Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: OLEJ W CYLINDRZE

Dodane przez wojtekhass24 dnia 28-07-2011 21:29
#1

1.Mam katanę, z 1997 r.
Gdy postoi tydzień bez odpalania to w cylindrze zbiera się olej, wtedy musze wykręcić świecę, przytkać otwór i kopnąć pare razy starter nożny
i wtedy wkręcam świecę i zapala bez bolu. Co może być Tego powodem ?
P.S musze odpalać go codziennie żeby tak sie nie działo

2.MOJA KATANA JEST CHŁODZONA CIECZĄ I NIE WIEM GDZIE JEST WLEW DO PŁYNU CHŁODNICZEGO

Dodane przez Dandusiek dnia 28-07-2011 21:42
#2

1. Tu może wypowie się osoba która dobrze się na tym zna, bo nie chce wprowadzić cie w błąd
2. Zbiornik od płynu chłodniczego znajduje się zaraz pod kierownicą, a dokładnie obok po lewej stronie stacyjki, masz tam malutkie drzwi i odkręć śrubka i zaraz zobaczysz zborniczek z taką rurą. Ta rurka jest po to że jak jest za dużo płynu żeby "wypluwała" go i wtedy ścieka na ziemie. :)

Dodane przez kefir95_95 dnia 28-07-2011 23:16
#3

2. to to co wyżej:P
1. sprawdź pompkę oleju, bo to ona chyba szwankuje... Ale pewny jesteś że to olej a nie mięszanka? bo jakby to była mięszanka to albo ssanie nie odbija albo przepustnica się zawiesza...

Dodane przez Aroni dnia 29-07-2011 08:20
#4

1. A nie przepuszcza Ci uszczelka pod głowicą przypadkiem? Bo niby z jakiej racji miał by się tam zbierać olej? Jak silnik nie pracuje, ani olej ani mieszanka tam nie napłynie. Przyjżyj się temu dokładnie, bo chyba mylisz płyn chłodniczy (też może być lekko tłusty w cylku) z olejem...
2. @ UP UP

Dodane przez wojtekhass24 dnia 29-07-2011 12:28
#5

damian0395 napisał/a:
1. Tu może wypowie się osoba która dobrze się na tym zna, bo nie chce wprowadzić cie w błąd
2. Zbiornik od płynu chłodniczego znajduje się zaraz pod kierownicą, a dokładnie obok po lewej stronie stacyjki, masz tam malutkie drzwi i odkręć śrubka i zaraz zobaczysz zborniczek z taką rurą. Ta rurka jest po to że jak jest za dużo płynu żeby "wypluwała" go i wtedy ścieka na ziemie. :)


tak, ale jk odkrecilem te drzwiczki to rura jest owszem ale ona dochodzi do ramy i na tym koniec. Nie ma żadnego zbirniczka? CZYLI OZNACZA CHYBA TO ZE JEST CHŁODZONA POWIETRZEM ?

Dodane przez kefir95_95 dnia 29-07-2011 12:35
#6

to Ty nie wiesz?:D
popatrz z przodu pod czachę czy widzisz chłodnicę:P jak nie masz to powietrzem a jak masz to wiadome:P

Dodane przez Aroni dnia 29-07-2011 13:26
#7

Aj się uśmiałem:D Ale to w AC chyba nie było by tego plastiku do odkręcania...(?)
Poza tym już widzę, że będzie ciężko się z Tobą dogadać odnośnie mechaniki, jak nie potrafisz rozróżnić AC od LC:P

Dodane przez Dandusiek dnia 29-07-2011 13:50
#8

@UP w tym przypadku masz rację. Zobacz tak jak ci Kefir (przeterminowany - nie wiem xd) mówił masz tą chłodnicę? W ogóle od kiedy masz katane człowieku żeby nie wiedzieć czy to LC czy AC

Dodane przez kefir95_95 dnia 29-07-2011 14:13
#9

Kefir (przeterminowany - nie wiem xd)

Jeszcze nie.xD

Dodane przez wojtekhass24 dnia 30-07-2011 09:28
#10

Aroni napisał/a:
Aj się uśmiałem:D Ale to w AC chyba nie było by tego plastiku do odkręcania...(?)
Poza tym już widzę, że będzie ciężko się z Tobą dogadać odnośnie mechaniki, jak nie potrafisz rozróżnić AC od LC:P


JA MAM WGL SKLADANA KATANE :D OWIEWKI 2 INNE NA JEDNEJ PISZE LC A NA DRUGIEJ AC ;D

Dodane przez qscvbe dnia 30-07-2011 09:51
#11

sprawdziłeś w końcu czy to ac, czy lc?

Dodane przez Aroni dnia 30-07-2011 11:26
#12

OWIEWKI 2 INNE NA JEDNEJ PISZE LC A NA DRUGIEJ AC ;D

Do sprawdzenia czy to LC czy AC wystarczy jedno spojrzenie na silnik...

Dodane przez kefir95_95 dnia 30-07-2011 17:53
#13

albo pod czachę:P
ew. z prawej strony za pługiem sprawdź czy masz pompę wody czy wentylator i już po sprawie:P

Dodane przez wojtekhass24 dnia 30-07-2011 22:29
#14

jest chlodzony powietzrem :)
w bład wprowadzila mnie ni;)e oryginalna boczna owiewka na ktorej bylo napisane LC :)
a i dzieki za ta odp na pyt. z tym olejem:) to wlasnie pomka :) thx PIONA I POZDRO DLA WSZYSTKICH CO MI POMOGLI PIONA;)