Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Kupno Katany pytaniaa pomocy pls o szybką odp.

Dodane przez nazwisko1 dnia 03-08-2011 22:23
#1

Chce kupic tą katanę http://otomoto.pl...57201.html
Sprzedający mówi ze jest ona zablokowana i jedzie 65km/h
czy jest ona blokowana na przelozeniach czy wytarczy zmienic tlumik?
z tego co przeczytalem to wersja Movistar nie jest blokowana na przełozeniach a ta ma takie naklejki
nigdy nie mialem do czynienia z suzuki tylko z peugeotami na co zwracac uwagę przy kupnie?

Z góry przepraszam za bledy to mój pierwszy post

Linki podajemy w url !! [url] LINK [/url] ogarnij swoją ortografię bo długo na forum nie pobędziesz !!

Edytowane przez Kamilksc dnia 04-08-2011 22:55

Dodane przez k4t4n4 dnia 03-08-2011 22:33
#2

hmm więc tak no z tego co ja słyszałem to movistary nie były blokowane na przełozeniach ;p na co zwracac ogólnie pierwsze co jak przyjedziesz nim go zapalisz sprawdz czy jest ciepły bo gosciu mógł go zagrzac żeby lepiej zapalał a potem porzyjedziesz do domu i lipa katana odpala dopiero po pół godz kopania (ja tak miałem...) głównie chodzi o kompresje bo przecierz nie bedziez rozkrecac przy nim pokrywy żeby np zobaczyc stan rolek ;p

Dodane przez Dandusiek dnia 03-08-2011 22:53
#3

Jeżeli ma blokowane przełożenia to wymiana przełożeń się kłania a po ten tuning jeśli chcesz coś z nią robić :) Posprawdzaj czy dobrze idzie bo może jest przytarty z lekka i to co UP.

Dodane przez Bolek dnia 03-08-2011 23:04
#4

do tego widzę że ma zamontowany wydech LeoVince Tourning (lepszy od serii) :) pewnie jest zablokowana na wariu, króćcu i sprawdź co z wydechem. Zobacz jak się wkręca na obroty. Pooglądaj plastiki czy nie są spawane, czy silnik równo pracuje :) jak mialeś skuter to bd wiedział o czym mowa

Dodane przez nazwisko1 dnia 03-08-2011 23:13
#5

podobno plastiki są w stanie idealnym ani jednej ryski czyli napewno ona nie jest blokowana na przełozeniach? ten tlumik cos daje? co moze byc jeszcze zablokowane?

Dodane przez Dandusiek dnia 03-08-2011 23:19
#6

Głownie katany jak mają mały v-max to jest to tłumik i przełożenia nic więcej, może i też od rolek zależy, coś by się zwiększył v-max gdybyś wstawił lżejsze - tylko bez przesady. Ale głownie to są tylko te dwie rzeczy plus do tego dochodzi regulacja gaźnika, ale to ogólnie i zawsze trzeba regulować :)

Dodane przez nazwisko1 dnia 04-08-2011 00:21
#7

to jezeli ona jest nie blokowana seryjnie na przelozeniach i ma inny tlumik to co moze byc winą takiego v maxa? Gosc mi powiedzial ze jest zablokowana i jedzie 65

Dodane przez kefir95_95 dnia 04-08-2011 00:26
#8

może być obejma na tulejce na wario...

Edytowane przez kefir95_95 dnia 04-08-2011 00:27

Dodane przez Dandusiek dnia 04-08-2011 01:40
#9

kefir95_95 napisał/a:
może być obejma na tulejce na wario...



Ta "blokada" nic nie robi tak naprawdę, nie sądzę żeby coś blokowało. Było coś na ten temat i wszyscy mówili, że to nie jest tak jak blokada przełożeń.

Dodane przez mat199222 dnia 04-08-2011 07:52
#10

Jedzie tylko 65 bo jest słaby tłumik i pewnie jeszcze jakieś blokady są a te przełożenia są tylko odblokowane a nie sa tuningowe i to też się liczy, przy zakupie zwróc uwagę na stan ogumienia i chłodnicy ale także klocki można sprawdzić zawsze będziesz miał do czego się przyczepić żeby pomarudzić i urwać cenę :)

Dodane przez nazwisko1 dnia 04-08-2011 15:25
#11

czyli co te przełozenia cos dają? jak sciągne pozostale blokady i zaloze sportowy tlumik bo rozbujam ją chociaz do tych 85? bo teraz to ona mnie nie zadawala bo na chinolu w serii jechalem 70-75 na prostej mierzone Aprilla RS
I ona jest na gazniku tak? powiedzcie mi jeszcze czy katany maja wskaznik temperatury czy tylko kontrolke jak juz jest za pózno na ratunek?

