Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: cylinder arisal 50

Dodane przez pimpek11 dnia 19-08-2011 09:17
#1

witam czy ktoś z forrum posiada arisala sporta 50 jak on sie sprawuje opłaca się go kupić ?? ile wytrzyma??

Dodane przez k4t4n4 dnia 19-08-2011 09:52
#2

może i nie miałem stycznosci ale na 100% wolałbym dołozyć chyba 30 zł i kupic 70ccm ;p ogólnie airsale to bdb cylki są aluminiowe kryte nikasilem co świadzczy o tym że mogą robić duże przebiegi ;p

Dodane przez pimpek11 dnia 19-08-2011 10:02
#3

k4t4n4 wież mi chodzi o wytrzymałoś a do tego nie muszę zmieniać łożysk ani wału a do 70 już tak a tu nie czy też muszę ??nie chcę 70 ponieważ będzie wicej palił a na tym ile będzie wiecej palił

Dodane przez k4t4n4 dnia 19-08-2011 10:42
#4

no to włóż 50 ccm na 100% będzie dużo mocniejszy od serji i dłużej wytrzymie ;p a do 70ccm wystarczy zmienić łozyska na igiełkowe koszt 10 zł + większą dysz tez koszt ok 10 zł ;p spalanie na nie zmienionym gaziorsz tylko na samej dyszy wyniesie ok 6,5-7l więc to nie az tak dużo a jak zobaczysz jaką moc osiągniesz to wierz mi żałowac nie bedziesz ;p

Edytowane przez k4t4n4 dnia 19-08-2011 10:43

Dodane przez pimpek11 dnia 19-08-2011 11:18
#5

no ale na 50 nie spali dużo więcej jak na serii
to opołaca sie wziąść tą 50 bo mi niezależy dużo na mocy

Dodane przez k4t4n4 dnia 19-08-2011 14:10
#6

no to bierz 50 ccm ;p

Dodane przez Wojtek007 dnia 19-08-2011 15:48
#7

No nie wiem bo jak masz te 50cc, które maja po 7-9 koni to na pewno będzie palił więcej bo z czegoś ta moc musi być

Dodane przez mati23 dnia 19-08-2011 17:24
#8

Z 50ccm nie ma dużego wyboru, jak masz LC to kup od razu 70ccm.

Dodane przez Aroni dnia 19-08-2011 17:57
#9

Lepsze są 70ccm niż 50ccm. Z 70ccm możesz wyciągnąć taką samą moc jak z tej 50ccm (logika), ale przy czym obciążenia cylka i tłoka będą mniejsze, bo rozkładają się na większe powierzchnie, a co za tym idzie cylek wytrzyma więcej.(a o to Ci chodzi) Poruszając kwestię spalania, to wystarczy dobra regulacja, a spalisz z tą 70cc tyle samo co na 50ccm. No i zawsze masz zapas mocy w zanadrzu, więc gdy przyjdzie ochota, to regulujesz na nowo i śmigasz.

Z innej paki; pimpek, prosisz się o bana przez swoje zachowanie na forum.

Edytowane przez Aroni dnia 19-08-2011 17:57

Dodane przez pimpek11 dnia 19-08-2011 18:22
#10

wież co jak m jechała katana 80 niech tyle jedzie najwyżej będe na tkiech obrotach jeździił i dużo nie spali ?? I WAŁ SERIA WYTRZYMA BĘDĘ jeździł na takich obrotach jak wtedy i nic się z wałem nie stanie ln p na malossim 70 będzie więcej trochę palił jak na arisalu 50 bo jest mniejszy

Edytowane przez pimpek11 dnia 19-08-2011 18:26

Dodane przez k4t4n4 dnia 19-08-2011 20:50
#11

Qrwa włoż łozsyka igiłekowe tak 70ccm będzie palił od 50ccm wiecej tyle że to róznica ok 0,5 litra a tak jak aroni napisął lepiej miec zapas mocy pod reką a jak ci 80 km/h odpowiada do kup se seryjny cylinder !

Dodane przez kefir95_95 dnia 19-08-2011 21:09
#12

albo zrób szlif jak tak bardzo chcesz się blisko serii trzymać...

70cc wkładasz tylko sporta i zakładasz łożyska wzmacniane skf c4, troszkę większą dyszę, gasboxa ew. stożek i masz w c[cenzura] mocy a jak nie będziesz go żyłował to i będzie żywotny silnik i będzie mało palił...

ja chyba będę wkładał narazie jakąś 70cc tylko sporta łożyska skf c4 stożek gasboxa, pobawię się z przełożeniami żeby koło się normalnie kręciło i do tego wszystkiego będę zakładał gaźnik dellorto 12mm od yamahy aerox ze ssaniem ręcznym i nie będzie mi więcej palić a dobrze wyreguluję i będzie moc...
przez zimę się pobawię w lepszy wydech wał top racing evo ng i jakiś napęd i starczy:D

Edytowane przez kefir95_95 dnia 19-08-2011 21:11

Dodane przez pimpek11 dnia 19-08-2011 22:43
#13

http://sklep.miel...e3da256245 spasi on do katany stara buda lc 2005 rok ?? wybrałem tego arisalka:)

