tym wypowiada
Jak się przejechałem to normalne odleciałem..przyspieszenie jest mega...i zredukowały się malutkie dołki...Polecam na przyszłość bo sie na prawdę opłaca!!
Myślę, że się opłaca to zrobić bo praktycznie nic to nie kosztuje :)

Dodane przez kefir95_95 dnia 21-08-2011 12:12
#6

a mi się wydaje że to działa jak twardsza centralka:D

Dodane przez Aroni dnia 21-08-2011 12:31
#7

No kefir masz rację, taka modyfikacja zadziała po części jak wymiana centralki na twardszą. Ale ma też drugie zadanie; jak wiadomo jeden talerz korektora przy rozszerzaniu się musi się obrócić o pewny kąt, a to powoduje straty energii przez dodaktowe tarcie na pasku, oraz przez skręcanie się sprężyny. No i właśnie dzieki temu wynalazkowi centrala się przynajmniej nie skręca, a to mniejsze obciążenie dla silnika i dodatkowa moc;] Oczywiście to nic wielkiego, ale zawsze coś;)
Więc zasadniczo jest to dobre, ale nie jedna osoba miała problem z wypadającymi kulkami. Dla tego żeby to zrobić, trzeba by mieć takie bieżnie, aby całe kulki były nimi zasłonięte. Nie pamiętam już jak to wygląda w naszych katanach i czy da rade to zrobić...

Edytowane przez Aroni dnia 21-08-2011 12:32

Dodane przez qscvbe dnia 21-08-2011 13:37
#8

no chodzi mi właśnie o to czy w naszym sprzęgle da się to zastosować?

Dodane przez lilo538 dnia 22-08-2011 10:15
#9

Ja w moim oryginalnym sprzęgle miałem taki rowek ale jak kupiłem z innej katany to już tego nie było , więc zależy to chyba od wersji katany.

Dodane przez Wojtek007 dnia 22-08-2011 11:08
#10

A bez kulek by nie dało rady?

Dodane przez Bolek dnia 22-08-2011 11:47
#11

jak bez kulek? to co ty chcesz tam walce włożyć ?? na czymś to musi się kręcić ;)

Dodane przez qscvbe dnia 22-08-2011 12:03
#12

jak coś to moja kasia jest z 2001r, WR ay 50 :)

Dodane przez Wojtek007 dnia 22-08-2011 12:05
#13

no żeby korektorem a sprężynę dać jakąś podkładkę grubsza i tak jeździć ;]

Dodane przez Bolek dnia 22-08-2011 12:27
#14

ale podkładkę dać to bez sensu. Chodzi właśnie o te kulki żeby się kręciła sprężyna na nich. Wtedy odciąża się napęd

Dodane przez Wojtek007 dnia 22-08-2011 18:56
#15

aaa:D ale jest ryzyko że te kulki wypadną czy jak?

Dodane przez qscvbe dnia 22-08-2011 19:03
#16

tak, jest ryzyko, że wypadną kulki i narobią "kuku" w przekładni, chyba, że kulki zakryjesz podkładką:) to wyczytałem na mielochu, ale pytam czy w katanowym sprzęgle da się to włożyć??

Dodane przez lilo538 dnia 22-08-2011 23:14
#17

qscvbe u ciebie powinno być miejsce w kolektorze na kulki , mam tą samą wersje co ty z tego samego roku i miałem tam taki rowek na kulki.

Dodane przez qscvbe dnia 23-08-2011 07:04
#18

lilo538 leci pomógł:)