Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: cylinder arisal 50
Dodane przez pimpek11 dnia 19-08-2011 09:17
#1
witam czy ktoś z forrum posiada arisala sporta 50 jak on sie sprawuje opłaca się go kupić ?? ile wytrzyma??
Dodane przez k4t4n4 dnia 19-08-2011 09:52
#2
może i nie miałem stycznosci ale na 100% wolałbym dołozyć chyba 30 zł i kupic 70ccm ;p ogólnie airsale to bdb cylki są aluminiowe kryte nikasilem co świadzczy o tym że mogą robić duże przebiegi ;p
Dodane przez pimpek11 dnia 19-08-2011 10:02
#3
k4t4n4 wież mi chodzi o wytrzymałoś a do tego nie muszę zmieniać łożysk ani wału a do 70 już tak a tu nie czy też muszę ??nie chcę 70 ponieważ będzie wicej palił a na tym ile będzie wiecej palił
Dodane przez k4t4n4 dnia 19-08-2011 10:42
#4
no to włóż 50 ccm na 100% będzie dużo mocniejszy od serji i dłużej wytrzymie ;p a do 70ccm wystarczy zmienić łozyska na igiełkowe koszt 10 zł + większą dysz tez koszt ok 10 zł ;p spalanie na nie zmienionym gaziorsz tylko na samej dyszy wyniesie ok 6,5-7l więc to nie az tak dużo a jak zobaczysz jaką moc osiągniesz to wierz mi żałowac nie bedziesz ;p
Edytowane przez k4t4n4 dnia 19-08-2011 10:43
Dodane przez pimpek11 dnia 19-08-2011 11:18
#5
no ale na 50 nie spali dużo więcej jak na serii
to opołaca sie wziąść tą 50 bo mi niezależy dużo na mocy
Dodane przez k4t4n4 dnia 19-08-2011 14:10
#6
no to bierz 50 ccm ;p
Dodane przez Wojtek007 dnia 19-08-2011 15:48
#7
No nie wiem bo jak masz te 50cc, które maja po 7-9 koni to na pewno będzie palił więcej bo z czegoś ta moc musi być
Dodane przez mati23 dnia 19-08-2011 17:24
#8
Z 50ccm nie ma dużego wyboru, jak masz LC to kup od razu 70ccm.
Dodane przez Aroni dnia 19-08-2011 17:57
#9
Lepsze są 70ccm niż 50ccm. Z 70ccm możesz wyciągnąć taką samą moc jak z tej 50ccm (logika), ale przy czym obciążenia cylka i tłoka będą mniejsze, bo rozkładają się na większe powierzchnie, a co za tym idzie cylek wytrzyma więcej.(a o to Ci chodzi) Poruszając kwestię spalania, to wystarczy dobra regulacja, a spalisz z tą 70cc tyle samo co na 50ccm. No i zawsze masz zapas mocy w zanadrzu, więc gdy przyjdzie ochota, to regulujesz na nowo i śmigasz.
Z innej paki; pimpek, prosisz się o bana przez swoje zachowanie na forum.
Edytowane przez Aroni dnia 19-08-2011 17:57
Dodane przez pimpek11 dnia 19-08-2011 18:22
#10
wież co jak m jechała katana 80 niech tyle jedzie najwyżej będe na tkiech obrotach jeździił i dużo nie spali ?? I WAŁ SERIA WYTRZYMA BĘDĘ jeździł na takich obrotach jak wtedy i nic się z wałem nie stanie ln p na malossim 70 będzie więcej trochę palił jak na arisalu 50 bo jest mniejszy
Edytowane przez pimpek11 dnia 19-08-2011 18:26
Dodane przez k4t4n4 dnia 19-08-2011 20:50
#11
Qrwa włoż łozsyka igiłekowe tak 70ccm będzie palił od 50ccm wiecej tyle że to róznica ok 0,5 litra a tak jak aroni napisął lepiej miec zapas mocy pod reką a jak ci 80 km/h odpowiada do kup se seryjny cylinder !
Dodane przez kefir95_95 dnia 19-08-2011 21:09
#12
albo zrób szlif jak tak bardzo chcesz się blisko serii trzymać...
70cc wkładasz tylko sporta i zakładasz łożyska wzmacniane skf c4, troszkę większą dyszę, gasboxa ew. stożek i masz w c[cenzura] mocy a jak nie będziesz go żyłował to i będzie żywotny silnik i będzie mało palił...
ja chyba będę wkładał narazie jakąś 70cc tylko sporta łożyska skf c4 stożek gasboxa, pobawię się z przełożeniami żeby koło się normalnie kręciło i do tego wszystkiego będę zakładał gaźnik dellorto 12mm od yamahy aerox ze ssaniem ręcznym i nie będzie mi więcej palić a dobrze wyreguluję i będzie moc...
przez zimę się pobawię w lepszy wydech wał top racing evo ng i jakiś napęd i starczy:D
Edytowane przez kefir95_95 dnia 19-08-2011 21:11
Dodane przez kefir95_95 dnia 19-08-2011 23:11
#14
po pierwsze "spasi", a po drugie to mówiłem Ci już nie raz że stare budy nigdy nie były 2005:@
Dodane przez KatanaFS dnia 19-08-2011 23:38
#15
ogólnie co do wału to przy sporcie 70cm nie trzeba nic wymienić jeśli masz dobry wał bez luzów i w idealnym stanie , katana moim zdaniem ma bardzo mocne wały , mówie ewentualnie łożyska wzmacniane a jak wał jest bez luzów i jak nowy to nie potrzeba nic zmieniać
Dodane przez k4t4n4 dnia 20-08-2011 09:13
#16
spasuje ten cylinder ale będziesz załowac bo będzie podobne spalanie przy tej 50ccm jak i przy 70ccm ... różnica ok 0,5l.... pomyśl czy warto tą 50ccm ...