Dodane przez kefir95_95 dnia 19-08-2011 23:11
#14

po pierwsze "spasi", a po drugie to mówiłem Ci już nie raz że stare budy nigdy nie były 2005:@

Dodane przez KatanaFS dnia 19-08-2011 23:38
#15

ogólnie co do wału to przy sporcie 70cm nie trzeba nic wymienić jeśli masz dobry wał bez luzów i w idealnym stanie , katana moim zdaniem ma bardzo mocne wały , mówie ewentualnie łożyska wzmacniane a jak wał jest bez luzów i jak nowy to nie potrzeba nic zmieniać

Dodane przez k4t4n4 dnia 20-08-2011 09:13
#16

spasuje ten cylinder ale będziesz załowac bo będzie podobne spalanie przy tej 50ccm jak i przy 70ccm ... różnica ok 0,5l.... pomyśl czy warto tą 50ccm ...

Edytowane przez k4t4n4 dnia 20-08-2011 09:13

Dodane przez valavme dnia 20-08-2011 10:23
#17

Ja też bym wolał dołożyć parę zł i kupić 70

Dodane przez pimpek11 dnia 20-08-2011 23:10
#18

biorę arisalka sporta 50

Dodane przez k4t4n4 dnia 20-08-2011 23:14
#19

bo jestes ciula ale zresztą sam sie przekonasz ;p


Bolek: Sam jesteś ciula :/ do kolegów sobie tak mówić !! Jego wybór jaki cylek sobie wsadzi a ty nie musisz odrazu cisnąć bo w końcu dostaniesz bana i wyjdzie kto jest ciulem

Edytowane przez Bolek dnia 20-08-2011 23:59

Dodane przez pimpek11 dnia 21-08-2011 00:46
#20

arisale 50 są bardzo dobre ale cię zjechał od 20 osób usłyszałem że woleli by 70 ale mówili że arisalek jest bardzo dobrym cylkiem z czym się przekonam ??

Edytowane przez pimpek11 dnia 21-08-2011 00:47

Dodane przez k4t4n4 dnia 21-08-2011 08:01
#21

k4t4n4 napisał/a:
bo jestes ciula ale zresztą sam sie przekonasz ;p


Bolek: Sam jesteś ciula :/ do kolegów sobie tak mówić !! Jego wybór jaki cylek sobie wsadzi a ty nie musisz odrazu cisnąć bo w końcu dostaniesz bana i wyjdzie kto jest ciulem



Dobra ale japierdziele pyta o rade to koledzy mu doradzaja a ten swoje.... to na co my się wypowiadamy tak spytam z ciekawosci?

Dodane przez mati23 dnia 21-08-2011 09:40
#22

Na to żeby robił z kogoś idiotów :D

Dodane przez pimpek11 dnia 21-08-2011 10:51
#23

ale mówiliście że arisal 50 też jest bardzo wytrzymały ale ma mniej mocy więc wybralem arisalka

Dodane przez k4t4n4 dnia 21-08-2011 10:56
#24

a airsal 70 to nie airsal? dobra ja juz sie w tym temacie nie wypowaidam bo mnie zaraz tu szlak trafi wszyscy ci piszą 70 nie bedzie dużo więcej palić a mocy więcej bedziesz miec i zrobi wiekszy przebieg niż 50ccm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dodane przez pimpek11 dnia 21-08-2011 11:03
#25

50 jak nie będę na najwyższych obrotach jeździł to więcej jak 70 cmm przejade każde 0,5 litra się liczy

Dodane przez kefir95_95 dnia 21-08-2011 11:43
#26

no właśnie gó*wno prawda...
jak masz 70cc i nie zmieniasz gaźnika na większy to przy jeździe 50km/h powinien mniej spalić jak 50cc albo nawet tyle samo bo masz niższe obroty przy tej prędkości to jedno a drugie to nie ważne jak jeździsz to i tak więcej przejedziesz 70cc bo airsal 50cc jest bardzo wysiloną jednostką i będzie się bardzo wysilał żeby wygenerować tą moc którą ma a airsal 70cc nie jest wiele mocniejszy(ale zawsze coś) ale ma większy tłok i pierścienie przez co ta moc rozchodzi się na większą powierzchnię i łatwiej jest mu ją wygenerować a jak go nie będziesz katował to nawet 40000km na nim zrobisz... TYLE Z MOJEJ STRONY BO I TAK WEŹMIESZ AIRSALA 50CC BO TOBIE SIĘ NIE DA PRZEGADAĆ...

Dodane przez pimpek11 dnia 21-08-2011 12:33
#27

będę docierał dobrze jeździł więcej po dotarciu jak 85 nie będę najpierw na srii wale i łożyskach docieram a puźniej wzmacniany wał i rura a ty kefir sam masz teca hq który jest 3 razy słabszy i mniej wytrzymalszy

Dodane przez Aroni dnia 21-08-2011 12:48
#28

Ale kefir się zna i dobrze Ci napisał... Nie wiem po chu.. się pytasz, jak każdy Ci pisze 70cc i wymienia jego zalety, a Ty swoje i chcesz i tak 50cc. Zresztą róbta jak chceta, nie ja tym będę jeździł więc jeb.ie mnie to. Nie ma co ciągnąć tego tematu. Zamykam.