Dodane przez Dandusiek dnia 04-08-2011 17:34
#12

Tak przełożenia daja ci sporo masz zablokowane będziesz musiał kupic odblokowane od katany lub od Aprilli SR a najlepiej tuningowe to jakies Malossi plus Polini albo pierwotna Top rancing wystarczy z seria ODBLOKOWANĄ oczywiście. Jak odblokujesz przełożenia, założysz jakiś w miare dobry tłumik plus rolki jakieś dopasujesz i regulacja gaźnika pójdzie ci 80 w przybliżeniu do 85 tak jak mi kiedyś, teraz nie wiadomo bo na dotarciu 70cc. :)

Dodane przez Bolek dnia 04-08-2011 18:17
#13

No to dobra cena ;) kupisz jakiś lepszy tłumnik i odblokujesz ją później wario i bd Ci służyć i na vmax też nie bd narzekał ;)

Dodane przez nazwisko1 dnia 05-08-2011 21:13
#14

Bolek napisał/a:
No to dobra cena ;)

Sarkazm?;>

Damian0395 skoro jest to wersja movistar to jest odblokowana na przelozeniach to po co zmieniac?

Dodane przez Dandusiek dnia 05-08-2011 21:17
#15

@UP Nie jest sam pewny, jak sam widzisz sprzedawca pisze że przełożenia są zablokowane, może i akurat to movistar i zmieniona czacha z plastikami albo jakaś inna wersja która wyszła z zablokowanymi tak jak niektóre katany nowe budy to nie wyszły z 2x tarczę tylko 1, np cacek :)

Dodane przez nazwisko1 dnia 05-08-2011 21:28
#16

da sie jakos sprawdzic te przelożenia? on nie mowil ze zablokowana na przełożeniach tylko ogólnie

Dodane przez Dandusiek dnia 05-08-2011 21:30
#17

Oczywiście że się da, w tym pomoże ci ten poradnik :) wszystko jest tam opisane co i jak.

http://suzuki-kat...ad_id=2150

Dodane przez nazwisko1 dnia 05-08-2011 21:44
#18

ale sprzedający nie pozowli mi rozbierac skutera... moze jakies odglosy odczucia podczas jazdy?
Powiedzcie mi czy to wygląda na tą wersje tefelonica movistar? czy tylko tak wystylizowana? jakie są róznice miedzy serią?

Dodane przez adamek2114 dnia 05-08-2011 22:15
#19

to jak się tak obawiasz to zaprowadź na stacje kontroli pojazdów, zapłacisz może niecałe 100pln ale dokładnie ci go sprawdza,ale jak właściciel pozwoli ,ale myślę ze powinien jeśli chce go sprzedać a jak się nie zgodzi to go nawet nie bierz to pewnie ma coś do ukrycia;)

Dodane przez k4t4n4 dnia 05-08-2011 22:24
#20

powiedz mu wprost że chcesz sprawdzic tylko obroty dzwonem czy są blokowane przełozenia jeżeli będa blokowane to są 2 opcje
1.kupił wszytskie plastki movistar
2.kupił zablokowane przełozenia (chcoarz jak sobie pomysle to co za [cenzura] kupi zablokowane przełozenia;p)

a jeżeli nie bedzie sie chciał zgodzić to nawet sie ciś w nią bo tak jak pisali już koledzy zapewne bedzie cos kombinował ;p

Dodane przez Aroni dnia 05-08-2011 22:34
#21

Movistar różni się od serii tym, że ma naklejki i może mieć tam jakieś inne detale. Reasumując, nie ma żadnych istotnych różnic.
2 sprawa; nie jest regułą, żeby Movistary miał odblokowane przełożenia. W silnikach MORINI / Suzuki było kilka rodzajów przekładni, a konstruktorzy nie dbali jakoś szczegulnie o to, króry silnik do jakiej wersji włożyć. Tak więc nie ma co się kierować rodzajem przekładni.

Koledzy napisali Ci już na co warto zwrócić uwagę. Jeśli chodzi o silnik to przejedź się skuterem i zobacz jakie ma przyspieszenie i v-max i słuchaj czy nic w silniku nie stuka. To powinno Ci sporo powiedzieć czy warto to brać. No i warto też zajrzeć do przekładni i zrobić mały przegląd. Właściciel nie powinien mieć nic przeciwko.

Edytowane przez Aroni dnia 05-08-2011 22:37

Dodane przez Skuter95 dnia 05-08-2011 22:56
#22

ja mam movistara i jedzie mi 60km/h podejzewam ze ma blokade na gazniku. jesli masz niedaleko do podkarpackiego to napisz na skrzynke moze sie dogadamy

Dodane przez Dandusiek dnia 06-08-2011 01:50
#23

@UP Od kiedy na gaźniku jest jakaś blokada, hmm dziwne może coś zakładałeś, ja tylko słyszałem że może być miejszy np 14mm tak jak w seri a nie 17,5mm oczywiście przykładowo podaje.

Dodane przez valavme dnia 06-08-2011 12:29
#24

Ja mam katane z 2005 roku stara buda w soczewkach 2 tarcze i także to jest telefonica movistar i była blokowana na przełożeniach

Edytowane przez valavme dnia 13-08-2011 22:47