Edytowane przez k4t4n4 dnia 20-08-2011 09:13
Dodane przez valavme dnia 20-08-2011 10:23
#17
Ja też bym wolał dołożyć parę zł i kupić 70
Dodane przez pimpek11 dnia 20-08-2011 23:10
#18
biorę arisalka sporta 50
Dodane przez k4t4n4 dnia 20-08-2011 23:14
#19
bo jestes ciula ale zresztą sam sie przekonasz ;p
Bolek: Sam jesteś ciula :/ do kolegów sobie tak mówić !! Jego wybór jaki cylek sobie wsadzi a ty nie musisz odrazu cisnąć bo w końcu dostaniesz bana i wyjdzie kto jest ciulem
Edytowane przez Bolek dnia 20-08-2011 23:59
Dodane przez pimpek11 dnia 21-08-2011 00:46
#20
arisale 50 są bardzo dobre ale cię zjechał od 20 osób usłyszałem że woleli by 70 ale mówili że arisalek jest bardzo dobrym cylkiem z czym się przekonam ??
Edytowane przez pimpek11 dnia 21-08-2011 00:47
Dodane przez k4t4n4 dnia 21-08-2011 08:01
#21
k4t4n4 napisał/a:
bo jestes ciula ale zresztą sam sie przekonasz ;p
Bolek: Sam jesteś ciula :/ do kolegów sobie tak mówić !! Jego wybór jaki cylek sobie wsadzi a ty nie musisz odrazu cisnąć bo w końcu dostaniesz bana i wyjdzie kto jest ciulem
Dobra ale japierdziele pyta o rade to koledzy mu doradzaja a ten swoje.... to na co my się wypowiadamy tak spytam z ciekawosci?
Dodane przez mati23 dnia 21-08-2011 09:40
#22
Na to żeby robił z kogoś idiotów :D
Dodane przez pimpek11 dnia 21-08-2011 10:51
#23
ale mówiliście że arisal 50 też jest bardzo wytrzymały ale ma mniej mocy więc wybralem arisalka
Dodane przez k4t4n4 dnia 21-08-2011 10:56
#24
a airsal 70 to nie airsal? dobra ja juz sie w tym temacie nie wypowaidam bo mnie zaraz tu szlak trafi wszyscy ci piszą 70 nie bedzie dużo więcej palić a mocy więcej bedziesz miec i zrobi wiekszy przebieg niż 50ccm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dodane przez pimpek11 dnia 21-08-2011 11:03
#25
50 jak nie będę na najwyższych obrotach jeździł to więcej jak 70 cmm przejade każde 0,5 litra się liczy
Dodane przez kefir95_95 dnia 21-08-2011 11:43
#26
no właśnie gó*wno prawda...
jak masz 70cc i nie zmieniasz gaźnika na większy to przy jeździe 50km/h powinien mniej spalić jak 50cc albo nawet tyle samo bo masz niższe obroty przy tej prędkości to jedno a drugie to nie ważne jak jeździsz to i tak więcej przejedziesz 70cc bo airsal 50cc jest bardzo wysiloną jednostką i będzie się bardzo wysilał żeby wygenerować tą moc którą ma a airsal 70cc nie jest wiele mocniejszy(ale zawsze coś) ale ma większy tłok i pierścienie przez co ta moc rozchodzi się na większą powierzchnię i łatwiej jest mu ją wygenerować a jak go nie będziesz katował to nawet 40000km na nim zrobisz... TYLE Z MOJEJ STRONY BO I TAK WEŹMIESZ AIRSALA 50CC BO TOBIE SIĘ NIE DA PRZEGADAĆ...
Dodane przez pimpek11 dnia 21-08-2011 12:33
#27
będę docierał dobrze jeździł więcej po dotarciu jak 85 nie będę najpierw na srii wale i łożyskach docieram a puźniej wzmacniany wał i rura a ty kefir sam masz teca hq który jest 3 razy słabszy i mniej wytrzymalszy
Dodane przez Aroni dnia 21-08-2011 12:48
#28
Ale kefir się zna i dobrze Ci napisał... Nie wiem po chu.. się pytasz, jak każdy Ci pisze 70cc i wymienia jego zalety, a Ty swoje i chcesz i tak 50cc. Zresztą róbta jak chceta, nie ja tym będę jeździł więc jeb.ie mnie to. Nie ma co ciągnąć tego tematu. Zamykam.